تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

هزینه وکیل برای طلاق چقدر است؟

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

بی شک هر زندگی مشترکی ، دارای پستی بلندی های بسیاری می باشد . اما در برخی مواقع این پستی بلندی ها به قدری زیاد می شوند که دیگر قابل کنترل کردن و تحمل کردن نیستند ، در چنین مواقعی ممکن است هر یک از زوجین یا هر دو آنان ، تصمیم به جدایی و طلاق بگیرند . مسئله ای که در خصوص طلاق وجود دارد ، این است که : طلاق دارای انواعی می باشد ، و هر کدام از این انواع ، ویژگی‌ های مخصوص به خود را دارند . به عنوان مثال : بر طبق قانون مدنی ، طلاق حق زوج است . به این معنا که زوج ولو بدون آن که دلیل خاصی داشته باشد ، می تواند زوجه را طلاق دهد اما به شرطی که تمامی حق و حقوق او ( مانند : مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه ، و … ) را به طور تمام و کمال پرداخت نماید ( به عبارت دیگر ، با رعایت شرایط قانونی می تواند اقدام به این عمل کند ) .

در مقابل ، این امکان برای زن نیز در برخی موارد به خصوص که در قانون ذکر شده است ، وجود دارد . مواردی همانند : مبتلا شدن زوج به امراض مقاربتی ، بچه دار نشدن زوج ، اعتیاد زوج ، مبتلا شدن زوج به بیماری لاعلاج ، پرداخت نکردن نفقه و یا اصلا توانایی پرداخت نداشتن ، سوء رفتار زوج با زوجه ، ضرب و شتم زوجه ، و …. .

نوع دیگری از طلاق ، که می توان به آن اشاره کرد ، طلاق توافقی می باشد . به این معنا که مرد و زن با یک دیگر در مورد تمامی حق و حقوق و مسائل موجود ، به اتفاق نظر می رسند . و در کوتاه ترین زمان ممکن ، به خواسته خود ( طلاق ) خواهند رسید .

طلاق می تواند یک فرآیند چالش برانگیز و از نظر عاطفی ، فرسایشی باشد، اما داشتن وکیل مناسب در کنار شما می تواند تفاوت را در نتیجه پرونده ایجاد کند. چه در فکر طلاق باشید و چه در حال حاضر در پروسه طلاق قرار گرفته اید، راهنمایی قانونی برای محافظت از حقوق خود و پیمایش در چشم انداز پیچیده حقوقی بسیار مهم است. در این پست، ما هر آنچه را که باید در مورد مشاوره با وکیل طلاق بدانید، از جمله پیدا کردن شماره تلفن وکلا برای دسترسی آسان ونحوه پیدا کردن بهترین وکیل در تهران که نیازهای خاص شما را برآورده می کند، بررسی خواهیم کرد. پس بیایید اسرار حق الوکاله و دستمزد وکیل برای طلاق را کشف کنیم!

مشاوره حقوقی با وکیل طلاق

وقتی صحبت از طلاق به میان می آید، درخواست مشاوره حقوقی، گامی حیاتی در حفاظت از منافع شما و حصول اطمینان از نتیجه عادلانه است. مشاوره حقوقی با یک وکیل طلاق به شما این امکان را می دهد که در مورد جزئیات پرونده خود صحبت کنید، سوالاتی در مورد فرآیند طلاق بپرسید و بینش ارزشمندی در مورد گزینه های خود به دست آورید.

در جلسه اولیه، وکیل وضعیت شما را ارزیابی می کند و نقاط قوت و ضعف پرونده شما را ارزیابی می کند. آنها با دقت گوش می دهند تا اهداف و نگرانی های شما را درک کنند و در عین حال توصیه های تخصصی را بر اساس دانش و تجربه گسترده خود از قوانین خانواده ارائه می دهند.

یک وکیل طلاق ماهر می تواند به شما در حل پیچیدگی های مسائلی از جمله تقسیم اموال، اختلافات مربوط به حضانت فرزند، نفقه و مهریه همسر و موارد دیگر کمک کند. آنها هر مرحله از فرآیند را به وضوح توضیح می دهند تا شما درک کاملی از آنچه در پیش است داشته باشید. ضروری است که برای مشاوره حقوقی خود با همراه داشتن هر گونه اسناد مرتبط مانند سوابق مالی، قراردادهای پیش از ازدواج (در صورت وجود) یا شواهدی که ادعاهای مطرح شده در طول مراحل طلاق را تأیید می کند، آماده باشید. این اطلاعات وکیل را قادر می سازد تا راهنمایی های آگاهانه ای را که به طور خاص با شرایط شما تنظیم شده است ارائه دهد.

به خاطر داشته باشید که رازداری در طول این مشاوره ها بسیار مهم است. شما باید راحت در مورد موضوعات حساس با وکیل خود بدون ترس از قضاوت یا عواقب صحبت کنید. پیدا کردن یک وکیل ماهر که در قانون خانواده متخصص باشد، حرکتی کلیدی است. به دنبال شخصی باشید که تجربه رسیدگی به پرونده های مشابه شما را داشته باشد و مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشد – چه در داخل و چه در خارج از دادگاه، گاهی لازم است برخی مسائل با مذاکره حل شود فلذا قدرت مذاکره وکیل بسیار مهم خواهد بود.

بهره مندی از مشاوره حقوقی با یک وکیل طلاق معتبر می تواند به شما کمک کند تا در این دوران چالش برانگیز به بهترین نحو با اعتماد به نفس ادامه دهید تا ضمن پیگیری یک راه حل عادلانه، از خود قانونی محافظت کنید.

شماره تلفن وکیل برای طلاق

پیدا کردن وکیل مناسب برای پرونده طلاق شما می تواند یک کار دلهره آور باشد. با وجود گزینه های بسیار زیاد، داشتن اطلاعات لازم برای تصمیم گیری آگاهانه مهم است. یکی از اطلاعات مهمی که به آن نیاز دارید، شماره تلفن یک وکیل متخصص در پرونده های طلاق است.

دسترسی به شماره تلفن وکیل به شما این امکان را می دهد که به راحتی تماس بگیرید و برای مشاوره برنامه ریزی کنید. در طول این مکالمه اولیه، می توانید در مورد وضعیت خاص خود صحبت کنید و از خدماتی که آنها ارائه می دهند ایده بگیرید. همچنین این فرصت را به شما می دهد تا هر گونه سوالی که ممکن است در فرآیند طلاق ، داشته باشید بپرسید. هنگام جستجوی شماره تلفن یک وکیل، توجه به عواملی مانند تخصص آنها در حقوق خانواده، میزان موفقیت آنها در پرونده های مشابه و شهرت آنها در جامعه حقوقی ضروری است. شما فردی را می خواهید که نه تنها دانش گسترده ای داشته باشد بلکه نیازها و اهداف منحصر به فرد شما را نیز درک کند.

بهترین راه برای به دست آوردن شماره تلفن قابل اعتماد از طریق منابع معتبرتوصیه های دوستان قابل اعتماد یا اعضای خانواده است که خود طلاق گرفته اند. علاوه بر این، بسیاری از موسسات حقوقی اکنون ‌سایتی دارند که می‌توانید اطلاعات تماس همراه با جزئیات بیشتر در مورد وکلا را بیابید. موسسه معتبر حقوقی تهران وکیل در این زمینه می تواند بهترین گزینه باشد …

بهترین وکیل طلاق در تهران

وقتی صحبت از عبور از پروسه طلاق به میان می آید، داشتن یک وکیل ماهر و با تجربه در کنار شما می تواند تفاوت را ایجاد کند. در تهران، متخصصان حقوقی که مدعی هستند بهترین وکلای طلاق در شهر هستند، کم نیست. با این حال، یک نام در میان بقیه برجسته است – برای آشنایی با بهترین وکیل طلاق در تهران با موسسه حقوقی تهران وکیل تماس حاصل نمایید و نام بهترین وکیل را از آنها بخواهید.

تهران وکیل با سالها تجربه در زمینه طلاق، به عنوان یکی از برترین موسسات حقوقی طلاق تهران شهرت یافته است. دانش گسترده وکلای آنها از حقوق خانواده همراه با تعهد آنها به ارائه توجه شخصی به هر موکل، آنها را از رقبا متمایز می کند. چیزی آنها  را واقعاً استثنایی می کند، تعهد آنها به دستیابی به نتایج مطلوب برای موکلین است. آنها می‌دانند که طلاق می‌تواند از نظر عاطفی طاقت فرسا و از نظر مالی استرس‌زا باشد. به همین دلیل است که آنها در هر مرحله از روند پرونده سعی در ارائه راهنمایی دلسوزانه و حمایت قوی دارند.

وکلای تهران وکیل علاوه بر مهارت بالایی در فنون مذاکره و میانجیگری، تجربه زیادی در دادگاه نیز دارد. چه پرونده شما نیاز به یک توافق دوستانه داشته باشد یا دعوای قضایی در مقابل یک قاضی، می توانید اعتماد کنید که آنها به طور خستگی ناپذیر برای حقوق شما مبارزه خواهند کرد.

اگر در حال حاضر با طلاق روبرو هستید یا در فکر انجام این گام دشوار هستید، به چیزی کمتر از بهترین وکیل که وکالت شما را بر عهده دارد بسنده نکنید. امروز با دفتر حقوقی تهران وکیل با شماره های 09371135833 و 09371135179 تماس بگیرید یا از وب سایت آنها به نشانی www.tehran-atorney.com بازدید کنید تا یک مشاوره اولیه را برنامه ریزی کنید و در مورد اینکه چگونه می توانند شما را در این زمان ، راهنمایی کنند با مشاوره حقوقی متخصص که به طور خاص برای موضوع شما ، صحبت کنید.

به یاد داشته باشید، وقتی نوبت به یافتن وکالت موثر در طول فرآیند طلاق می رسد، انتخاب یک وکیل با تجربه ، تصمیمی است که می تواند به طور قابل توجهی بر نتیجه پرونده شما تأثیر بگذارد.

چه عواملی هزینه وکیل برای طلاق را تعیین می نماید ؟

پیش از آن که به این سوال پاسخ دهیم ، باید در نظر داشت که هر فردی بر طبق معیار ها و ملاک های خود ، به انتخاب وکیل می‌ پردازد . به عنوان مثال : امکان دارد برای فردی نزدیک بودن وکیل به محل زندگی او ، در اولویت باشد . یا حتی ممکن است تبحر و تجربه بسیار زیاد وکیل ، مورد توجه او باشد . تک تک این عوامل باعث تعیین هزینه وکیل طلاق ، می‌ گردد .

زندگی زناشویی ، همواره همراه با مشکلات و سختی های بسیار زیادی می باشد که گاهی اوقات این مشکلات به قدری پر‌ رنگ و عمیق هستند ، که ممکن است هر یک از زوجین و یا هر دو آن ها ، به طلاق و جدایی فکر کنند . بر طبق نص صریح قانون مدنی ، طلاق حق مرد می باشد . به این معنی که مرد می تواند هر زمان که خواست همسر خود را طلاق بدهد ( ولو بدون این که دلیل خاصی برای این کار داشته باشد ) ، اما باید حتما پیش از طلاق ، یک سری شرایط و تشریفات قانونی همچون : پرداخت نمودن حق و حقوق زوجه ( مانند : مهریه ، نفقه  و … ) ، را رعایت نماید .

با این حال ، این موضوع به این معنا نیست که زوجه هیچ وقت نتواند ، درخواست طلاق کند . بلکه قانونگذار ، مواردی را در قانون پیش بینی نموده که در آن شرایط به خصوص ، زوجه می تواند درخواست طلاق نماید .

 

طلاق از طرف مرد

مواردی که زن می تواند درخواست طلاق دهد:

از جمله دلایلی که از نظر دادگاه قابل قبول می باشد ، عبارت است از ؛

۱ / اعتیاد مرد به الکل و یا حتی مواد مخدر ( به طوری که ادامه دادن زندگی مشترک ، برای زن سخت و غیر ممکن باشد ) ،

۲ / پرداخت نکردن نفقه ( در واقع اگر زوج توانایی پرداخت نمودن نفقه زوجه را نداشته باشد ، و یا حتی توانایی داشته باشد ولی نفقه او را نپردازد و نتوان او را به پرداخت نمودن نفقه ملزم کرد ) ،

۳ / ازدواج مجدد زوج ( بدون رضایت زوجه ) ،

۴ / مبتلا شدن زوج به بیماری لاعلاج ( جسمی یا روحی ) ،

۵ / سوء رفتار و یا ضرب و شتم زوجه توسط زوج ،

۶ / عقیم بودن مرد ( در صورتی که با گذشت پنج سال ، مرد امکان بچه دار شدن نداشته باشد ) ،

۷ / محکومیت قطعی زوج به پنج سال حبس و یا حتی بیش تر از پنج سال ،

و … .

هزینه هایی که زوجه باید بپردازد، چیست؟

نکته ای که باید در خصوص طلاق از طرف زن ، به آن اشاره کرد این امر است که : در طلاق از جانب زوجه، زن باید علاوه بر پرداخت نمودن هزینه وکیل ، مبالغ زیر را نیز پرداخت نماید :

۱ / هزینه تنظیم نمودن دادخواست طلاق ،

۲ / هزینه ثبت کردن دادخواست طلاق از طرف زوجه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ،

۳ / هزینه دادرسی طلاق ،

۴ / هزینه کپی برابر اصل مدارک شناسایی زوجه و همچنین عقدنامه زوجین ،

و … .

هزینه وکیل برای مرد

خیلی مواقع می توان تنها با چند دقیقه مشاوره ساده از ورود به مشکلات حقوقی جلوگیری کرد مرکز مشاوره تلفنی و آنلاین تخصصی ترین مرکز مشاوره تلفنی و روانشناسی و حقوقی در ایران دارای کادری مجرب و با تجربه متشکل از متخصص ترین روانشناسان و وکلای ممتاز ، ارائه دهنده ی خدمات مشاوره ای در زمینه های مشاوره روانشناسی تلفنی ، مشاوره خانواده تلفنی ، مشاوره ازدواج تلفنی ، مشاوره تلفنی کودک و نوجوان ، مشاوره تلفنی مشکلات جنسی ، مشاوره تلفنی خیانت ، مشاوره تلفنی طلاق ، مشاوره عوارض خود ارضایی ، مشکلات استرس ، اضطراب ، افسردگی ، وسواس ، ترس ،

مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه های : طلاق ، مهریه ، نفقه ، اجرت المثل ، بیمه ، حضانت کودک ، تغییر سن شناسنامه ، درخواست تغییر نام ، انحصار وراثت ، املاک و اسناد ، مسائل ثبتی ، جزایی ، کیفری پاسخگوی شما عزیزان می باشیم.

وکلا با توجه به نام و شهرستان حق الوکاله های متفاوتی میگیرند . اما پرس و جو از چند وکیل میتوان قیمت تقریبی پرونده های طلاق را به دست آورد . آنچه برای وکلا مهم است توافقی بودن یکطرفه بودن پرونده طلاق است . چرا که بی دردسرترین شیوه طلاق توافقی است که دست کم بین یک تا دو هفته زمان می برد . قیمت این نوع طلاق ها معمولا از یک تا ده میلیون تومان گزارش شده است اما وکلا برای طلاق های یکطرفه قیمت بالاتری پیشنهاد میکنند در این بین پرونده هایی که زوجه تقاضای طلاق را مطرح میکنند هزینه بیشتری دارند قیمت این نوع طلاق نیز از شش میلیون تا بیست میلیون بر آوری شده

هزینه حق طلاق چقدر است؟

طلاق توافقی بدین صورت انجام میگیرد که زوجین بعد از اینکه به این نتیجه  رسیدن که دیگر نمی توانند با هم زندگی کنند و صلاح نیست دادخواستی مشترک که به امضای  دو طرف رسیده باشد تنظیم میکنند با قید طلاق توافقی در ستون تعیین خواسته از دادگاه تقاضای صدور گواهی عدم سازش میکنند . بعد از مراجعه دادگاه  و تقدیم دادخواست ، داگاه از شما می خواهد تا هردو داوری از میان بستگان خود انتخاب کنید و اگر داوری به دادگاه معرفی نکنید قاضی برای شما داور انتخاب میکند این داوران به شما مذاکره میکنند و سعی در حل مشکل و ایجاد مصالحه بین شما میکنند و اگر داوران به نتیجه نرسند گزارش خود را به دادگاه تقدیم میکنند و در اینجاست که دادگاه حکم عدم سازش را صادر میکند . توجه کنید که باید بر سرتمامی موضوعات از جمله مهریه و در صورت داشتن فرزند حضانت فرزند ، نفقه ، جهیزیه ، دیگر حق و حقوقی به توافق برسید در غیر این صورت روال دادگاه طولانی تر می شود ضمن اینکه دادگاه برای آنها تصمیم گیری خواهد کرد . در هنگام مراجعه به دادگاه مدارک لازم یعنی شناسنامه ، کارت ملی ، سندازدواج را به همراه داشته باشید.

خیلی از دوستان در مورد هزینه وکیل برای طلاق چقدر است سوال پرسیدند که در این مقاله به صورت کامل و مفصل به آن می پردازیم که چگونه است و چه کاری باید کرد. بهره بردن از آگاهی های مشاورین تلفنی و آنلاین حقوقی  گروه وکلای تهران که به تمام قوانین  و مقررات تسلط دارند همیشه برای خانواده ها و شرکتها راهگشا بوده و هست با مشاور حقوقی تلفنی می توانید با حداقل هزینه بهترین تصمیم ها را بگیرید. اطلاعات حقوقی که از این مسیر بدست می آورید معتبر و صحیح است خیلی از مواقع می توانید قبل از اینکه دچار مشکل شوید از آن پیشگیری کنید که این امر باعث می شود از هزینه های زیاددادرسی و دعاوی خلاصی یابید اما گاهی اوقات به جهت اینکه اشخاص قبل از هر اقدام با وکیل یا مشاورین حقوقی مشاوره نمی گیرند دچار مشکلات و دعاوی سنگین حقوقی می شوند که حتما باید مشکلشان را با وکیل در میان بگذارند تا مشاوره حقوقی بهترین راهکار را پیش رویشان قرار دهد.

.

هزینه وکیل برای طلاق چقدر است

هزینه وکیل برای طلاق چقدر است؟

موسسه حقوقی گرو وکلای تهران با داشتن بهترین وکلا در زمینه ی طلاق توافقی می تواند خدماتی شایسته به شما عزیزان ارائه دهد شما می توانید با تماس با شماره ی 77221941 – 021 مشاوره تلفنی و رایگان در زمینه ی طلاق  از تیم برجسته ی وکلای ما دریافت نمایید .

 حائز اهمیت ترین عوامل جهت تعیین دستمزد وکیل طلاق

عوامل موثر در تعیین دستمزد وکیل برای طلاق عبارتند از؛

۱ / نوع پرونده : همان طور که در فوق نیز به این مطلب اشاره شد ، طلاق دارای انواع مختلفی می باشد ، که بی شک هر یک از این انواع دارای مراحل ، و ویژگی های خاص خود است . طبیعتا هزینه وکیل طلاق توافقی ، کم تر از طلاق از طرف زوج و طلاق از طرف زوجه خواهد بود . چرا که در این طلاق ، در مورد مهریه ، حضانت فرزندان ، نفقه فرزندان ، و …. زوجین به اتفاق نظر رسیده و توافقات حاصل شده را ، در اختیار وکیل قرار خواهند داد و وکیل طلاق توافقی نیز ، بر طبق آن توافقات اقدامات لازم را ( حتی بدون حضور زوجین ) انجام خواهد داد .

۲ / تجربه : مسئله حائز اهمیت دیگری که می توان به آن اشاره کرد ، در خصوص تجربه وکیل طلاق می باشد . هر چقدر که تجربه وکیل طلاق بیش تر باشد ، باعث می شود که احتمال پیروزی در آن پرونده بیش تر شود . و به همین سبب حق الوکاله او نیز ، بالا تر خواهد بود .

۳ / محل فعالیت : بی شک این که محل دفتر وکیل ، در تهران باشد یا شهرستان ، و یا حتی در محله های گران قیمت تهران باشد یا محله های پایین تر ، و … هزینه دریافتی وکیل طلاق را ، متفاوت خواهد کرد . همچنین تعداد پرسنل نیز ، در تعیین این هزینه بی اثر نخواهد بود .

۴ / مرحله رسیدگی : از دیگر عوامل مهمی که باید به آن توجه داشت ، در خصوص مرحله رسیدگی می باشد . این که پرونده مورد نظر در کدام مرحله است ( بدوی ، تجدید نظر ، و .. ) ، هر کدام دارای حق الوکاله خاص خود می باشند

مشاوره رایگان و ۲۴ ساعته

یکی از مهم ترین مسائلی که امروزه اکثر افراد جامعه ، با آن مواجه هستند ، مسئله طلاق می باشد . از آن جایی که تمامی افراد ، اطلاعات دقیق و کاملی از قوانین و رویه دادگاه ها ندارند ، ممکن است در هنگام مواجه شدن با این قبیل مسائل ، به درستی ندانند که باید چه اقداماتی کنند . به همین سبب بهتر است پیش از هر اقدامی ، با وکیلی مجرب و متخصص در خصوص مسئله خود ، مشورت نمایند . وکیلی که علاوه بر دانش کافی در این زمینه ، از تجربه لازم نیز برخوردار باشد و بتواند بهترین مشاوره حقوقی را ، پس از شنیدن تمام صحبت های موکل خود ، به او ارائه دهد و موکل خود را به بهترین نحو ممکن راهنمایی نماید .

بی شک ، رسیدگی نمودن به پرونده طلاق از طرف زن ، دارای مشکلات و پیچیدگی های بسیار زیادی نسبت به طلاق از طرف مرد و همچنین طلاق توافقی ، می باشد . به همین سبب باید چندین عامل را برای تعیین هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن ، در نظر گرفت . عواملی مانند این که : آیا زن دارای حق طلاق است یا خیر ؟ و یا حتی آیا زوجه دلیل محکمه پسندی برای درخواست طلاق خود دارد یا خیر ؟ و …. . با تمام این اوصاف ، وکیل طلاق با شناخت و تجربه ای که از قوانین و رویه دادگاه های خانواده دارد ، به پیشبرد بهتر پرونده ، کمک خواهد کرد . در موسسه حقوقی تهران وکیل جمعی از بهترین وکلای متخصص و پایه یک دادگستری و قضات بازنشسته گرد هم جمع شده اند تا بهترین راه حل ها را برای مشکلات حقوقی شما پیدا کرده و ارائه دهنده طلاق چه طلاق توافقی و چه طلاق های دیگر از منظورترین طلاق هایی است که خداوند بارها عنوان کرده است و احادیث زیادی درباره ی آن و به لرزه در آمدن عرش الهی گفته شده است کمتر واژه ای را می توان یافت که به تلخی ها و تندی ها طلاق توافقی و حکایت از دردها و غم ها وجدایی انسانها باشد .

هزینه وکیل برای طلاق چقدر است

هزینه وکیل برای طلاق چقدر است

در حین طلاق یا طلاق توافقی ممکن است مسائلی و سوالاتی پیش آید که می توانید از مشاوره تلفنی رایگان استفاده کنید یکی از این موسسات حقوقی گروه وکلای تهران است که واقع در تهران – میدان رسالت – خیابان فرجام – بعد از خیابان حیدر خانی – پلاک 578 طبقه 2 است . این موسسه حقوقی با وکلای متخصص خود بهترین خدمات و مشاوره حقوقی را به مراجعه کنندگان ارائه میدهد . بهتر است قبل از وارد شدن به مراحل طلاق توافقی با یک مشاوره حقوقی مطمئن در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *