تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهرک غرب + شکایت از کارفرما در شهرک غرب

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهرک غرب + شکایت از کارفرما در شهرک غرب اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در شهرک غرب + شکایت از کارفرما در شهرک غربوکیل اداره کار در شهرک غرب + شکایت از کارفرما در شهرک غرب

توضیحاتی درباره وکیل اداره کار در شهرک غرب

شاید بروز مشکل و سوءتفاهم در محل کار امری طبیعی به نظر برسد، اما مسئله‌ای که مهم است نحوه برخورد با آن است. بسیاری از مشکلات در محل کار و بین کارفرما و کارگر را می‌توان به طور غیر رسمی و از طریق یک گفتگوی آرام و دوستانه حل کرد؛ برای مثال یک کارمند می‌تواند با گفتن موضوعی که در محل کار باعث ناراحتی او شده به مدیر خط خود یا شخص دیگری که در محل کار سرپرست است یا سمتی دارد، به طور غیر رسمی مشکل را مطرح کند که در این مرحله لزومی ندارد حتما طرح شکایت به صورت مکتوب باشد.

زمانی که یک کارمند مشکل خود را در محل کار به کارفرمای خود گوشزد می‌کند، کارفرما باید آن را جدی بگیرد؛ زیرا در غیر اینصورت ممکن است بعداً همان مسئله به عنوان یک شکایت رسمی مطرح شود و اگر شکایت رسمی نیز حل نشود ممکن است به حضور طرفین در دادگاه منجر شود که عواقب خاص خود را دارد.

برخی از مشکلاتی که در محل کار بین کارکنان و کارفرمایان اتفاق می‌افتد عبارتند از: بروز رفتارهای خشونت ‌آمیز علیه کارکنان، عدم توافق بر میزان دستمزد یا عدم پرداخت آن توسط کارفرما، نادیده گرفتن حقوق کارگری و سرپیچی از موارد درج شده در قرارداد و سایر نا عدالتی‌های پیش آمده در محل کار.

کارگران و کارمندانی که در شهرک غرب مشغول به کار هستند در صورت بروز مشکلات این چنینی بهتر است قبل از هر اقدامی، از طریق گفتگو با کارفرما مشکل را برطرف کنند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در شهرک غربوکیل اداره کار در شهرک غرب

شکایت از کارفرما در شهرک غرب به چه صورت می باشد؟

اگر مشکلات پیش آمده در محل کار به طور دوستانه حل نشد، کارگران می‌توانند با وکیل اداره در منطقه خود مشورت کنند؛ یافتن وکیل اداره کار در شهرک غرب کار دشواری نیست و کسانی که قصد شکایت از کارفرما در شهرک غرب را دارند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی تهران وکیل و مشاوره با وکیل مربوطه، بهتر از چند و چون کار مطلع شوند.

وکلای مجرب تهران وکیل مشاوره رایگان و محرمانه‌ای را به کارگران، کارمندان و نمایندگان آنها در مورد حقوق استخدامی، بهترین شیوه‌ها و سیاست‌ها در برخورد با مشکلات و حل تعارض در محل کار ارائه می‌دهند.

کارکنان ناراضی از کارفرما می‌توانند از تهران وکیل در مورد حقوق و مسئولیت‌های شغلی، پرداخت و حداقل دستمزد ملی، ضوابط کاری و شکایت، قراردادها و شرایط شغلی، زمان کار، حق مرخصی و تعطیلات در محل کار، شکایات در رابطه با تخلفات و اختلافات مربوط به استحقاق ناشی از قانون استخدام، برابری و وضعیت عادلانه در محل کار مشاوره رایگان دریافت کنند.

همچنین در موارد خاص، وکیل اداره کار در شهرک غرب ممکن است خدمات میانجیگری را به منظور تسهیل تلاش‌ها برای حل و فصل مسائل مورد نظر، بدون توسل به قضاوت رسمی ارائه دهد. لازم به ذکر است که میانجیگری فقط در صورت رضایت هر دو طرف ممکن است؛

 شکایت از کارفرما در شهرک غرب شکایت از کارفرما در شهرک غرب

در غیر این صورت شکایت از کارفرما در شهرک غرب به دادگاه ارجاع خواهد شد و کارگرانی که به دنبال احقاق حقوق خود هستند می‌توانند با استخدام رسمی وکیل اداره کار در شهرک غرب و پرداخت حق‌الزحمه تعیین شده وی، روال قانونی پرونده شکایت خود را در دادگاه سریع‌تر و راحت‌تر پیش ببرند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *