تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل‌ اداره‌ کار در علم و صنعت

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل‌ اداره‌ کار در علم و صنعت اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

 وکیل‌ اداره‌کار در علم و صنعتوکیل‌ اداره‌کار در علم و صنعت

وکیل اداره کار یک متخصص حقوقی واجد شرایط است که به تمام جنبه های حقوقی و قراردادی، و رابطه بین کارگر و کارفرما در تمام دنیا کار واقف است، وکلای کار به ویژه آنهایی که می توانند امور اختلافی و غیر مناقشه ای را مدیریت کنند، صرف نظر از اینکه نرخ اشتغال بالا یا پایین باشد، می توانند به خوبی حقوق را میان کارگر و کارفرما برقرار کنند.

در قانون کار پرونده‌های پیچیده و دشوار بسیار است، از این رو یک وکیل خوب باید بتواند در زیر سایه قانون به خوبی عدالت را رعایت کند، و حق را به حق دار برساند.

استخدام وکیل اداره کار در علم و صنعت

قبل از پیدا کردن یک وکیل شکایت از کارفرما در علم و صنعت باید بدانید که چرا به آن نیاز دارید، حقیقت این است که قانون کار بر روابط کارفرما و کارمند حاکم است و از تعهدات و حقوق هر دو طرف حمایت می کند، اما استخدام یک وکیل متخصص می تواند به طرز فوق العاده‌ای در موفقیت یک پرونده نقش داشته باشد.

 یک وکیل شکایت از کارفرما در علم و صنعت وظایفی همچون: ارائه مشاوره، تحقیق، تهیه پیش نویس، داوری و مذاکره را دارد، در واقع وکیل کار به موضوعاتی که باعث اختلاف بین کارگر و کارفرما شده است می‌پردازد.

 موضوعات مورد اختلاف به موضوعاتی مانند نقض قراردادها، تبعیض، اخراج و آزار و اذیت مربوط می شود.

شهروندان علم و صنعت در صورت وجود چنین اختلافاتی می‌توانند ابتدا مشکل خود را با یک وکیل کار زبده و متبحر درمیان بگذارند، و با ارائه راهکارهای او در سریع ترین زمان حقوق دریافت نشده خود را از کارفرما باز پس بگیرند.

وکلای اداره‌کار در علم و صنعت، با مشاوره دادن به کارمندان و کارگران در مواردی که کارفرمایان از قانون پیروی نمی کنند، می‌تواند، نقش موثری در موفقیت پرونده داشته باشد، و علاوه بر آن باعث دلگرمی موکل نیز باشد.

برعکس، گاهی ممکن است کارفرمایان از یک وکیل شکایت از کارفرما در علم و صنعت برای اطمینان از رعایت قوانین مربوطه و قطع روابط کارمندان، مشاوره بگیرند. این موضوع احتمالاً به مواردی مانند دفاع از ادعاها، تهیه پیش نویس و مذاکره قراردادهای کاری و مشاوره در مورد سیاست های منابع انسانی مربوط می شود، و یک وکیل به خوبی می‌تواند از پس تمامی این موضوعات برآید.

وکیل‌ اداره‌کار در علم و صنعتوکیل‌ اداره‌کار در علم و صنعت

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

نقش حیاتی وکیل اداره کار

در واقع چه کارگر باشید و چه کارفرما، یک وکیل اداره کار به خوبی به شما در مورد قوانین اداره کار مشاوره خواهد داد، و به شما خواهند گفت که در صورت لزوم برای دریافت حقوق خود از چه اسنادی استفاده کنید، تا روند پرونده به بهترین شکل پیش برود.

اگر یک کارگر از کارفرمای خود شکایت داشته باشد، یک وکیل‌کار به خوبی می‌تواند دفاعیه‌ای قوی برای دفاع از حقوق کارگر در دادگاه ارائه دهد.

همچنین به دلیل عدم تعادل قدرت بین کارگر و کارفرما، و از آنجایی که کارفرما از قدرت بالایی برخوردار است، و منابع بیشتری برای استخدام بهترین وکیل دارند، بهتر است که کارگران و کارمندان نیز وکیل داشته باشند، تا از حقوق پایمال شده خود بتوانند به خوبی دفاع کنند.

وکیل‌ اداره‌کار در علم و صنعتوکیل‌ اداره‌کار در علم و صنعت

مجموعه تهران وکیل با سابقه بالایی که در زمینه پرونده های حقوقی شکایت از کارفرما دارد، می تواند پشتیبان قدرتمند و حرفه ای برای دفاع از شما در دادگاه باشد.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *