تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان فرجام + شکایت از کارفرما در خیابان فرجام

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان فرجام + شکایت از کارفرما در خیابان فرجام اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان فرجام + شکایت از کارفرما در خیابان فرجاموکیل اداره کار در خیابان فرجام + شکایت از کارفرما در خیابان فرجام

توضیحاتی درباره وکیل اداره کار در خیابان فرجام

اداره کار یکی از اداراتی است که در سال 1390 تاسیس شد و هدف آن برقراری عدالت میان کارگر و کارفرما است. از دیگر اهداف تاسیس این اداره می‌توان به برقراری امنیت در سطوح مختلف اجتماعی، رسیدن به عدالت اجتماعی، افزایش بازدهی کار، کاهش نقصان کاری، فراهم کردن امکانات لازم برای یک زندگی راحت اشاره کرد

. زمانی که کارفرمایی به استخدام کارگر اقدام می‌کند باید حد و حدود و قوانین لازم را برای او شرح دهد. همچنین کارگر نیز می‌تواند درباره حقوق خود با کارفرما صحبت نماید. در نتیجه این دو طرف به یک توافق کامل می‌رسند و قراردادی را تنظیم می‌کنند.

در برخی از موارد افراد به قرارداد شفاهی نیز راضی هستند. که البته برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکل بهتر است قرارداد به صورت کتبی باشد. در قرارداد کتبی باید تمامی مواردی که دو طرف بر روی آن به توافق رسیده‌اند نوشته شود.

در این قرارداد مشخصات کامل کارگر و کارفرما، میزان حقوق، زمان پرداخت حقوق، مدت زمان تعیین شده برای تمام شدن کار، مزایا کاری کارگر، مکان کار، زمان تنظیم قرارداد و دیگر موارد لازم نوشته می‌شود. کارگر و کارفرما این قرارداد را امضا می‌کنند و باید تا پایان تاریخ مقرر شده تمامی وظایف خود را به درستی انجام دهند.

کارگر باید در اجزای پولی که می‌گیرد، کار لازم را انجام دهد و کارفرما نیز موظف است که حقوق کارگر را تمام و کمال در موعد مقرر پرداخت نماید. ممکن است که به دلایل مختلفی میان کارگر و کارفرما اختلافاتی به وجود آید

برای مثال کارگر کارهای لازم را انجام ندهد و یا اینکه کارفرما حقوق را پرداخت نکند و یا از بیمه کردن کارگر اجتناب کند. در این حالت باید سعی کرد با گفتگو مشکل را حل نمود در غیر این صورت بهتر است با وکیل اداره کار در فرجام صحبت نمایید و مشکل را از راه قانونی پیگیری کنید.

وکیل اداره کار در خیابان فرجام وکیل اداره کار در خیابان فرجام

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در خیابان فرجام به چه صورت می باشد؟

شکایت کارگر از کارفرما می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که البته برخی از این مشکلات با گفتگو و صحبت کردن حل می‌شوند. اگر کارگر هستید و کارفرما در حق شما ظلم می‌کند در حالی که شما به تمامی وظایف خود عمل میکنید، بهتر است به فکر گرفتن حق خود باشید.

 بسیاری از کارگران به دلیل مشکل مالی نمی‌توانند در جلسات مشاوره حضوری شرکت کنند اما لازم نیست نگران باشید کافی است به سایت تهران وکیل مراجعه نمایید و شماره وکیل اداره کار در فرجام را پیدا کنید

و از جلسات مشاوره تلفنی که برخی از آنها رایگان و یا با پرداخت مبلغ کمی انجام میشوند، می‌توانید بهره‌مند شوید. پیشنهاد می‌کنیم که عکس قرارداد را برای وکیل ارسال کنید تا بتواند به درستی تصمیم بگیرد.

 شکایت از کارفرما در خیابان فرجام شکایت از کارفرما در خیابان فرجام

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد توضیحات کوتاه اما جامعی را در اختیار شما عزیزان درباره وکیل اداره کار در فرجام قرار دهیم. اگر می‌خواهید از راه قانونی به حق خود برسید، باید تا حدودی با قوانین اداره کار آشنا باشید پس بهتر است که ابتدا با یکی از وکلا اداره کار مشورت کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *