تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان قائم مقام + شکایت از کارفرما در خیابان قائم مقام

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان قائم مقام + شکایت از کارفرما در خیابان قائم مقام اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان قائم مقام + شکایت از کارفرما در خیابان قائم مقاموکیل اداره کار در خیابان قائم مقام + شکایت از کارفرما در خیابان قائم مقام

انتظارات از وکیل کار در خیابان قائم مقام

اگر پرونده حقوقی به شما داده شود، شما کسی هستید که شکایت می‌کنید یا از طریق مقابل جبران می‌شوید. در مورد یکسری شرایط توافق می‌کنید که قانون استخدام را انجام می‌دهد و آنها می‌توانند از کارفرمایان و کارفرما وکالت بگیرند. آنها با مشتریان در صنایعی که اتحادیه‌های کارگاهی دارند، مثل آموزش یا اجرای قانون کار این وکلا متخصص قوانین و مقررات صنفی و نحوه اعمال آنها در مورد کارفرمایان و اعضای اتحادیه می‌باشند. وکیل کارگر فلسطین اغلب پرونده‌های رسیدگی می‌کند که مربوط به ایجاد اتحادیه معامله‌های جمعی مذاکره بین اتحادیه و مدیریت می‌باشد. برای حل و فصل اختلافات این وکلا می‌توانند طرح دعوا کنند یا خواستار توافق خارج از دادگاه شوند. آنها ممکن است از طرف مقابل در دادگاه شکایت کنند.

وظایف وکیل اداره کار در خیابان قائم‌ مقام

در برابر موکل تمامی افرادی که در کشور به عنوان قراردادی به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی فعالیت می‌کنند، در قانون ایران این حق برای آنها در نظر گرفته شده که با مراجعه به اداره کار و امور اجتماعی و همچنین نسبت قرارداد با وکیل اداره کار تمامی حقوق خود را دریافت کنند. اما وکیل اداره کار در خیابان قائم مقام با داشتن تخصص و مهارت و همچنین مطلع بودن از قوانین و مقررات مربوطه از سوی اداره کار دادخواستی مبنی بر طرح دعوا بر علیه کارفرما تنظیم می‌کند و تا زمانی که متقاضی بی نتیجه برسد، کارهای او را پیگیری می‌کند. فرق میان وکیل کارفرما و وکیل کارگر در صورت اثبات رابطه کارگر و کارفرما کارگر مستحق می‌باشد که تمامی حقوق خود را دریافت کند. بنابراین اولین مرحله این است که برای طرح دعوا به دادگاه صالح مراجعه کند دادخواست ارائه می‌دهد و نسخه کامل آن را به مرجع ثبت دادخواست تحویل می‌دهد. شامل نام، نام خانوادگی خواهان، شماره تماس، شغل، نام پدر، آدرس، مشخصات مربوط به محل انجام کار همان کارگاه.

مشخصات مربوط به شخص کارفرما شامل نام و نام خانوادگی کارفرما، نام کارگاه، عیدی، سنوات بین کارگر، حق اولاد، حق مسکن، حق بیمه، در صورتی که کارفرما در جایی به غیر از محل کارگاه حضور دارد؛ برای این که آدرس ابلاغ درست باشد حتماً باید آدرس ابلاغ دقیق ارائه شود.

البته در این زمینه برخی کارفرمایان مطابق با قانون عمل نمی‌کنند و تمام حقوق کارگران را نمی‌پردازند. بنابراین به جهت اینکه همچین اتفاقی میان کارگر و کارفرما رخ ندهد و همچنین حقوق افراد در قالب کاری که انجام می‌دهند، رعایت شود در اداره کار و امور اجتماعی افرادی با تخصص مربوطه به عنوان وکیل اداره کار مشخص می‌شود که از حقوق متقاضیان به عنوان نماینده رسمی دفاع کند.

نکته مهم

نکته‌ای که در این زمینه حائز اهمیت می‌باشد و اغلب سبب نگرانی بیشتر کارگران می‌شود؛ این است که هزینه مربوط به حق الزحمه وکلا چقدر است. برای اطمینان خاطر این افراد باید بیان کرد که وکلای اداره کار در خیابان قائم مقام از شرایط وضعیت کارگران اطلاع کامل دارند و به جهت رفاه حال این افراد حق الزحمه بسیار کمی دریافت می‌کنند.

استفاده از وکیل متخصص و کاربلد منبع مهم آن استفاده از وکیل است و منبع علمی وکیلی کتاب قانون از این سلسله مراتب موسسه‌های حقوقی بزرگ دنیاست. این سلسله مراتب باعث می‌شود که تنظیم اختصاصی یک قرارداد و بر‌رسی قرار داد و حتی مشاوره حقوقی با زمان خیلی کم انجام شود چون یک مشکلی که در بحث حقوقی وجود دارد، زمان‌های طولانی مدت است که ایجاد می‌شود در خصوص جریان‌های درآمدی ما این هست.

وکیل اداره کار در خیابان قائم مقام وکیل اداره کار در خیابان قائم مقام

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

انتظارات کارگر از وکیل اداره کار

اگر پرونده حقوقی شما منجر به مراجعه به دادگاه شود و شما کسی باشید که نید یا از طرف مقابل جبران می‌شود. در مورد یک سری شرایط توافق می‌کنید یا پرونده را گم می‌کنید و در نهایت باز می‌گردد. از کجا شروع کردید، اگر از خود شما شکایت شود؛ گزینه ها یکسان است. اما به جای اینکه فرصت کسب پول داشته باشید. کسی خواهید بود که پرداخت می‌کند.

وکیل کارگر کیست؟

وکیل کار قانون استخدام را انجام می‌دهد و آنها می‌توانند یا از کارفرما و هم از کارفرما با وکالت کنند. آن‌ها با مشتریان در صنایعی که اتحادیه های کارگری هست مانند آموزش و اجرای قانون کار. این وکلا متخصص قوانین و مقررات صنفی و نحوه اعمال مورد کارفرمایان و اعضای اتحادیه می‌باشند.

 شکایت از کارفرما در خیابان قائم مقام شکایت از کارفرما در خیابان قائم مقام

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای صاحب تجربه مجموعه تهران وکیل استفاده کنید. وکلای اداره کار در قائم مقام آماده‌ی خدمت رسانی و مشاوره به شما مشتریان گرامی می‌باشند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *