تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیل

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع مشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیل اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

مشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیلمشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیل

قبل از انعقاد هرنوع قرارداد کاری، لازم است که حتما با یک فرد متخصص و وکیل اداره کار مشورت کنید تا از مشکلاتی که ممکن است در آینده برایتان به­ وجود بیاید جلوگیری شود. در یک مشاوره قرارداد کار، شما از یک وکیل متخصص در این زمینه کمک می­گیرید که به تمام مسائل حقوق کار اشراف کامل داشته باشد و بتواند به صورت دقیق، تمام جوانب قرارداد را بررسی نماید.

مشاور قرارداد کار به چه کسی گفته می­شود؟

مشاور قرارداد کار به وکیلی گفته می­شود که در تمام زمینه­های مربوط به منابع انسانی، روابط بین کارفرمایان و کارگران، قوانین حاکم بر قراردادهای کاری و… دانش و تخصص کافی داشته باشد و بتواند تمام مسائل و نقاط ضعف و قدرت یک قرارداد را به درستی بسنجد.

در هنگام مشاوره قرارداد کار، مشاور باید به صورت منصفانه هر دوطرف قرارداد را راهنمایی کرده و تمام حق و حقوق آنها را گوشزد نماید. همچنین باید تمام شرایط طرفین را سنجیده و آنها را از تمام جوانب قرارداد آگاه کند. در واقع می­توان گفت مشاور وظیفه دارد دوطرف قرارداد را راهنمایی کرده و آنها را از تمام مسائل و شرایطی که بعد از انعقاد قرارداد برایشان پیش خواهد آمد آگاه نماید.

قراردادهای کاری باید براساس ضوابط و قوانین خاص حقوق کار تنظیم شوند و تمام منافع دو طرف در آنها حفظ شود. بدیهی است که تنظیم چنین قراردادی فقط از عهده یک وکیل ماهر و متخصص بر می­آید که به تمام قوانین و تبصره­های مربوطه در این زمینه مسلط باشد.

 

مشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیلمشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیل

حقوق کار چیست و چه نقشی در تنظیم قرارداد کار دارد؟

حقوق کار به مجموعه ای از قوانین و مقررات گفته می­شود که برای حمایت از کارگران و تنظیم روابط کاری بین کارگر و کارفرما وضع شده­اند. متاسفانه بسیاری از افراد بدون اطلاع از این حقوق نسبت به انعقاد قراردادهای کاری اقدام می­کنند. در نتیجه بعد از انعقاد قرارداد با مشکلاتی مواجه می­شوند و برخی از حق و حقوق انها ضایع خواهد شد.

این درحالی است که در صورت کمک گرفتن از یک مشاور متخصص، طرفین قرارداد از تمام حقوق کار و شرایط قرارداد مطلع می­شوند و هیچکدام از مشکلات احتمالی پیش نخواهد آمد.

مزیت کمک گرفتن از یک مشاور متخصص در تنظیم قراردادهای کار

مهم­ترین مزیت کمک گرفتن از یک مشاور متخصص برای تنظیم قرارداد کار این است که حقوق طرفین به صورت کامل محفوظ بوده و از هرگونه اختلاف در آینده جلوگیری خواهد شد.

مشاور متخصص با بینش عمیق خود می­تواند تمام ابهامات موجود در قرارداد را برطرف کند. همچنین با تجربه و ترفندهای خاص خود، مانع از بسیاری ضررهای مالی می­شود.

مشاوره قرارداد کار شکل رسمی­تری به تنظیم قراردادهای شما می­دهد و همین موضوع باعث می­شود که حتی فکر تخلف هم به ذهن طرف مقابل خطور نکند. به این ترتیب از حق و حقوق هر دوطرف دفاع خواهد شد و یک قرارداد منصفانه تنظیم می­شود.

همچنین وکیل می­تواند با تخصص و تجربه خود قرارداد را به گونه ای تنظیم کند که حتی اگر درآینده با طرف مقابل به مشکل بربخورید و بینتان اختلافی پیش بیاید، از اختلاف عقیده­های قضایی و اتلاف وقت و هزینه مربوط به دادرسی جلوگیری شود.

یک وکیل ماهر می­تواند با نگارش دقیق قرارداد و عنوان کردن جزییات کار، نوع کار، ساعت کاری و… طرفین را از حقوق کار آگاه کرده و از هرگونه سواستفاده جلوگیری کند.

 

مشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیلمشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیل

اهمیت مشاوره قرارداد کار

مشاوره قرارداد کار باعث تنظیم دقیق قراردادها شده و از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری می­کند. از طرفی دیگر با این کار به تدریج روابط کاری بین مردم محکم­تر شده و اعتماد بیشتری بین کارگران و کارفرمایان شکل می­گیرد. در نتیجه آمار بیکاری کاهش یافته و به رونق اقتصادی در کشور کمک می­شود.

نتیجه­ گیری

مشاوره قرارداد کار بهترین گزینه برای جلوگیری از هرگونه مشکل و اختلاف بعد از انعقاد قراردادهای کاری به شمار می­رود. بنابراین بهتر است برای تنظیم قراردادهای خود و اطمینان از رعایت حقوق کار، از یک وکیل ماهر و متخصص کمک بگیرید و هیچگاه بدون مشورت با وکیل وارد ارتباط کاری نشوید.

شما می­توانید به موسسه حقوقی تهران وکیل مراجعه کرده و از مشاورین مجرب و متخصص این موسسه برای تمام قراردادهای کاری خود مشاوره بگیرید. وکلای موسسه تهران وکیل از دانش و تجربه بالایی در این زمینه برخوردارند و خیال شما را از بابت رعایت قوانین و شرایط مربوطه و محفوظ ماندن حق و حقوقتان راحت خواهند کرد.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *