تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی چیست؟

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

مشاوره حقوقی چیست؟ نوعی مشاوره است که افراد یا سازمان ها و ادارات را در امور مختلف حقوقی راهنمایی میکند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن کسب و کارهای نوپا، سازمان ها و شرکت ها برای مسائلی مانند انعقاد قرارداد تجاری یا قرارداد کار به افرادی نیاز دارند که با دانش خود به صحیح منعقد شدن این قراردادها کمک کند. افراد عادی نیز در برای حل مشکلات حقوقی یا برای پیش گیری از به وجود آمدن این قبیل مسائل به مشورت افراد متخصص نیاز دارند. فرقی نمیکند شما فرد حقوقی باشید یا حقیقی در امور حقوقی بی شک به مشاوره حقوقی نیاز دارید. مشاوره حقوقی ممکن است به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی صورت گیرد. تعیین حقوقی یا کیفری بودن دعاوی نیز در تعیین مرجع رسیدگی کننده نقش مهمی را دارد مشاوره حقوقی رایگان با تفکیک این موضوع در تسهیل امور به شما کمک میکند.

مشاوره حقوقی چیست؟
مشاوره حقوقی چیست؟

مشاور حقوقی کیست؟

مشاورحقوقی شخصی است که تحصیلات خود را در رشته حقوق یا فقه و حقوق به پایان رسانده است. مشاورین حقوقی معمولا در شرکت ها یا ادارات مشغول به کار میشوند. به این ارگان ها در انعقاد قراردادها و پیش برد صحیح مسائل حقوقی کمک میکنند. برخی از این مشاورین فقط در حوزه های تخصصی خود فعالیت میکنند برای مثال در مسائل هنری، تجاری، بانکی، اداری،…

دسته دیگری ای از مشاورین در موسسات حقوقی به مشاوره به افراد عادی میپردازند. در مواردی افراد قبل از هر نوع اقدام قانونی با مشاور مشورت میکنند تا درباره جزئیات و مراحل قانونی اطلاعات لازم را به دست آورند . برای مثال قبل از اقدام برای طلاق توافقی یا گرفتن حضانت فرزندان از متخصصین راهنمایی های کافی را دریافت میکنند تا از حقوق خود درپرونده مطلع شوند.

برخی از افراد نیز برای بررسی پرونده یا برای تنظیم دادخواست به مشاوره حقوقی مراجعه میکنند.

مشاوره حقوقی امری است که نیازمند تجربه و دانش تخصصی است، بهترین راه برای اطمینان از تخصص مشاوره حقوقی مراجعه یا تماس با موسسات معتبر حقوقی است. موسسه حقوقی تهران وکیل با در اختیار داشتن وکلا و مشاورین حقوقی مجرب و با ارائه مشاوره به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی بهترین بستر برای دریافت مشاوره حقوقی است.

مشاوره حقوقی چیست؟
مشاوره حقوقی چیست؟

  

تفاوت مشاور حقوقی با وکیل چیست؟

وکیل شخصی است که در آزمون هایی که از طرف قوه قضاییه یا اتحادیه سراسری وکلای دادگستری برگزار می شود شرکت میکند وپس از قبولی دریکی از این آزمون ها و گذراندن دوره کارآموزی میتواند به وکالت مشغول شود. وکلا میتوانند به افراد در امور حقوقی مشاوره دهند اما نمیتوانند به عنوان مشاور حقوقی در ادارات و سازمان ها استخدام شوند بلکه میتوانند به عنوان وکیل این ارگان ها فعالیت داشته باشند.

مشاورین حقوقی الزاما از وکلا نیستند و ممکن است فارغ التحصیلان حقوق باشند، افرادی که در حوزه تخصصی خود اطلاعات کافی برای راهنمایی دیگران را داشته باشند. اما برای اطمینان بهتراست ازافرادی که دارای تجربه در مسائل حقوقی هستند کمک بگیرید.

 مشاوره حقوقی چیست سوالی است که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود بیاید اما سؤال مهم تر این است که آیا بدون مشاوره حقوقی میتوان مسائل حقوقی را بدون مشکل حل کرد؟

زمانی که قصد اقدام برای طرح شکایت بر علیه شخص دیگری را دارید ممکن است بنظرتان امری آسان بنظر بیاید اما ناآگاهی اشخاص در امور حقوقی در اکثر مواقع باعث به وجود آمدن تبعات غیرقابل جبرانی میشود. مشاوره حقوقی از طولانی شدن مراحل رسیدگی جلوگیری میکند.شما میتوانید از مشاوره حقوقی مجموعه تهران وکیل بهره‌مند شوید تا از حقوق قانونی خود مطلع باشید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

مشاوره حقوقی چیست؟
مشاوره حقوقی چیست؟

مشاورین حقوقی در زمینه های تخصصی به فعالیت میپردازند برای مثال:

مشاوره حقوقی در زمینه امورخانواده در مسائلی از قبیل استرداد جهیزیه، حضانت فرزندان، مطالبه مهریه، اثبات رابطه زوجیت، مطالبه نفقه زوجه، مطاله نفقه فرزندان و… به مراجعین خود راهنمایی های لازم را ارائه می دهد.

مشاورین حقوقی در امور مالی در مسائلی مانند مطالبه چک، سفته، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه سهم الشرکه و… جزئیات لازم را در اختیار مراجعین قرار میدهد.

اطلاع از جزئیات و روند رسیدگی امور جزایی برای مثال در اثبات رابطه نامشروع، استفاده ازسند مجعول، خیانت در امانت، کلاهبرداری، کلاهبرداری رایانه ای ، تهدید و … به اشخاص کمک شایانی خواهد بود.

برای دریافت هرگونه مشاوره حقوقی باوکیل حقوقی آنلاین میتوانید به صورت حضوری، تلفنی یا وکیل آنلاین از مشاورین موسسه تهران وکیل مراجعه کنید. مشاورین مجموعه ما اطلاعات لازم حقوقی را در اختیار شما قرار میدهند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *