تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهرک آزمایش + شکایت از کارفرما در در شهرک آزمایش

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهرک آزمایش + شکایت از کارفرما در در شهرک آزمایش اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در شهرک آزمایش + شکایت از کارفرما در در شهرک آزمایش وکیل اداره کار در شهرک آزمایش + شکایت از کارفرما در در شهرک آزمایش

برای بسیاری از ما پیش آمده که در محل کارمان با مشکلاتی مواجه شویم. عدم پرداخت کامل حقوق و سنوات، عدم پرداخت حق بیمه، دردسرهای دریافت بیمه‌ی بیکاری و … برخی از این مشکلات هستند. در برخی مواقع نداشتن اطلاعات کافی درباره قوانین، باعث می‌شود تا نتوانیم تمام حق خودمان را از کارفرما بگیریم. البته این مشکلات همیشه به ضرر کارگران نیست و در برخی مواقع حق با کارفرما می‌باشد.

در مواردی مانند حق بیمه هم اگر کارفرما از قوانین اطلاع کافی نداشته باشد؛ با مشکلات بزرگی مواجه می‌شود.برای همین بهتر است با یک وکیل اداره‌ی کار در شهرک آزمایش مشورت کنیم. ما در این مقاله از تهران وکیل می‌خواهیم مسائل مربوط به شکایت از کارفرما در شهرک آزمایش را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین راه‌های مشورت با وکیل اداره کار در شهرک آزمایش را به شما عزیزان بگوییم. تا انتها با ما همراه باشید.

شکایت از کارفرما در شهرک آزمایش

برخی از کارفرمایان با سوءاستفاده از شرایط اقتصادی نامناسب، برخی از حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنند. در چنین شرایط کارگر می‌تواند با ارائه دعوی از قانون تقاضای حمایت کند. بهتر است قبل طرح شکایت از کارفرما در شهرک آزمایش، از یک وکیل ادراه‌ی کار در شهرک آزمایش مشاوره بگیرید. متاسفانه دیده شده در برخی پرونده‌‌ها به دلیل اشتباه در تنظیم شکایت، درخواست شاکی رد شده است.

رد درخواست ممکن است باعث شود زمان رسیدگی به پرونده را بسیار طولانی‌تر شود یا برخی از حق و حقوق شاکی از بین برود. به همین دلیل قبل از اقدام به شکایت حتما از یک وکیل با تجربه مشاوره بگیرید. در ادامه برخی از مسائل مهم که بین کارگر و کارفرما باعث اختلاف می‌شود را آورده‌ایم.

  شکایت از کارفرما در در شهرک آزمایش شکایت از کارفرما در در شهرک آزمایش

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

مهمترین مسائلی که باعث اختلاف بین کارگر و کارفرما می شود چیست؟

  • دستمزد

یکی از اصلی‌ترین مسائلی که باید کارفرما به آن تعهد داشته باشد، پرداخت به موقع دستمزد طبق توافق است. کارفرما موظف است طبق قرارداد در زمان معین ( به صورت ماهیانه یا پروژه‌ای ) مبلغی که بین کارگر و کارفرما به عنوان دستمزد توافق شده است را پرداخت کند. اگر کارفرما به تعهد خود عمل نکند، کارگر می‌تواند با شکایت از کارفرما در شهرک آزمایش به صورت قانونی اقدام کند.

  • سنوات

از دیگز مواردی که جزو حقوق کارگر می‌باشد، حق سنوات است. معمولا سنوات به صورت سالیانه به کارگر پرداخت می‌شود و معادل 1 ماه حقوق کارگر است. البته در برخی موارد کارفرما به صورت ماهیانه یا در پایان قراردادهای کوتاه سه ماهه سنوات را پرداخت می‌کند. محاسبه‌ی حق سنوات یکی از موارد مورد بحث بین کارگر و کارفرما می‌باشد. شما می‌توانید با مشورت گرفتن از وکیل اداره‌ کار در شهرک آزمایش، از نحوه‌ی محاسبه‌ی مقدار سنوات اطلاع پیدا کنید.

 وکیل اداره کار در شهرک آزمایش وکیل اداره کار در شهرک آزمایش

  • بیمه

بیمه مسئله‌ی مهم دیگری هست که هم برای کارگران و کارمندان هم برای خانواده‌ی آنها بسیار اهمیت دارد. علاوه بر اینکه سابقه‌ی بیمه ارتباط مستقیمی با زمان بازنشستگی افراد دارد؛ داشتن بیمه تا حد قابل توجهی هزینه‌های درمان را کاهش می‌دهد. اما بعضا دیده شده کارفرما به جای اینکه کارگر را بیمه کند، مبلغ حق بیمه را پرداخت می‌کند. در چنین شرایطی کارگر می‌تواند با شکایت از کارفرما در شهرک آزمایش، حق بیمه‌ی خود را دریافت کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *