تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان نجات الهی + شکایت از کارفرما در خیابان نجات الهی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان نجات الهی + شکایت از کارفرما در خیابان نجات الهی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

وکیل اداره کار در خیابان نجات الهی + شکایت از کارفرما در خیابان نجات الهیوکیل اداره کار در خیابان نجات الهی + شکایت از کارفرما در خیابان نجات الهی

در هر بازه ی زمانی امکان به وجود آمدن اختلافاتی بین افراد بر سر مشکلات مربوط به کار وجود داشته است. در واقع ما قصد داریم در این مقاله به طور کامل به بررسی مسائل حقوقی که به شکایت از کارفرما در خیابان نجات الهی بپردازیم. لازم به ذکر است که تیم حقوقی تهران وکیل در رابطه با انواع شکایت ها از جمله شکایت بابت سنوات و… به شما کمک کند و همچنین در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید، شما را راهنمایی کند.

شکایت از کارفرما در خیابان نجات الهی

تیم تهران وکیل آماده است که در رابطه با سوالات مختلف حقوقی به شما پاسخ دهد، بنابراین از آن جایی که برای تنظیم شکایت و برگرداندن رای دادگاه به نفع خودتان به وکیل نیاز دارید ، پس ما تهران وکیل را معرفی می کنیم.

در واقع بین کارفرما و کارگر باید تبعیت حقوقی باشد، به عبارت دیگر کارگر باید مطابق دستورات کارفرما کار کند و از طرفی کارفرما نیز باید به طور مستقیم و غیر مستقیم بر کار ها نظارت کند و تمام آن را به کارگر نسپارد. همچنین یک تبعیت حقوقی هم وجود دارد که به این منظور است که کارگر باید از لحاظ اقتصادی تابع کارفرما باشد.

در واقع مطابق با قانون کار، کارگر دارای حقوقی است و در صورتی که این حقوق رعایت نشود، می تواند شکایت نامه ای تنظیم کند. البته شکایت کارگر می تواند در جهت های مختلفی باشد، به عبارتی ممکن است که کارفرما هنگام پرداخت حقوق و حق سنوات یا بیمه تفره رود. پس کارگر می تواند شکایت کند و هر کدام هم دارای مراحل مختلفی هستند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در خیابان نجات الهی وکیل اداره کار در خیابان نجات الهی

شرایط شکایت از کارفرما در خیابان نجات الهی

در صورتی که شما بخواهید به منظور اخراج شدن از کار از کارفرما شکایت کنید باید شرایطی را رعایت کنید که این شرایط را در ادامه بررسی خواهیم کرد. در صورتی که اخراج کردن کارگر بی دلیل باشد، بنابراین حق انجام آن را ندارد و اما مواردی که جزو شروط لازم برای شکایت از کارفرما درخیابان نجات الهی محسوب می شود شامل گزینه های زیر هستند؛

  • بازگشت فرد پس از مرخصی آن هم بدون حقوق و قبول کردن آن از طرف کارفرما
  • بازگشت فرد بعد از مرخصی تحصیلی با فرصت دو سال و فقدان و سپس پذیرش آن توسط کارفرما
  • نبود کارمند برای سربازی و…

در تمامی موارد کارگر به حالت تعلیق در می آید و همچنین کارفرما حق اخراج آن را ندارد.

شکایت از کارفرما در خیابان نجات الهیشکایت از کارفرما در خیابان نجات الهی

شکایت از کارفرما برای بیمه نکردن

یکی از مهم ترین حقوق کارگر بیمه آن محسوب می شود که تضمینی برای او محسوب می شود و در صورتی که از انجام آن خودداری کند هم به ضرر کارگر و هم خودش عمل می کند. بیمه که کارفرما مکلف است آن را انجام دهد بهداین صورت است که در هنگام آغاز کار کارگر در پایان هر ماه  لیست هزینه ها را به تامین اجتماعی ارائه می دهد.

که اینگونه مالیات را هم به دارائی می دهد و اما اگر این کار را انجام ندهد، کارگر حق دارد از کارفرما برای برقراری بیمه شکایت کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *