تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

هزینه وکیل خانواده + پرداخت اقساط

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 

وجود حقوق قانونی و شرعی برای زن و مرد در زندگی موجب شده تا این نهاد اجتماعی از اهمیت ویژه ای در جامعه برخوردار باشد. با کمی تامل در مسائل خانواده متوجه خواهیم شد که هر رفتاری در زندگی مشترک که باعث نادیده گرفتن حقوق یکی از زوجین باشد، از طرف قانونگذار مورد بررسی و اظهار نظر قرار گرفته است. در این مقاله به حقوق موجود برای زوجین در زندگی مشترک و هزینه وکیل خانواده برای احقاق آنها خواهیم پرداخت.

ایجاد حقوق قانونی و شرعی برای زوج و زوجه در زندگی مشترک، به منظور برقراری و ثبات زندگی مشترک بوده و رعایت این حقوق موجب می شود تا زوجین از ثبات و پایداری در زندگی برخوردار باشند. بالعکس زمانی که حقوق یکی از زن یا مرد از جانب دیگری نادیده گرفته شود، مشکلاتی بروز خواهد کرد که نیاز به اقدامات قانونی برای احقاق آنها است. در چنین وضعیتی هر کدام از زوجین می توانند برای برقراری حقوق قانونی خود از خدمات وکیل خانواده استفاده نمایند. عملا” ارائه خدمات حقوقی از جانب وکیل خانواده متضمن پرداخت هزینه از جانب موکل خواهد بود.

هزینه وکیل خانواده در دعاوی خانواده بستگی به موضوع دعوا و مراحل رسیدگی در دادگاه دارد. برای هرکدام از موضوعات دعاوی خانواده هزینه هایی برای وکیل خانواده از طرف مراجع ذیصلاح در نظر گرفته شده است. تعرفه هزینه وکیل خانواده در تمامی موضوعات حقوقی خانواده، از طرف وکیل و موکل رعایت نمی شود و هزینه وکیل خانواده بستگی به توافق مابین وکیل و موکل خواهد داشت که می تواند به صورت اقساط هم پرداخت شود. استفاده از خدمات وکیل خانواده در مواردی که زوج تقاضای جدایی و طلاق دارد، شامل اقدامات قانونی برای پرداخت حقوق زوجه از قبیل مهریه، نفقه و… است. انجام اقدامات قانونی به وکالت ازطرف  زوج جهت تهیه مقدمات اجرای طلاق دارای هزینه وکیل خانواده می باشد که باید پرداخت شود. پرداخت به صورت اقساط هزینه وکیل خانواده از سری خدماتی است که زوج می تواند از آن بهره مند شود.

زوجه برای اینکه بتواند درزندگی مشترک از حقوق قانونی خود بهره مند باشد، باید حقوق موجود در زندگی مشترک را بشناسد و برای برخورداری از این حقوق راهکار قانونی آنها را بداند. وکیل خانواده در این زمینه ضمن انجام مشاوره و راهنمایی زوجه، امکان برخورداری از حقوق قانونی وی را از طریق اقدامات قانونی فراهم نماید. هزینه وکیل خانواده می تواند از طریق پرداخت به صورت اقساط باشد که بستگی به توافق با وکیل خانواده دارد. زوجه در صورتی که دارای وکالت در طلاق باشد می تواند هر زمانی که خواست این امکان را فراهم نماید. اما در سایر موارد زوجه برای درخواست طلاق و جدایی باید از یکی از شرایط دوازده گانه قانونی برای طلاق استفاده نماید.

پرداخت هزینه وکیل خانواده به صورت اقساط

وکیل خانواده ضمن بررسی وضعیت زندگی مشترک زوجه هر کدام از شرایط مذکور که شامل زوجه باشد، برای زوجه در نظر گرفته و ضمن تهیه مدارک و مستندات مورد نیاز موضوع دعوای خانواده، اقدامات قانونی برای پذیرش درخواست زوجه و اجرای طلاق از طریق دادگاه را فراهم می نماید. هزینه وکیل خانواده در این قبیل خدمات بستگی به توافق با وکیل خواهد داشت و می تواند از طریق پرداخت به صورت اقساط صورت گیرد.

وکیل خانواده کلیه اطلاعات و آگاهی های لازم برای دریافت حقوقی از قبیل نفقه گذشته و جاری زوجه، و نحوه برخورداری از این حقوق را در اختیار زوجه قرار می دهد. اقدامات و راهکارهای قانونی برای دریافت نفقه توسط زوجه چنانچه از طرف وکیل خانواده صورت گیرد، دارای هزینه وکیل خانواده می باشد که میزان و نوع پرداخت آن می تواند با توافق وکیل از طریق پرداخت به صورت اقساط  انجام شود.

برای جدایی و طلاق زوجین تعیین تکلیف حقوق و نحوه حضانت فرزند مشترک از لزومات اجرای طلاق است. اقداماتی که توسط وکیل خانواده برای برقراری حقوق فرزند مشترک صورت می گیرد، دارای هزینه وکیل خانواده برای متقاضی این خدمات است که در صورت توافق با وکیل خانواده می تواند پرداخت به صورت اقساط انجام گیرد.

هرگونه خدماتی که از طرف وکیل خانواده ارائه می شود بستگی به نوع دعوای خانواده و مرحله رسیدگی قضایی به موضوع مطرح شده دارد. هزینه وکیل خانواده بر مبنای اقدامات قانونی که وکیل انجام می دهد دارد. برای پرداخت به صورت اقساط هزینه وکیل خانواده توافق در این زمینه با وکیل می تواند امکان این خدمت را فراهم نماید.

هرچند که طلاق توافقی مانند سایر دعاوی خانواده و انواع دیگر طلاق نیازمند پیگیری و اقدامات وکیل خانواده نیست، اما به نوبه خود شامل اقداماتی است که وکیل خانواده می تواند ضمن انجام آنها امکان برقراری و اجرای طلاق توافقی در مدت زمان کمتری را فراهم نماید. در این مورد هم امکان پرداخت به صورت اقساط هزینه وکیل خانواده برای متقاضی طلاق با موافقت وکیل وجود دارد.

تعرفه هزینه وکیل خانواده در دعاوی خانواده به صورت قانونی وجود دارد، اما میزان و نحوه پرداخت هزینه وکیل خانواده بستگی به توافقات مابین وکیل و زوج و یا زوجه برای انجام امورات محوله از جانب آنها خواهد داشت. این قبیل توافقات مبنای دریافت هزینه وکیل خانواده قرار می گیرد و قانون هم نسبت به این اقدام نظر موافق دارد.

تسلط به قوانین و مقررات حقوقی و مرتبط با مسائل خانواده از طرف وکیل خانواده، به انجام هرچه سریعتر روند رسیدگی در دادگاه ها به پرونده های خانواده منجر می شود. صرفه جویی در وقت و هزینه به دلیل اقدامات موثر وکیل خانواده، در گرو تسلط به قوانین و دانش حقوقی وکیل خانواده است. هزینه ای که در پرونده های حقوقی خانواده به وکیل خانواده پرداخت می شود، در برابر هزینه هایی که ممکن است زوج یا زوجه برای انجام اقدامات مشابه متحمل شوند، بسیار کمتر خواهد بود و می توانند با توافق وکیل خانواده آنرا به صورت اقساط هم پرداخت نمایند. گروه تخصصی وکلای طلاق کلیه امورات مرتبط با دعاوی خانواده را از زوجین قبول می نماید. وجود وکلای باسابقه و مجرب در زمینه دعاوی خانواده در گروه تخصصی وکلای طلاق موجب تسریع در رسیدگی به پرونده های خانواده می شود.

در گروه تخصصی وکلای طلاق این امکان برای زوج یا زوجه فراهم شده است که هزینه وکیل خانواده را به صورت اقساط پرداخت نماید. با سپردن پرونده های خانوداه به وکلای گروه تخصصی وکلای طلاق از این خدمات بهره مند شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *