تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در خیابان کریم خان + شکایت از کارفرما در خیابان کریم خان

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در خیابان کریم خان + شکایت از کارفرما در خیابان کریم خان اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در خیابان کریم خان + شکایت از کارفرما در خیابان کریم خانوکیل اداره کار در خیابان کریم خان + شکایت از کارفرما در خیابان کریم خان

معمولا در آغاز هر همکاری، میان کارفرما و کارگر قراردادی مبنی‌بر جزئیات وظایف طرفین، منعقد می‌گردد و گاهی نیز این توافق به صورت شفاهی انجام می‌پذیرد. که در صورت تخلف هر کدام از طرفین از انجام وظایف مربوطه، نیاز به طرح دعاوی مربوط به اداره کار می‌باشد.

حل و فصل پرونده‌های مربوط به حوزه‌ی قوانین کار مثل هر مبحث حقوقی دیگر با توجه به تعدد مواد قانونی، نیازمند دانش و تجربه‌ی تخصصی می‌باشد که تجزیه و تحلیل این مسائل توسط وکلای متخصص اداره کار صورت می‌پذیرد و کارگر یا کارفرما جهت کسب نتیجه‌ی بهتر و دفاع از حقوق خود باید اقدام به اخذ وکیل متخصص اداره کار کنند. در واقع یک وکیل کار کارآزموده و قابل اعتماد، در تمامی اموری که مورد اختلاف بین کارگر و کارفرما است؛ مانند حق بیمه، بیمه‌ی بیکاری، امور مربوط به قرارداد، حق سنوات و … تسلط داشته و قادر به دفاع از موکل خود برای احقاق حق‌شان می‌باشد.

چنان‌چه در امور مربوط به اداره کار کریم‌خان، احتیاج به وکیل کارآزموده و توانا داشتید، موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با داشتن چندین وکیل مجرب زن و مرد بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

قرارداد کار

اولین و اصولی‌ترین ضابطه‌ای که در مبانی ادارات کار قابل استناد است؛ داشتن قرارداد کاری می‌باشد. قرارداد به معنای توافقی کتبی یا شفاهی میان کارگر و کارفرما است، که در آن به تمامی قوانین و وظایف مربوط به کارگر و کارفرما مانند، ساعات کاری، میزان حقوق، مشخصات دقیق طرفیت، نوع کار و وظایف و مدت قرارداد و … اشاره شده باشد.

قراردادی از نظر اداره کار مورد تایید است که اولا مشروعیت داشته باشد، دوما موضوع قرارداد به‌صورت کاملا واضح، بیان شده باشد و سوما هم این‌که موضوعی تحت عنوان تصرف اموال کار مربوطه، مطرح نباشد؛ در این حالت است که صحت قرارداد تایید می‌گردد.

من‌باب قرارداد کار، توجه به یک نکته‌ی مهم حائز اهمیت است؛ که قانون کار، قانونی امری است به این تفسیر که اگر قرارداد فی‌مابین طرفین، بر خلاف قانون کار کشوری باشد؛ این توافق قابل اجرا نیست. البته آمره بودن این ماده‌ی قانونی نوعی وجهه‌ی حمایتی برای کارگر بوده و نباید جنبه‌ی منفی برای آن متصور شد. برای مثال حقوق و مزایایی که در قانون کار در نظر گرفته شده، کف حقوق کارگر خواهد بود و تحت هیچ شرایطی حقوق و مزایای پرداختی، نباید که از حداقل میزان تعیین شده، کمتر باشد.

ویژگی های یک وکیل اداره کار در خیابان کریم خان

نحوه‌ی طرح دعاوی مربوط به کارگر و کارفرما این‌گونه است که هر کدام از طرفین که شاکی و مدعی به عدم رعایت موازین توسط طرف مقابل‌اند، باید با مراجعه به اداره‌ی کار، اقدام به شرح اختلاف و تنظیم پرونده نمایند و سپس گزارش تنظیم شده را به دبیرخانه‌ی اداره کار تحویل دهند.

البته همان‌طور که گفتیم، حل و فصل پرونده‌های مربوط به کارگر و کارفرما و قوانین کار، نیازمند دانش و تجربه‌ی تخصصی می‌باشد که تجزیه و تحلیل این‌گونه مسائل به‌عهده‌ی وکلای متخصص اداره کار می‌باشد و طرفین جهت دفاع از حقوق خود و کسب نتیجه‌ی بهتر باید اقدام به اخذ وکیل اداره کار نمایند. بهترین وکیل اداره کار، کسی است که سابقه‌ای طولانی در پرونده‌های اداره کار داشته و قادر به تنظیم بهترین درخواست‌ها و بهترین دفاعیه برای موکل خود می‌باشد و به‌خوبی توانایی پاسخگویی به سوالات موکل خود را دارد.

یکی از ادارات کار تهران، اداره کار خیابان کریم‌خان است؛ و وکیل اداره کار خیابان کریم‌خان شخصی است که دسترسی و آشنایی کامل با این مجموعه را دارد.

وکیل اداره کار در خیابان کریم خانوکیل اداره کار در خیابان کریم خان

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در خیابان کریم خان چه اقداماتی انجام می‌دهد؟

اخذ کد کاربری و گذرواژه

ثبت دادخواست توسط وکیل تخصصی اداره کار

شرکت و دفاع در جلسات هیات تشخیص

ثبت اعتراض و تنظیم گزارش در هیأت تشخیص

مشاوره در امور مربوط به روابط کار و تامین اجتماعی و محاسبه‌ی دستمزد با توجه به سابقه کار، اضافه‌کاری، مرخصی عیدی، سنوات خدمت مدت کارکرد مانده، حق شیفت، حق ماموریت و پاداش شب کاری و سایر…

نحوه اجرای حکم در اداره کار خیابان کریم خان

رسیدگی به این اختلافات در اداره کار در دو مرحله بدوی و تجدید نظر، صورت می‌پذیرد؛ در ابتدا هیئت تشخیص با تکیه بر مستندات و شواهد موجود اقدام به صدور رأی بدوی خواهند کرد و سپس در صورت اعتراض یکی از طرفین شکایت، هیئت‌های تجدید نظر مجددا اقدام به بررسی پرونده می‌کنند.

 شکایت از کارفرما در خیابان کریم خان شکایت از کارفرما در خیابان کریم خان

هیئت تشخیص ادارات کار من‌جمله اداره کار مینی سیتی متشکل از سه عضو است؛ نماینده‌ی وزارت کار، نماینده مدیران صنایع و نماینده‌ی کارگران که اعضای هیئت تشخیص را تشکیل می‌دهند. و پس از جلسه‌ی طرفین شکایت یا وکیل‌شان با اعضای هیئت، رای صادر می‌گردد. البته در صورت عدم حضور طرفین در جلسه، خللی در روند صدور رای وارد نمی‌شود. به‌همین خاطر و شناخت وکلای متخصص اداره کار توصیه می‌شود تا از وکیل اداره کار خیابان کریم خان که دارای تجربه و شناخت کافی از شعبه و نحوه‌ی دادرسی آن است، در پرونده‌های خود یاری بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *