تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در ایرانشهر + شکایت از کارفرما در ایرانشهر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در ایرانشهر + شکایت از کارفرما در ایرانشهر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در ایرانشهر + شکایت از کارفرما در ایرانشهروکیل اداره کار در ایرانشهر + شکایت از کارفرما در ایرانشهر

در این مطلب به شرح ویژگی‌های یک وکیل‌کار متخصص و حوزه‌ی فعالیت این شخص میپردازیم. در صورت تمایل برای ارتباط با وکیل اداره‌کار‌مجرب در خیابان ایرانشهر ازطریق سایت تهران وکیل و شماره های درج شده با ما در ارتباط باشید.

وکیل اداره‌ کار کیست و در چه مسائلی نیاز به مشورت با وکیل اداره‌ کار داریم؟

وکیل اداره‌کار شخصی است که با دارا بودن پروانه‌ی وکالت دادگستری با انعقاد عقد‌‌‌‌وکالت مطابق قانون، دفاع از حقوق کارگر یا کارفرما را در مقابل یکدیگر برعهده میگیرد.

سوالی که مطرح می شود این است که وکیل اداره‌کار چه ویژگی‌های خاصی نسبت به وکلای دیگر دارد.

در پاسخ به این سوال باید گفت که تجربه‌ی وکیل اداره کار در پرونده های مرتبط با قانون‌کار است که او را از سایر وکلا متمایز میکند چرا که معمولا هر وکیل در زمینه‌ی خاصی مثل دعوی خانواده، دعوی ملکی، دعوی جزایی و … فعالیت میکند و بر همین اساس برخی از وکلا نیز در زمینه دعاوی مربوط به رابطه‌ی کارگر و کارفرما متخصص هستند. وکیل اداره کار علاوه بر احاطه و آگاهی کامل از قانون‌کار، با مراجع صالح رسیدگی کننده به این دعاوی و شعب مختلف آن آشنایی دارد و همین آگاهی می‌تواند شما را به عنوان یک کارگر یا کارفرما به حقوقتان برساند.

پس یک وکیل اداره کار خوب و شایسته علاوه بر دارا بودن پروانه وکالت می بایست در این زمینه تجربه داشته باشد. علاوه بر این یک وکیل خوب در ارتباط با موکل خود با صداقت و راستگویی رفتار میکند. برای ارتباط با وکیل اداره کار مجرب و متعهد در ایرانشهر از طریق سایت تهران وکیل و راه های ارتباطی درج شده در این صفحه با ما در ارتباط باشید.

حوزه‌ی کاری وکیل اداره کار

برای بررسی حوزه‌ی کاری وکیل اداره کار در ابتدا لازم است تعریفی از کارگر و کارفرما مطابق قانون کار ارائه دهیم.

تعریف کارگر بر اساس قانون کار

طبق قانون‌کار، کارگر فردی است که به درخواست کارفرما با دریافت حق السعی، انجام عملی را برعهده می گیرد.

توجه داشته باشید که در گذشته مفهوم کارگر صرفا بر افرادی صدق می کرد که کار جسمانی مثل کشاورزی را انجام می‌دادند اما امروزه مطابق تعریف قانون‌کار از مفهوم کارگر حتی ممکن است یک پزشک، یک مهندس و …. مصداق یک کارگر باشند و مشمول مقررات قانون کار شوند.

وکیل اداره کار در ایرانشهر وکیل اداره کار در ایرانشهر

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

تعریف کارفرما مطابق قانون کار

کارفرما میتواند یک شخصی حقیقی یعنی یه انسان یا شخصی حقوقی مثل یک شرکت باشد که در ازای پرداخت حق السعی به کارگر، انجام عملی را به او محول میکند.

توجه داشته باشید که روابط کارگر و کارفرما تابع مقررات قانون‌کار است. این قانون، قانونی است امری و توافق کارگرر و کارفرما برخلاف آن نافذ نیست.

پس هرگاه کارگر از روی اجبار از برخی حقوق خود در زمان انعقاد قرارداد کاری بگذرد، به دلیل امری بودن قانون‌کار میتواند نسبت به دریافت این حقوق به مراجع صالح مراجعه کند.

وظایف کارفرما در برابرکارگر مطابق قانون‌ کار

اولین وظیفه‌ی کارفرما در مقابل کارگر، عمل کردن به تعهدات خود در توافق کاری ما بین آنهاست.

درست است که با توجه به امری بودن قانون‌کار، کارفرما نمی تواند حقوق کمتری از آنچه در قانون ذکر شده برای کارگر در نظر بگیرد اما گاها توافق کارگر و کارفرما شامل مزایای بیشتری برای کارگر از آنچه در قانون ذکر شده می باشد در این صورت کارفرما ملزم به تامین این حقوق مذکور در قرارداد با کارگر است.

 شکایت از کارفرما در ایرانشهر شکایت از کارفرما در ایرانشهر

علاوه بر تامین حقوق ذکر شده در قرارداد، کارفرما می بایست تمامی حقوق مشخص شده در قانون کار از جمله بیمه کردن کارگر، پرداخت حق سنوات و مزایای پایان کار و … تامین نماید.

برای آگاهی از حقوق خود و رزو وقت مشاوره با وکیل اداره‌کار در ایرانشهر از طریق شماره‌های درج شده با ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *