تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خواجه نظام + شکایت از کارفرما در خواجه نظام

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خواجه نظام + شکایت از کارفرما در خواجه نظام اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خواجه نظام + شکایت از کارفرما در خواجه نظام وکیل اداره کار در خواجه نظام + شکایت از کارفرما در خواجه نظام

ویژگی های یک وکیل اداره کار در خواجه نظام

هنگامی که روابط شغلی بین کارگر و کارفرما تمام می‌شود ،به‌خصوص وقتی روابط با دلخوری و کدورت همراه باشد،شاهد شکل گیری اختلاف میان کارگر و کارفرما، جهت مطالبه‌ی حق وحقوقات تضییع شده‌ی کارگر هستیم.

 در این مرحله شکایت به هیأت تشخیص اداره‌ی تعاون و کار و رفاه اجتماعی خواهد رفت. اختلاف بین کارگر و کارفرما ناشی از اجرای قانون کار و قرارداد کارآموزی، موافقت نامه‌های کارگاهی یا پیمان های دسته جمعی کار می‌باشد ویا زمانی‌ که صلح و سازش بین کارگر و کارفرما حاصل نشود در صورتی که به اختلافات این چنینی دچار شده‌اید، به احتمال زیاد دنبال راهکارو راه حلی برای این اختلاف و چگونگی مطالبه‌ی حقوق خود هستید که هر چه سریع‌تر مشکل را حل کنید.

 معمولاً هم‌چنین مشکلاتی از سوی کارگر و کارفرما به علت عدم اطلاع و آگاهی طرفین نسبت به  قانون کار یا کوتاهی  و قصوریکی از طرفین اختلاف می‌باشد.

 با وجود این،قطعاً کمک ازوکلای اداره‌ی کار به ویژه وکلای مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل در خواجه نظام، باعث جلوگیری از به وجود آمدن اختلاف میان کارگر و کارفرما می شوند و به شما در زمینه‌ی احقاق حقوق تضییع شده‌ی خود از طریق وکلای مجرب و متخصص و حرفه ای در این حوزه کمک و راهنمایی خواهندنمود.

موارد راه حل برای حل اختلاف بین کارگر و کارفرما

1- تسلیم شدن یکی از طرفین یعنی کارگر و کارفرما در اختلاف پیش آمده

2- موافقت طرفین دعوی بر سر یک موضوع مشترک

3- استفاده نمودن از روش صلح و سازش در اختلاف

4- کمک گرفتن و استفاده از مراجع حل اختلاف

 طبق ماده‌ی 157قانون کار که بیان‌می‌دارد،هرگونه اختلاف میان کارگر وکارفرماکه ناشی از اجرای این قانون و سایرمقررات کار،قراردادکارآموزی،موافقت نامه‌های کارگاهی یا پیمان‌های دسته جمعی کار باشد،در مرحله‌ی اول ازطریق سازش مستقیم بین طرفین و یا نمایندگان آن‌ها در شورای اسلامی کار و در صورتی که در واحدی شورای اسلامی کار نبود،از طریق انجمن صنفی کارگران و یا نماینده‌ی قانونی کارگران و کارفرمایان حل می‌شودو در صورتی که صلح حاصل‌نشد از طریق هیأت های تشخیص و حل اختلاف رسیدگی خواهدشد.که درادامه به آن می‌پردازیم.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

در مراجع دادگستری کارگر و کارفرما در جرایم و موضوعاتی که بایددرمراجع قضایی رسیدگی شود ،شروع به تحقیق می‌کنند و بر اساس قانون آیین دادرسی‌کیفری اقدام به صدوررأی می‌‌کنند. به عنوان مثال حوادث ناشی از کار به علت قصور یا توهین و فحاشی هریک ازطرفین اختلاف و یا اختلاف در ماهیت قرارداد کار یا ابطال قرارداد کار یا قراردادهای پیمان‌کاری و مقاطعه‌کاری و…همه برعهده محاکم دادگستری می‌باشد.

وکیل اداره کار در خواجه نظام  وکیل اداره کار در خواجه نظام

 علاوه بر اجرای آراء از سوی دادگاه‌ها، مرجع آرای صادره از هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

اگرحکم‌قطعی به نفع کارگر صادرشود و کارفرما از آن امتناع ورزد، با درخواست کارگر،عین رأی به دادگستری محل ارسال تا بعد از صدور اجرائیه به کارفرما ابلاغ شود.

 اگررأی مبنی بربازگشت به کار صادرشده‌باشد،به کارفرما مهلت10روزه ،پس از ابلاغ اجرائیه داده می‌شود و او ظرف مدت 1ماه از زمانی ک اجرائیه صادر شده بایدطلب کارگر را پرداخت‌کند وگرنه کارگر می تواند تقاضای توقیف اموال کارفرما را با توجه به طلب خود از اجرای احکام بخواهد.

 هیأت‌های حل اختلاف در مراکز استان‌وبعضی شهرستان‌هاو به تشخیص اداره‌یکار برگزارمی‌شود. هر هیأت دارای نه عضو می‌باشد.  در حقیقت هیأت حل اختلاف مرجع تجدیدنظر است.

شکایت از کارفرما در خواجه نظام شکایت از کارفرما در خواجه نظام

 هیأت های تشخیص مرجع بدوی محسوب می‌شوند که از آن‌ها از یک نفر نماینده و یک‌نفر نماینده‌ی کار و یک  نفر نماینده‌ی کارگر به انتخاب کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کاراستان و یک نفر نماینده‌ی مدیرصنایع به انتخاب کانون انجمن صنعتی کارفرما در استان می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *