تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان قبا + شکایت از کارفرما در خیابان قبا

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان قبا + شکایت از کارفرما در خیابان قبا اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 وکیل اداره کار در خیابان قبا + شکایت از کارفرما در خیابان قباوکیل اداره کار در خیابان قبا + شکایت از کارفرما در خیابان قبا

وکیل اداره کار در قبا، وکیل کار به شخصی گفته می شود که توانایی و اطلاعات کافی در مورد قانون کار، بیمه و کلیه بخش های نامه داشته باشد و به تمام شعب اداره کار آشنایی کامل و دسترس داشته باشد.  شما می توانید به راحتی با یک وکیل پایه یک اداره کار حقوق خود را دریافت کنید یا از  وکیل تهران  کمک بگیرید.

  وکیل اداره کار در قبا باید حق کارگر را از کارفرما بگیرد و بالعکس حق کارفرما را از کارگر اگر حق با آنها باشد و بتواند اختلافات را حل کند.  اگر برای گرفتن وکیل برای اداره کار مشکل دارید می توانید از مشاوره حقوقی ما استفاده کنید و یا برای اداره کار به صورت اقساطی وکیل بگیرید تا بتوانید حق خود را بگیرید.

شکایت از کارفرما در خیابان قبا به چه صورت می باشد؟

کارفرما کسی است که با عرضه خدمات به کارکنان سرمایه و ابزار ساخت کالا را تامین خواهد کرد و در قبال این کار به او دستمزد برای آن می پردازد.

  شکایت کارفرما در مورد حقوق

  اگر برای شخصی کار می کنید که کارفرما است و چندین ماه است حقوق خود را دریافت نکرده اید، می توانید با شکایت از کارفرما در مورد حقوق، تمام دستمزد خود را دریافت کنید. کارفرما وظیفه دارد به پرداخت حقوقی است که به شما می دهد نکاتی دارد که مناسب باشد جهت شکایت از کارفرما با وکیل اداره کار در قبا مشورت کنید.

   شکایت از کارفرما برای سنوات

  سالها معمولا آخرین ماه حقوق کارگر است که کارفرما باید پرداخت کند و برخی منکر این هستند که می توان آن را ردیابی کرد و شما می توانید آن را به طور کامل از کارفرمای خود دریافت کنید.  گروه بار آریا دادیار با توجه به تخصصی بودن پرونده دارای وکیل کار با 10 سال سابقه کار در این زمینه می توانید حقوق خود را به صورت قانونی مطالبه کنید و با وکیل متخصص صحبت کنید تا از کارفرما در مورد سنوات شکایت کنید.

  شکایت کارفرما در مورد بیمه

  بیمه یکی از اساسی ترین قسمت های اداره کار امی باشد که باید بوسیله کارفرما بیمه شود که در شکل عدم انجام این کار به ضرر و زیان خودش است و همراه با پرداخت حق بیمه شما، جریمه ای نیز به نفع شما در نظر گرفته می شود. کارفرمایی که کارگر و یا نیروی شما را بیمه می کند. می توانید از مشاوره حقوقی ما برای داشتن سوال در مورد شکایت کارفرما از بیمه استفاده کنید.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در خیابان قبا وکیل اداره کار در خیابان قبا

وکیل اداره کار در خیابان قبا چه خدماتی ارائه می دهد؟

  دریافت کد کاربری و رمز عبور

  تقدیم دادخواست توسط وکیل کار و تامین اجتماعی

  شرکت کردن در جلسه های هیئت دفاع و حل اختلافات

  ثبت اعتراض و تنظیم لایحه در هیأت حل اختلاف و حل اختلاف

  مشاوره در روابط کار و تامین اجتماعی دستمزد را بر اساس سابقه کار محاسبه می کند

  اضافه کاری سنوات خدمت، زمان باقیمانده، مرخصی عیدی و پاداش شب کار، حق نوبت، حق ماموریت و غیره.

  انجام امور مربوط به بیمه بیکاری

  تهیه و تنظیم لایحه دیوان عدالت اداری

  تنظیم انواع قراردادها از جمله: پیمانکاری، قرارداد بازاریابی، سرایداری، قرارداد فروش، نمایندگی، تجاری، دورکاری و برون سپاری و ….

  بررسی قراردادهای کار کارگران و پرسنل

  تهیه اظهارنامه برای گرفتن سفته از کارفرما

  تهیه و تدوین این کارنامه انضباطی

  نمودار کار و شناسه کار را تهیه کنید

  مسائل تامین اجتماعی از جمله:

  دریافت کد کارگاه

  شرکت در جلسه شورای تامین اجتماعی

  یک لایحه به تامین اجتماعی ارسال کنید

  ارائه لایحه کاهش جرایم تامین اجتماعی

  جمع آوری سوابق تامین اجتماعی

  دریافت اکانت موفاسا

 شکایت از کارفرما در خیابان قبا شکایت از کارفرما در خیابان قبا

  برای دفاع در اداره کار از چه وکیلی استفاده کنیم؟

  بهتر است از وکیلی استفاده کنید که ابتدا دانش کاملی از قوانین کار و تامین اجتماعی و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. باید بدانیم که وکلای دادگستری دانش کاملی از قوانین کار ندارند زیرا دروس تخصصی در این زمینه در رشته حقوق وجود ندارد، یعنی در رشته حقوق کار و تامین اجتماعی تدریس نخواهد شد مگر اینکه بعد در رشته حقوق تخصص  کامل پیدا کنند.

این حوزه قوانین کاری و تامین اجتماعی به عواملی که مربوط به انجام قرارداد می باشد و یا عوامل مشابه به سبب عدم خبر از حقوق امکان دارد دفاع با مشکل مواجه شود بهتر است از وکیلی استفاده شود که ابتدا از قوانین کار آگاهی کامل داشته و دارای تجربه کافی باشد.  و در رشته حقوق تحصیل کرده است و لزوماً نیازی به وکالت ندارد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *