تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان سراج + شکایت از کارفرما در خیابان سراج

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان سراج + شکایت از کارفرما در خیابان سراج اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان سراج + شکایت از کارفرما در خیابان سراجوکیل اداره کار در خیابان سراج + شکایت از کارفرما در خیابان سراج

در حوزه های کاری، همواره ممکن است که بین کارگر یا کارمند و کارفرما اختلافاتی به وجود بیاید که این اختلافات اگر به حوزه های دادگاهی بکشد در قوانین بر مبنای موادی که در قانون اساسی است آن را بررسی می کنند. قبل از اینکه کارگر بخواهد فعالیت خود را آغاز کند، قراردادی از طرف کارفرما با موافقت کارگر وضع می گردد. در صورتی که هر کدام از طرفین به آن عمل نکنند طرف خسارت دیده می تواند شکایت کند.

اگر این کوتاهی از طرف کارفرما باشد، این امر باعث می شود که کارگر ها برای گرفتن حق و حقوق خود از آنان شکایت کنند‌. ولی به نظر شما کارگر در چه مواردی می تواند شکایت کند ؟ از آن جایی که کارفرما یکسری وظایف در برابر کارگر بر عهده دارد و همچنین کارگر در برابر کارفرما، پس اگر این حقوق رعایت نشود طرفین شکایت می کنند، مثلا برای عدم دریافت بیمه، حقوق سر وقت، مرخصی و…

توجه داشته باشید با این حال که کارگر هم یکسری وظایفی را بر عهده دارد اما اکنون قصد داریم که به بررسی شکایت از کارفرما در خیابان سراج  بپردازیم.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

برای شکایت از کارفرما در خیابان سراج باید چه کاری انجام دهیم ؟

کارگر برای اینکه بتواند حق خود را تمام کمال دریافت کند باید مراحل زیر را انجام دهد :

برای وضع شکایت در وهله اول باید شکایت تان از کارفرما را در مراکز قضایی به ثبت برساند. ولی خب در برخی از شهر ها و در برخی مواقع خاص می توان این کار را به صورت الکترونیکی انجام داد، سپس نوع مطالبه را مشخص کرد. در نظر داشته باشید که پیش می آید بیشتر افراد به اشتباه چندین مطالبه را در شکایت خود مطرح می کنند که این کار کاملا به ضرر شان است.

وکیل اداره کار در خیابان سراج وکیل اداره کار در خیابان سراج

حتی اگر آن شکایت در مراکز قضایی ثبت گردد بازهم به مرحله دادگاه کشیده نمی شود و چیزی عایدت تان نمی شود. اگر فکر می کنید که نمی توانید از پس مراحل ثبت آن برآیید یا وقت ثبت شکایت و دادگاه را ندارید اینکار ها را به وکیل خود بسپارید. تیم حرفه ای تهران وکیل همواره آماده خدمت رسانی به همه ی افرادی است که نیاز به کمک دارند. همچنین مطمئن باشید که هم به خوبی شما راهنمایی می کنند و هم حق شما را تمام و کمال دریافت می کند.

 مواردی که کارگر می تواند در شکایت نامه خود مطرح کند

  • شکایت از کارفرما بابت بیمه

مهم ترین وظیفه ای که بر عهده کارفرما نسبت به کارگر است بیمه کردن آن می باشد که بیمه برای کارگر خیلی مهم است و می تواند روی مالیات و… کارگر تاثیر بگذارد، پس اگر به هر دلیلی کارفرما آن را انجام ندهد، فرد می تواند با ارائه مدارک لازم به دادگاه از کارفرما شکایت کند. 

 شکایت از کارفرما در خیابان سراج شکایت از کارفرما در خیابان سراج

  • اخراج بی دلیل کارگر از کار توسط کارفرما

اگر کارفرما بدون در نظر گرفتن تاریخ تمام شدن قرارداد و هیچ دلیل منطقی کارگر را از کار بی کار کند، در نتیجه کارگر می تواند از او شکایت کند و کارفرما باید در دادگاه از خود دفاع کند که اگر حرف های کارفرما در نزد قاضی معتبر شمرده نشود و یا حتی منطقی نباشد قاضی حکم می دهد که کارگر به کار خود بر گردد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *