تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در جماران + شکایت از کارفرما در جماران

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در جماران + شکایت از کارفرما در جماران اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در جماران + شکایت از کارفرما در جماران وکیل اداره کار در جماران + شکایت از کارفرما در جماران

در رابطه‌ی‌کارگرو کارفرما با توجه به اختلافات  به وجود آمده ما بین آن‌ها، حضوریک وکیل اداره‌‌ی‌ کار احساس‌ می‌شود ، چرا که طرفین اختلاف (کارگر و کارفرما) را با تکیه بر دانش و علم حقوقی خود و آشنایی کامل با قوانین و مقررات و تسلط بر آن‌ها از حمایت‌های قانونی مطلع می‌نماید.

در بسیاری از موارد به دلیل عدم شناخت کافی کارگران از قوانین اداره‌ی‌کار ورابطه‌ی‌کارگری و کارفرمایی توانایی دفاع از حقوق خود را به روش صحیح نخواهندداشت.

 وکیل اداره‌ی‌کار به عنوان نماینده‌ی‌کارگر و کارفرما حضور پیدامی‌کند و اقدام به گرفتن حقوق موکلان خود می‌نماید. مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل در جماران دارای وکلای مجرب و حرفه‌ای است که به شما کمک می کنند تا به طور کاملاً تخصصی و قانونی به حل مشکلات خود بپردازید .

مواردی که دستمزد کارگر را شامل می‌شود چیست؟

1- حق اولاد

2- حق مسکن

3- عیدی کارگر

4- بیمه‌ ( موضوع بیمه‌ی ماده ۱۴۸ قانون کار)

 5- سنوات خدمتی

6- مزد

7- سنوات

8- بن کارگر

 اینجا لازم است تانکته‌ای را بازگو کنیم که با توجه به موارد فوق کارفرما پس از استخدام کارگر فقط مزد ایشان را پرداخت می‌نمایدو از پرداخت بقیه‌ی حق‌السعی‌کار گر خودداری به عمل می‌آورد و این مورد را به قرارداد منعقد شده بین خود و کارگر استناد می‌نماید.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در جماران وکیل اداره کار در جماران

 در اینجا با توجه به این‌که کارگر از موارد قانونی مطلع نیست؛ گمان می‌کند قرارداد از جنبه‌ی قانونی مشکل ندارد.

 بهتر است بدانید که قرارداد میان‌کارگروکارفرما با اراده‌ی طرفین نوشته شده اما باز هم اگر به هیئت‌های تشخیص در اداره‌ی‌کارمراجعه شود ،کارگرتوانایی مطالبه‌ی حقوق و مزایای خود بر اساس قانون را دارد.

 در صورت وجودمشکل و اختلاف میان کارگروکارفرما، وکیل اداره‌ی کار اقدام به تنظیم دادخواست علیه کارفرما می‌نماید.

 قبلاً  ارائه‌ی دادخواست از طریق فرم دادخواست انجام می‌شد؛ اما هم اکنون به صورت الکترونیکی و مجازی می باشد و مدارک و اسناد مورد نیاز باید اسکن شوند.

بنابراین در مرحله‌ی اول اگر کارگرقصد شکایت از کارفرما را داشت،به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه می‌کند، و درخواست دریافت کد احراز هویت می‌دهد، بعد همراه با آن کد و با کمک وکیل اداره‌یکار به سایت  روابط کار مراجعه‌کرده و با تکمیل اطلاعات خود، کارفرما، محل کارو… از وکیل اداره‌ی‌کار می‌خواهد تا متن دادخواست را با توجه به خواسته‌ها و شکایت او تنظیم و تکمیل می‌نمایند.

 به عنوان مثال اگرکارفرما بیمه‌ی اورا را پرداخت نکرده بود و یا از پرداخت حق سنوات ،اولاد ،اضافه کاری و جمعه کاری و…کارگرخودداری نموده بود رادر درخواست متذکر می‌شود.

دیوان عدالت اداری مرجع صالح جهت تحقق آرای قطعی هیئت های حل اختلاف اداره‌ی‌کار هستند.

 شکایت از کارفرما در جماران شکایت از کارفرما در جماران

 بنابراین اگرکارگر و کارفرما، قرائنی جهت تجدید نظر دردیوان ارائه دهند؛ حق اعتراض مجدد خواهند داشت. با توجه به این‌که وکیل اداره‌ی کار مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل در جماران، قانون کار را به خوبی می‌داند و پرونده‌های این چنینی را به تعدد به ثمر رسانده است ،می‌تواند در این زمینه برای شما کار سازی کند.

واما نکته‌ی آخر این است که کارگرباید قبل  از شروع رابطه‌ی کارگری خود با کارفرما حتماًیک قراردادکتبی را امضا کند و نسخه‌ای از آن را نزد خود نگه‌دارد.

هرچند بدون قراردادکتبی نیز روند پرونده پیش می‌رود و می‌تواند به احقاق حق خودبرسد و بااستفاده از سایر مدارک می‌تواند،وجودرابطه‌ی کارگروکارفرمایی را احراز نماید.درهر صورت قانون پیشتیبان و حمایت ‌گر کارگر است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *