تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

نمونه رای خیانت در امانت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

ابتدا باید بدانیم که دادگاه صالح در جرم خیانت در امانت ، دادگاه محل وقوع جرم است و این محل عبارت است از محلی که امین از استرداد مال مورد امانت خود داری می کند . که در واقع در حال حاضر در دادسرا مطرح می شود .

 

سپس دادسرا ، پرونده را برای تحقیقات به کلانتری ارجاع می دهد وپس از آن دوباره به دادسرا ارجاع داده می شود و در صورت اثبات مجرمیت کیفر خواست صادر شده مجد دادگاه می رود و در صورت تشخیص دادگاه ، حکم بر خیانت در امانت صادر می شود .

در این برگ نمونه رای خیانت در امانت بررسی شده است اگر می خواهید بهترین وکیل اصفهان یا شهر های دیگر را داشته باشید به راه های ارتباطی مدرج در سایت مراجعه کنید

نمونه رای خیانت در امانت

نمونه رأی خیانت در امانت :

«در خصوص اتهام آقای رضا دایر بر خیانت در امانت به شرح این‌که شاکی بار پارچه را برای فروش در اختیار متهم دعوا که حق‌العمل‌کار می‌باشد، قرار داده است که متهم پس از فروش ما به ازای آن را باز نگردانده است و مبلغی را به نفع خود تصاحب كرده است. دادگاه با توجه به محتویات پرونده و شکایت شاکی و اقرارهای صریح مبنی بر تحویل بارها شاکی و فروش آنها و عدم استرداد و تحویل وجه موضوع شکایت و کیفرخواست صادره و عدم دفاع موثر وکیل متهم انتساب بزه را به وی محرز دانسته و مستندا به ماده 674 قانون مجازات اسلامی مصوب 1375، متهم موصوف را به تحمل 6 ماه حبس محکوم می‌كند. رای صادره حضوری بوده و ظرف 20 روز پس از ابلاغ قابل تجدید‌نظر است.»

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *