تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهرک آپادانا + شکایت از کارفرما در شهرک آپادانا

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهرک آپادانا + شکایت از کارفرما در شهرک آپادانا اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در شهرک آپادانا + شکایت از کارفرما در شهرک آپاداناوکیل اداره کار در شهرک آپادانا + شکایت از کارفرما در شهرک آپادانا

ویژگی های یک وکیل اداره کار در شهرک آپادانا

درباره حقوق کار که همواره در جهت بهبود زندگی کارگر و برقراری قواعد می‌باشد که منابع کارگر را بهتر فراهم کند. این امر به ویژه در کشورهای صنعتی که حقوق کار در آن جا سابقه بیشتری دارد و سازمان‌های کارگری نیز معمولاً قوی هستند؛ مشاهده می‌شود. برای زمان داران به قانونگذاران دشوار است که امتیازهای به دست آمده را از کارگران سلب کنند و یا در محدود کردن حقوق کارگران اقدام کنند؛ به همین دلیل برخی تحول حقوق کار را تحول یک طرفه نامیده اند که به تدریج با دور شدن از اصول کلی قرارداد از یکی از طرفین که ضعیف‌تر از طرف دیگر است که حمایت می‌کند. قوانین کار به دلیل ساعت‌های کار کاسته و بر میزان مرخصی‌ها افزوده می‌شود؛ به همین دلیل حداقل سن شروع به کار افزایش یافته و سال بازنشستگی پایین آمده را با بسته پیشرو توصیف می‌کنند. توصیه اگر برای تحول کلی این رشته باشد در مجموعه‌ها درست نیست زیرا جهت کلیه قوانین کار همواره نشان دهنده بهبود وضعیت کارگر برای حمایت بیشتر از آن بوده؛ به همین دلیل باید در سطح را در نظر داشت؛ اول در حقوق بسیاری از کشورها مواردی وجود دارد که مقررات جدید نسبت به مقررات پیشین دست‌ کم در پاره‌ای از بخش‌های امتیاز کمتری برای کارگران قراردادی از لحاظ حقوقی هم قانونگذار می‌تواند از حقوق قانون گذاری خود استفاده کند و مقررات پیشین را تغییر دهد. دوم وضع اقتصادی یک کشور ممکن است سبب شود که امتیازهای کسب شده و به تعبیر مرسوم حقوق مکتسبه محفوظ می‌باید و کاهش پیدا کند.

در عرف جامعه واژه دو کارگر با کارمند متفاوت است. به این معنا که کارگران در مورد کسی به کار می‌برد که کارش بهای فنی داشته باشد و برعکس به کسانی که کارشان فکری را با نوشتن دفتر سر و کار دارد، کارمند می‌گویند. مفهوم حقوق کارگر همان گونه که دیدید جنبه دیگری دارد و رابطه کارگر و کارفرما رابطه‌ای است حقوقی بر اساس چگونگی و کیفیت ارتباط میان دو طرف یعنی دستور دادن و نظارت بر کار و پرداخت مزد از طرف کارفرما و انجام کار زیر نظر کارفرما در برابر دریافت موجودی از طرف کارگر خلاصه می‌شود. در این رابطه نوع کار مهم نیست و اینکه شخصی حسابدار و غیره در شرکت یا موسسه‌ای باشد و از نظر عرف و کارمندان شرکت بگویند؛ تغییری در رابطه حقوقی و کارفرما ندارد و از دیدگاه قانون کار کارگر محسوب می‌شود.

برای تحقق رابطه کارگر و کارفرما تنها وجود یک رابطه کافی نیست؛ بلکه لازم است که ما هر چند رابطه کار رابطه است معوض رابطه معوض رابطه کار محسوب نمی‌شود. آیا باید نتیجه گرفت که چگونگی تعیین عوض می‌تواند ملاک تشخیص کارگر از غیر کارگر باشد یا خیر؟

برخی از حقوقدانان در گذشته چنین نظری را ابراز داشتند. در حالی که عوض در قرارداد پیمانکاری به نسبت کار انجام می‌شود و اهمیت معوض تعیین می‌شود. پیروی از نظر پلانی اول ممکن است سبب شود که میان افرادی که در وصف مشابه کار می‌کنند فرق قائل شویم. یعنی در مورد نخست و را مشمول مقررات کار می‌دانیم و تبعیت حقوقی در اصطلاحات حقوق کار کشور ما از حقوق فرانسه اقتباس شده از دیدگاه رویه قضایی فرانسه تبعیت حقوقی را ملاک اصلی تشخیص کارگر از غیر کارگر می‌دانند. زمانی رابطه تبعیت حقوقی وجود دارد که یک طرف یعنی کارفرما بر طرف دیگر یعنی کارگر نیز وارد کند به او در مورد چگونگی انجام کار به دست آورده و نتایج به دست آمده را بررسی کند.

وکیل اداره کار در شهرک آپادانا وکیل اداره کار در شهرک آپادانا

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در شهرک آپادانا به چه صورت می باشد؟

قوانین مربوط به نظم عمومی زبانی هستند که برای حفظ منابع جامعه می‌شود و از آن جایی که قوانین کار برای حفظ منابع کارگر و حمایت از حقوق آنان به آرامش اجتماعی ایجاد می‌شود. این قوانین خاصیت نظم عمومی و برای تمایز آن از سایر روانی مربوط به نظم عمومی که جنبه سیاسی و اقتصادی دارند؛ آنها را قوانین نظم عمومی و اجتماعی می‌گویند. به این گونه که حقوق کارگران به ترتیب مقرر در قانون کار جنبه حداقل دارد ولی نمی‌تواند حتی با توافق و تراضی خودکار کردن دارایی کمتر از مزایای قانونی داشته باشد. مواد ۸ و ۱۴۱ قانون کار در این معنا صراحت دارد برابر با ماده مذکور در قرارداد کاری با تغییرات بعدی آن در صورتی درست است که برای کارگر و مزایای که کمتر از امتیازات مقرر در این قانون را نکند و آنچه در قانون کار پیش بینی شده را در آن تعیین کند.

کارگاه محلی است که کارگر به درخواست کارفرما یا نماینده او در آنجا کار می‌کند و کارفرما شخصی است حقیقی یا حقوقی که کارگر به درخواست و حساب و کار می‌کند. می‌بینیم که قانون کار در تعریف کارگاه تهیه خود را بیشتر بر محل قرار می‌دهد و مجموعه عوامل اشاره نمی‌کند. با تصویب قانون جدید کار پرسش‌های دوباره مطرح می‌شود. اگر برای پاسخ دادن به تعریف کارفرما و کارگاه بسنده کنیم؛ باز هم پاسخ پرسش نخست منفی و پاسخ پرسش دوم مثبت می‌باشد. یعنی با توجه به تعریف کارگاه تنها به مرحله انجام کار اطلاق می‌شود و شخصیت جدایی از کارفرما ندارد. در کلی بودن این نتیجه‌گیری تردید کرد و با دقت در ماده مزبور هر نوع تغییر حقوقی در وضعیت مالکیت کارگاه از قبیل فروش یا انتقال به هر شکل، تغییر نوع تولید، ادغام در موسسه، ملی شدن کارگاه، فوت مالک و همسالان در رابطه قراردادی کارگران که قراردادشان قطعیت یافته موثر نیست و کارفرمای جدید قائم‌مقام تعهدات و حقوق کار برای سابق می‌باشد.

 شکایت از کارفرما در شهرک آپادانا شکایت از کارفرما در شهرک آپادانا

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل استفاده کنید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز و گرامی می‌باشند و هدف آنها جلب رضایت و اعتماد شماست و سعی دارند با به کارگیری دانش و تجربه خود، مطلوب‌ترین نتایج را برای پرونده‌ی شما حاصل کنند؛ پس با اطمنیان خاطر وکلای مجموعه تهران وکیل را انتخاب کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

2 دیدگاه

  • سلام 7ماه یعنیآذر۱۴۰۰تا پایان خردادماه ۴۰۱ کارفرماطبق آگهی که داده بودقرارشدطبق قوانین اداره کارحق وحقوق من رابدهد بعداز۷ماه کارگرافغانی اورده وبنده رااخراج کرده نه بیمه ردکرده وحداقل حقوق راداده درصورتیکه بنده کارگرفنی هستم .خواهشا سریعتریه راه کارمناسب به من بدید.بااین اوضاع بیکاری وبد معیشتی درضمن دارای دوفرزندهم هستم.تشکر

    • سلام وقتتون بخیر موضوع شما قابل طرح در اداره کار شهری که کارگاهی که فعالیت میکردین وجود دارد برای دریافت اطلاعات کامل تر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *