تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در تهرانسر + شکایت از کارفرما در تهرانسر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در تهرانسر + شکایت از کارفرما در تهرانسر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در تهرانسر + شکایت از کارفرما در تهرانسروکیل اداره کار در تهرانسر + شکایت از کارفرما در تهرانسر

با توجه به گستردگی مباحث حقوقی، عملا داشتن تخصص در تمامی زمینه‌ها برای وکلا امکان‌پذیر نیست و بسیاری از وکلای کشورمان صرفا در یک شاخه‌ی تخصصی از مسائل حقوقی فعالیت می‌کنند و بر تمامی مبانی و قوانین آن تسلط کامل دارند. وکیل اداره کار یکی از همین شاخه‌های تخصصی وکالت است. در واقع وکیل اداره کار به شخصی اطلاق می‌گردد که اطلاعات کافی درباره‌ی قوانین اداره کار، بیمه، حقوق کارگران و کارفرمایان و تمامی بخش‌نامه‌ها دارد و به شعب مختلف اداره کار من‌جمله اداره کار تهران ویلا واقع در ستارخان، دسترسی و آشنایی کامل دارد.

معمولا در آغاز هر همکاری، بین کارفرما و کارگر قراردادی مبنی بر چگونگی و جزئیات و وظایف طرفین، منعقد می‌گردد و گاهی نیز این توافق به صورت شفاهی انجام می‌پذیرد. که در صورت تخلف هر کدام از طرفین از انجام وظایف مربوطه، نیاز به طرح دعاوی مربوط به اداره کار می‌باشد که وکیل اداره کار می‌تواند موکل هر کدام از طرفین یعنی کارگر یا کارفرما باشد. در واقع یک وکیل کار مجرب و قابل اعتماد، در تمامی اموری که مورد اختلاف بین کارگر و کارفرما است؛ مانند حق بیمه، بیمه ی بیکاری، امور مربوط به قرارداد، حق سنوات و … تسلط داشته و قادر به دفاع از حق موکل خود می‌باشد.

اگر در کارهای مربوط به اداره کار محدوده‌ی تهرانسر، احتیاج به وکیل مجرب داشتید، تهران وکیل بهترین گزینه برای شما می‌باشد چراکه دپارتمان اداره کار تهران وکیل متشکل از چندین وکیل مجرب و توانای زن و مرد است که قادر به انجام کارها و سرعت بخشیدن به امور مربوط به اداره کار هستند.

وکیل اداره کار در تهرانسر

در کلیه‌ی مواردی که در روابط فی‌مابین کارگر و کارفرما اختلافاتی پدید آید که ناشی از نقض قوانین کار باشد؛ پرونده‌های مربوطه باید به اداره کار ارجاع داده ‌شوند.

مراجع اداره کار، شامل هیئت تشخیص و هیئت حل اختلاف می‌باشند که به ترتیب به عنوان مرجع بدوی و مرجع تجدید نظر فعالیت دارند. البته تعدد این مراجع بر حسب وسعت و جمعیت استان‌ها متفاوت است و تمامی مسائل مربوط به کارگران و کارفرمایان به‌عهده‌ی این مراجع می‌باشد. در تهران با توجه به وسعت و جمعیت بالا، اداره کارهای متفاوتی در مناطق مختلف وجود دارند که اداره کار تهرانسر یکی از این مراجع است. برخی از اقداماتی که در اداره کار تهرانسر انجام می‌شوند عبارت‌اند از:

اخذ کد کاربری و گذرواژه

ثبت دادخواست توسط وکیل تخصصی اداره کار

شرکت و دفاع در جلسات هیات تشخیص

ثبت اعتراض و تنظیم لایحه در هیات تشخیص

مشاوره در امور مربوط به روابط کار و تامین اجتماعی و محاسبه‌ی دستمزد با توجه به سابقه کار، اضافه‌کاری، مرخصی عیدی، سنوات خدمت مدت کارکرد مانده، حق شیفت، حق ماموریت و پاداش شب کاری و سایر…

انجام امور مربوط به بیمه بیکاری

تنظیم و تدوین لایحه دیوان عدالت اداری

تنظیم انواع قرارداد از جمله : قراردادکار، قرارداد بازاریابی، سرایداری ، قراردادپیمانکاری فروش ، نمایندگی ، تجاری ، دور کاری و برونسپاری وغیره …….

وکیل اداره کار در تهرانسروکیل اداره کار در تهرانسر

بررسی قراردادهای کار کارگران و پرسنل

تنظیم اظهارنامه برای اخذ سفته از کارفرما

تنظیم و تدوین ایین نامه انضباتی کار

تهیه چارت وظایف و شناسنامه کار

انجام کلیه امور مربوط به منابع انسانی مانند استخدام و جذب نیرو با پرسشنامه های استخدامی

امور مربوط به تامین اجتماعی:

اخذ کد کارگاهی

شرکت در جلسه هیات تشخیص تامین اجتماعی

ارائه لایحه به تامین اجتماعی

ارائه لایحه برای کاهش جریمه تامین اجتماعی

جمع آوری سوابق تامین اجتماعی

اخذ مفاصا حساب

انجام امور مربوط به اجرائیه‌ی اداره کار و اعمال ماده 148 قانون تامین اجتماعی

امور مربوط به بازنشستگی و سختی کار

وکیل اداره کار تهرانسر با توجه به شناخت بیشتر اعضای اداره کار و قوانین مربوطه قادر به تسریع روند دادخواست موکل خود می‌باشند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در تهرانسرشکایت از کارفرما در تهرانسر

شکایت از کارفرما در تهرانسر

عمده‌ی مشکلات مربوط به قوانین کار مربوط به ضایع شدن حقوق کارگران می‌شود. دقت نمائید که کارگر به شخصی اطلاق می‌گردد که باید در ازای یک کار مشخص، حقوق معینی را دریافت کند؛ از جمله وظایف کارفرما در قبال کارگر می‌توان به رعایت مقررات مربوط به ایمنی و بهداشت، جلوگیری از بهره‌کشی اضافه از کارگر، بیمه شدن کارگر، نوع قرار داد کار با شرایط مربوط، انجام تعهدات پرداخت حقوق کارگر، رعایت مقررات مربوط به شرایط کار، ارائه خدمات رفاهی طبق قرارداد، رعایت آزادی شغل، پرداخت حق سنوات کارگر و… اشاره کرد.

در این خصوص این نکته بسیار حائز اهمیت است که قانون کار، قانونی امری است به این معنی که اگر قرارداد میان طرفین، بر خلاف قانون کار کشوری و حقوق کارگر باشد این توافق قابل اجرا نیست و قانون از کارگر حمایت خواهد کرد. وجود یک وکیل کار مجرب که تسلط کامل بر قوانین کار داشته‌باشد، در کنار کارگری که حقوقش توسط کارفرما نادیده گرفته شده می‌تواند در روند دادرسی پرونده بسیار موثر باشد. چنان‌چه قصد شکایت از کارفرما در محدوده‌ی تهرانسر داشتید؛ می‌توانید با وکلای مجرب کار تهران وکیل تماس حاصل کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *