تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان مطهری + شکایت از کارفرما در خیابان مطهری

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان مطهری + شکایت از کارفرما در خیابان مطهری اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان مطهری + شکایت از کارفرما در خیابان مطهریوکیل اداره کار در خیابان مطهری + شکایت از کارفرما در خیابان مطهری

موارد شکایت از کارفرما

در موارد زیر می‌تواند کارگر از کارفرما شکایت کند. یک، پرداخت نشدن حق بیمه. دو، عدم پرداخت حقوق به موقع. سه، سنوات.

چه نکاتی در رابطه با وکیل اداره کار در خیابان مطهری نسبت به حقوق کارگر و کارفرما وجود دارد؟

در دنیای امروز به دلیل اینکه روابط کاری سخت و دشوار شده است و در رابطه با این ارتباطات قوانین و مقررات خاصی طراحی شده که بر اساس یک نمودار قانونی روش‌های واضح پیگیری می‌شود. در بعضی موارد، به خاطر نداشتن اطلاعات در این زمینه با قوانین و مقررات تعیین شده از طرف کارگر باعث می‌شود که رعایت نکردن هرکدام از مقررات باعث صورت گرفتن نزاع حقوقی بین طرفین شود.

البته در این زمینه برخی کارفرمایان، مطابق با قانون عمل نمی‌کنند و تمام حقوق کارگران را نمی‌پردازند. بنابراین به جهت اینکه چنین اتفاقی میان کارگر و کارفرما رخ ندهد و همچنین حقوق افراد در قالب کاری که انجام می‌دهند، رعایت شود؛ در اداره کار و امور اجتماعی افرادی با تخصص مربوطه به عنوان وکیل اداره کار مشخص می‌شود که از حقوق متقاضیان به عنوان نماینده رسمی دفاع کنند.

نکته مهم

نکته‌ای که در این زمینه حائز اهمیت می‌باشد و اغلب سبب نگرانی بیشتر کارگران می‌شود؛ این است که هزینه مربوط به حق‌الزحمه وکلا چقدر است. برای اطمینان خاطر این افراد باید بیان کرد که وکلای اداره کار مطهری از شرایط وضعیت کارگران اطلاع کامل دارد و به جهت رفاه حال این افراد حق‌الزحمه بسیار کمی دریافت می‌کنند.

وکیل اداری

وکیل اداری کسی می‌باشد که به موجب یک قرارداد وکالت اداری وکیل  کاری شخصی شده تا در ادارات مختلف کارهای اداری شخص دیگر را انجام دهد. نکته مهم در این قسمت این است که برای اینکه کسی بتواند وکیل اداری شخصی باشد؛ نیاز به داشتن سواد حرفه‌ای ندارد. به عبارت دیگر هر کسی می‌تواند وکیل اداری شخص دیگری بشود. ملاحظه کنید که این اصطلاح در عموم جامعه وجود دارد و مخصوص به رشته حقوق نیست. همچنین وکیل اداری صرفا حق مراجعه به ادارات را دارد و به هیچ وجه حق وکالت در مراجع قضایی مشاوره حقوقی و مداخله در امر قضاوت و دفاع از موکل را در دادگاه ندارد.

ویژگی‌های برجسته وکیل اداره کار در خیابان مطهری

یک وکیل خوب باید به‌روز باشد. با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات اتفاق می‌افتد، ضروری می‌باشد یک وکیل خوب قوانین و مقررات جدید را مدام پیگیر باشد و صرفاً به دانش چند سال قبل خود اکتفا نکند.

وکیل اداره کار در خیابان مطهری وکیل اداره کار در خیابان مطهری

وکیل خوب باید امین و امانت‌دار باشد. وکیل خوب محرم اسرار موکل می باشد و هرگز اطلاعات موکل را حتی بعد از اتمام پرونده پیش هیچ کسی آشکار نمی‌کند. پرهیز از گفتن توانایی‌های غیرقانونی، وکیل خوب هرگز موکل را بدون دلیل امیدوار نمی‌کند. بلکه با توضیحات جامع و کامل مسیر درست و قانونی را طی می‌کند. هرگز با بیان موضوعاتی چون من اطمینان صددرصد می‌دهم و سعی در فریب و صرفاً گرفتن حق الوکاله ندارد.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

نحوه صحبت کردن با بهترین وکیل کارگر خیابان مطهری

کارفرما باید در نظر داشته باشد که شکایت از کارفرما هیچگونه هزینه‌ای ندارد و فقط باید کارگر هزینه‌های تشکیل پرونده از جمله کپی اوراق را بپردازد. شخص کارگر می‌تواند دلایل خود را در روز مطالبه کند و در زمان ارائه دادخواست هیچ دلیلی به شکایت خود ضمیمه نکند. به علاوه این که در هنگام ثبت دادخواست حتماً باید لیست بیمه خود را نیز به همراه داشته باشد و این لیست بیمه را باید از دفتر تامین اجتماعی دریافت کند.

در حال حاضر کارگر باید در دفاتر پیشخوان دولت نیز حضور پیدا کند و ثبت‌نام وزارت رفاه را کامل کند و کد رهگیری دریافت کند تا از طریق کد دادخواست خود را ثبت کند. بنابراین علاوه بر دادخواست لیست بیمه کد رهگیری نیز حتماً نیاز به دادخواست به همان مرجع ثبت دادخواست یعنی اداره کار محل دریافت لیست بیمه شعبه تامین اجتماعی دارد جهت مشاوره حقوقی کارگر و کارفرمای توسط گروه وکلای خیابان مطهری می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و وکیل کارفرما در اداره کار صحبت کنید.

شکایت از کارفرما در خیابان مطهریشکایت از کارفرما در خیابان مطهری

برای انتخاب بهترین وکیل باید توجه داشت که هر وکیل پایه یک دادگستری هرچند صلاحیت طرح هر نوع دعوا را دارد. اما وکیل خوب معمولاً در یک زمینه تخصصی کار می‌کند و با آن تخصص در میان مردم شناخته می‌شود. دامنه دعوای مختلف حقوقی و کیفری و نیز روند مختلف طرح دعوا و اجرا به گونه ای می‌باشد که یک نماینده حقوقی نمی‌تواند بازده کامل در همه پرونده‌ها از خود نشان دهد.

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل در خیابان مطهری کمک گرفته و نتیجه‌ی بهتری را برای پرونده خود حاصل کنید.وکلای اداره کار در خیابان مطهری آماده‌ی هر گونه خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *