تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در باغ فیض + شکایت از کارفرما در باغ فیض

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در باغ فیض + شکایت از کارفرما در باغ فیض اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در باغ فیض + شکایت از کارفرما در باغ فیضوکیل اداره کار در باغ فیض + شکایت از کارفرما در باغ فیض

بررسی مسائل مربوط به كار و كارگر و قوانین و ارتباط میان كارگر و كارفرما، امروزه از مسائل مهم و پرکاربرد حقوقی می‌باشد. ضرورت این موضوع امروزه بیش‌تر از گذشته احساس می شود؛ چراکه با توجه به صنعتی شدن جوامع و پیشرفت‌های اقتصادی طی سال‌های اخیر، حجم مشاغل و نیروهای کار بسیار بیش‌تر شده و همچنین قوانین بسیاری در مورد مسائل میان کارگر و کارفرما و به‌خصوص در دفاع از کارگر وضع شده‌اند.

از طرفی با توجه به گستردگی مباحث حقوقی، عملا داشتن تخصص در همه‌ی زمینه‌ها برای وکلا امکان‌پذیر نیست و بسیاری از وکلای کشورمان صرفا در یک شاخه‌ی تخصصی از مسائل حقوقی فعالیت می‌کنند و بر تمامی مبانی و قوانین آن تسلط کامل دارند. وکیل اداره کار یکی از همین شاخه‌های تخصصی وکالت است. در واقع وکیل اداره کار به شخصی اطلاق می‌گردد که اطلاعات کافی درباره‌ی قوانین اداره کار، بیمه، حقوق کارگران و کارفرمایان و تمامی بخش‌نامه‌ها دارد و به شعب مختلف اداره کار من‌جمله اداره کار باغ ‌فیض، دسترسی و آشنایی کامل دارد.

اگر در کارهای مربوط به اداره کار باغ ‌فیض ، احتیاج به وکیل مجرب داشتید، تهران وکیل بهترین گزینه برای شما می‌باشد چراکه دپارتمان اداره کار تهران وکیل متشکل از چندین وکیل کارآزموده و توانای زن و مرد است که قادر به انجام کارها و تسریع امور مربوط به اداره کار هستند.

ویژگی های یک وکیل اداره کار در باغ فیض

عموما در آغاز هر همکاری، بین کارفرما و کارگر قراردادی مبنی بر چگونگی و جزئیات وظایف طرفین، منعقد می‌گردد و گاهی نیز این توافق به صورت شفاهی انجام می‌پذیرد. که در صورت تخلف هر کدام از طرفین از انجام وظایف مربوطه، نیاز به طرح دعاوی مربوط به اداره کار می‌باشد. گاها دیده می‌شود که برخی افراد به‌خاطر برخی جاذبه‌های فرعی مشاغل، از اصلی‌ترین ضوابط کاری و حقوق خود صرف نظر می‌کنند، این افراد هنگامی به فکر احقاق حق خود می‌افتندکه دیگر دیر شده است، یا این‌که اصلا محق شناخته نمی‌شوند. به همین خاطر، بهتر است قبل از ورود به هر کاری با ضوابط و قوانین آن، آشنایی داشته باشید؛ چراکه قانون کار درصورتی از افراد حمایت می‌کندکه واجد شرایط باشند. از این رو دانستن قوانین کار و ضوابط و مقررات آن، چه برای کارگر و چه کارفرما، چه در آغاز کار و  چه در صورت بروز مشکل، می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

برای همین منظور داشتن وکیل اداره کار مجرب در دعاوی این‌چنینی بسیار موثر و مفید خواهد بود، وکیل اداره کار در وهله‌ی اول نظرات و پیشنهادات کاربردی و مفید به موکل خود ارائه می‌کند، و در وهله‌ی بعدی دفاع مناسبی در هیئت تشخیص از موکل انجام می‌دهد.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در باغ فیض وکیل اداره کار در باغ فیض

اداره کار باغ فیض

مراجع اداره کار، شامل هیئت تشخیص و هیئت حل اختلاف می‌باشند که به ترتیب به عنوان مرجع بدوی و مرجع تجدید نظر فعالیت دارند. البته تعدد این مراجع بر حسب وسعت و جمعیت استان‌ها متفاوت است و تمامی مسائل مربوط به کارگران و کارفرمایان به‌عهده‌ی این مراجع می‌باشد. در تهران با توجه به وسعت و جمعیت بالا، اداره کارهای متفاوتی در مناطق مختلف وجود دارند که اداره کار باغ فیض در بزرگ‌راه ستاری و خیابان امامت، یکی از این مراجع است.

وکیل اداره کار باغ فیض با توجه به شناخت بیشتر اعضای اداره کار و قوانین مربوطه، قادر به تسریع روند دادخواست موکل خود می‌باشند.

شکایت از کارفرما در باغ فیض به چه صورت می باشد؟

عمده‌ی مشکلات مربوط به قوانین کار مربوط به ضایع شدن حقوق کارگران می‌شود. دقت نمائید که کارگر به شخصی اطلاق می‌گردد که باید در ازای یک کار مشخص، حقوق معینی را دریافت کند؛ از جمله وظایف کارفرما در قبال کارگر می‌توان به رعایت مقررات مربوط به ایمنی و بهداشت، جلوگیری از بهره‌کشی اضافه از کارگر، بیمه شدن کارگر، نوع قرار داد کار با شرایط مربوط، انجام تعهدات پرداخت حقوق کارگر، رعایت مقررات مربوط به شرایط کار، ارائه خدمات رفاهی طبق قرارداد، رعایت آزادی شغل، پرداخت حق سنوات کارگر و… اشاره کرد.

 شکایت از کارفرما در باغ فیض شکایت از کارفرما در باغ فیض

در این خصوص این نکته بسیار حائز اهمیت است که قانون کار، قانونی امری است به این معنی که اگر قرارداد میان طرفین، بر خلاف قانون کار کشوری و حقوق کارگر باشد این توافق قابل اجرا نیست و قانون از کارگر حمایت خواهد کرد. وجود یک وکیل کار مجرب که تسلط کامل بر قوانین کار داشته‌باشد، در کنار کارگری که حقوقش توسط کارفرما نادیده گرفته شده می‌تواند در روند دادرسی پرونده بسیار موثر باشد. چنان‌چه قصد شکایت از کارفرما در محدوده‌ی باغ فیض را داشتید؛ می‌توانید با وکلای مجرب کار تهران وکیل تماس حاصل کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *