تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در دزاشیب + شکایت از کارفرما در دزاشیب

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در دزاشیب + شکایت از کارفرما در دزاشیب اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در دزاشیب + شکایت از کارفرما در دزاشیبوکیل اداره کار در دزاشیب + شکایت از کارفرما در دزاشیب

توضیحاتی درباره وکیل اداره کار در دزاشیب

زمانی که کارگری میخواهد در کارگاه و کارخانه‌ای مشغول به کار شود، باید قراردادی را امضا کند تا بتواند با حد و حدود و وظایف خود آشنا شود. البته برخی از کارگران و کارفرمایان قرارداد شفاهی را به قرارداد کتبی ترجیح می‌دهند که به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما قرارداد کتبی را انتخاب نمایید.

در این قرارداد تمامی مشخصات شناسنامه‌ای کارگر و کارفرما، میزان حقوق کارگر، کاری که کارگر یا کارگران باید انجام دهند، ساعات کاری، تعداد مرخصی، آدرس محل کار، تاریخ دقیق تنظیم قرارداد، نوع قرارداد، مدت زمان قرارداد نوشته می‌شود.

اگر اختلافی بین کارگر و کارفرما به وجود بیاید هیئت تشخیص و هیئت حل اختلاف سعی می‌کنند مشکل را حل نمایند. بسیار پیش آمده است که کارفرما بدون هیچ دلیلی به موارد ذکر شده در قرارداد پایبند نیست و درنتیجه میان کارگر و کارفرما مشکلاتی به وجود می‌آید.

 ممکن است مشکل بسیار جدی باشد به طوری که کارگر مجبور شود از راه قانونی که همان شکایت است مشکل را حل نماید. کارگر در قبال کاری که انجام می‌دهد پولی دریافت می‌کند و کارفرما نیز موظف است پول را به طور کامل پرداخت کند

 اما اگر این کار صورت نگیرد کارگر می‌تواند به وکیل اداره کار در دزاشیب صبحت کند و قرارداد را برای او ارسال کند. وکیل اداره کار نیز با توجه به قوانین و مطالعه شرایط و ضوابط قرارداد، درخواستی را تنظیم می‌کند و از کارفرما شکایت می‌کند.

 البته کمک گرفتن از وکیل اداره کار اجباری نیست اما اگر میخواهید به حق خود برسید بهتر است چند جلسه‌ای و یا حداقل یک جلسه با وکیل مشورت کنید.

وکیل اداره کار در دزاشیب وکیل اداره کار در دزاشیب

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در دزاشیب به چه صورت می باشد؟

اگر شما کارگر هستید و می‌خواهید در کارگاهی مشغول به کار شوید کارفرما موظف است که شما بیمه کند و حقوق شما را سر وقت به طور کامل پرداخت نماید. اگر پس از گذشت مدتی کارفرما از پرداخت حقوق و یا بیمه کردن شما اجتناب کرد، پیشنهاد می‌کنیم که مشکل را با کارفرما در میان بگذارید تا شاید با گفتگو بتوانید آن را حل کنید. نوشتن و تنظیم کردن دادخواست می‌تواند مشکل باشد چراکه باید با قوانین و مقررات اداره کار آشنا باشید. اگر شرایط مالی مساعدی دارید بهتر است به نزد وکیل اداره کار در دزاشیب بروید و با او مشورت کنید اما اگر شرایط مالی شما مساعد نیست می‌توانید به سایت معتبر تهران وکیل مراجعه نمایید و شماره تلفن وکلا اداره کار را پیدا کنید. هزینه شرکت در جلسات تلفنی بسیار کمتر از جلسات مشاوره حضوری است. پس این جلسات برای کسانی که مشکل مالی دارند بسیار مناسب می‌باشد.

 شکایت از کارفرما در دزاشیب شکایت از کارفرما در دزاشیب

سخن آخر

در این مقاله درباره وکیل اداره کار در دزاشیب با شما صحبت کردیم. اگر با کارفرما دچار مشکل شده‌اید و نمی‌توانید آن را حل نمایید بهتر است به سایت تهران وکیل مراجعه نمایید و در قسمت نظرات سوالات خود را مطرح نمایید تا در کمترین زمان ممکن به جواب بسیاری از سوالات خود برسید.

همچنین می‌توانید از جلسات مشاوره حضوری و غیرحضوری با وکلا اداره کار نیز با کمترین هزینه بهره‌مند شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *