تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در مجیدیه + شکایت از کارفرما در مجیدیه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در مجیدیه + شکایت از کارفرما در مجیدیه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در مجیدیه + شکایت از کارفرما در مجیدیه وکیل اداره کار در مجیدیه + شکایت از کارفرما در مجیدیه

کارگر و کارفرما باید تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت پیگیری پرونده را در اختیار وکیل کار خود قرار دهند تا روند قضایی به خوبی پیش رود. در دعاوی کار هنگامی به وکیل نیاز است که کارگر و کارفرمابه اداره‌ی کار رجوع کرده و شکایت خود را مطرح نموده‌‍اند.کارگر یا کارفرما می توانند هر شخصی را به عنوان نماینده‌ی‌خود به اداره‌ی کار، معرفی‌کنند.درحقیقت  حضور این افراد( نمایندگان) برابر است با حضور خود فرد کارگر یا کارفرما.

 در صورتی که احتیاج به یک نماینده‌ی آشنا به قوانین و مقررات کار دارید تا از طرف شما دفاعیه را در جلسه مطرح نماید و پیگیری‌های پرونده های شما را انجام دهد همکاران ما در مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل در مجیدیه می‌توانند به شما در این موضوع کمک کنندتا بدون نگرانی از نتیجه و بدون اتلاف وقت و هزینه‌های فراوان به مسائل حقوقی شما بپردازند .

وکیل اداره‌ی کار فردی است که در اختلافات میان کارگر و کارفرما در محکمه عالی در مقابل دادستان صحبت می‌کند و از حقوق موکل خود نسبت به ادعاهای مطرح شده دفاع می‌نماید.

شکایت از کارفرما در مجیدیه به چه صورت است؟

همیشه عده‌ای از کارفرمایان هستند که با رفتارهای نادرست خود در برابر کارگران باعث تضییع حقوق آن‌ها می‌شوند که دلیل آن نا آگاهی از قوانین کار یا داشتن عمد در نادیده گرفتن حقوق کارگر می باشد. از جایی که بیش‌تر کارگران از قوانین مربوط به کار و حقوق خود مطلع نیستند؛ به تنهایی توانایی اعاده‌ی‌حقوق‌خودرا ندارند. بنابراین وکیل اداره‌ی کار می‌تواند این وظیفه را برای آن‌ها انجام دهد و از حقوق کارگر دفاع کند. هر یک از ، کارمندان و تمامی نیروهای تحت قرارداد اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند برای شکایت از  کارفرما‌ی‌خود به وکلای متخصص در قوانین اداره کار مراجعه کنند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در مجیدیه  وکیل اداره کار در مجیدیه

ویژگی های وکیل اداره کار در مجیدیه

 وکیل اداره‌ی کار با استفاده از مستندات و آگاهی از قوانین و مقررات اداره‌ی کار، شروع به تنظیم دادخواست کرده و پرونده را تا زمان دستیابی به نتیجه مطلوب پیگیری می‌کند  در جلسه‌ی اول که در محل اداره کار برگزار می‌شود و اعضای هیئت تشخیص در آن حضوردارند،در سرنوشت خواهان بسیار مؤثر است. ابتدا وکیل اداره‌ی کار با استناد به مواد ۲ و ۳ قانون کار در اثبات رابطه‌ی‌کارگری و کارفرمایی دارد که در واقع این امر حقوقی‌ترین و قانونی‌ترین اقدام برای یک وکیل محسوب‌می‌شود.بعد از احراز رابطه‌ی کارگری و کارفرمایی نوبت به مطالبات کارگران می‌شود. در صورتی‌که پرینت سوابق پرداخت کارگر باشد کار برای وکیل، آسان‌تر می‌شود؛ ولی ممکن است کارفرما دستمزد کارگر را ازحساب‌های مختلف واریز کرده باشد یا نقداً پرداخت کرده باشد که باعث سخت‌تر شدن کار وکیل می‌شود؛ اما با این هنوز راه برای احراز این رابطه باز است.

با توجه به این‌که قرارداد کاری بین کارگر و کارفرما به دوصورت کتبی و شفاهی منعقد می‌شود ،در صورتی که قرارداد کتبی باشد، وکیل مسیر راحت‌تری را پیش می‌برد. اما در بسیاری از موارد قراردادی بین طرفین امضا نشده که در این موارد هم که به دستور کار فرما مبلغی به حساب کارگران واریز شده باشد، خود می‌تواند سندی بر احراز رابطه‌ی بین کارگر و کارفرما محسوب شود.

شکایت از کارفرما در مجیدیه شکایت از کارفرما در مجیدیه

 پرینت حساب، برگ مأموریت، برگ مرخصی و … می‌تواند اسنادی برای اثبات رابطه‌ی کاری میان طرفین باشد. هم قرارداد شفاهی و هم قرارداد کتبی می‌تواند وکیل رادر راه رسیدن به حقوق موکل کمک‌کند و کارگر نباید در مواردی که فاقد قرارداد مکتوب با کارفرما است؛نگران حقوق تضییع شده‌ی خود باشد.  وکلای اداره‌ی‌کار می‌توانند با استناد به قانون، به دنبال اخذ مطالبات موکل خود باشند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *