تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در مینی‌ سیتی + شکایت از کارفرما در مینی سیتی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در مینی‌ سیتی + شکایت از کارفرما در مینی سیتی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در مینی‌ سیتی + شکایت از کارفرما در مینی سیتیوکیل اداره کار در مینی‌ سیتی + شکایت از کارفرما در مینی سیتی

امروزه حقوق کار به یکی از مباحث بسیار مهم در مبانی حقوقی تبدیل شده، و شاهد تشکیل پرونده‌های حقوقی بسیاری در این زمینه هستیم. با توجه به گستردگی مباحث حقوقی، عملا داشتن تخصص در همه زمینه‌ها برای وکلا امکان‌پذیر نیست و بسیاری از وکلای کشورمان صرفا در یک شاخه‌ی تخصصی از مسائل حقوقی فعالیت می‌کنند و بر تمامی مبانی و قوانین آن تسلط کامل دارند. وکیل اداره کار یکی از همین  شاخه‌های تخصصی وکالت است. در واقع وکیل اداره کار به شخصی اطلاق می‌گردد که اطلاعات کافی درباره‌ی قوانین اداره کار، بیمه، حقوق کارگران و کارفرمایان و تمامی بخش‌نامه‌ها دارد و به شعب مختلف اداره کار من‌جمله اداره کار مینی سیتی، دسترسی و آشنایی کامل دارد.

معمولا در آغاز هر همکاری، بین کارفرما و کارگر قراردادی مبنی بر چگونگی و جزئیات و وظایف طرفین، منعقد می‌گردد و گاهی نیز این توافق به صورت شفاهی انجام می‌پذیرد. که در صورت تخلف هر کدام از طرفین از انجام وظایف مربوطه، نیاز به طرح دعاوی مربوط به اداره کار می‌باشد که داشتن وکیل اداره کار مجرب در دعاوی این‌چنینی بسیار موثر و مفید خواهد بود، وظیفه‌ی وکیل اداره کار در وهله‌ی اول ارائه‌ی نظرات و پیشنهادات کاربردی و مفید به موکل خود، و در وهله‌ی بعدی دفاع مناسب از موکل در هیئت تشخیص است.

اگر در کارهای مربوط به اداره کار مینی سیتی، احتیاج به وکیل مجرب داشتید، تهران وکیل بهترین گزینه برای شما می‌باشد چراکه دپارتمان اداره کار تهران وکیل متشکل از چندین وکیل مجرب و توانای زن و مرد است که قادر به انجام کارها و سرعت بخشیدن به امور مربوط به اداره کار هستند.

ویژگی های وکیل اداره کار در مینی سیتی

در کلیه‌ی مواردی که در روابط فی‌مابین کارگر و کارفرما اختلافاتی پدید آید که ناشی از نقض قوانین کار باشد؛ پرونده‌های مربوطه باید به اداره کار ارجاع داده ‌شوند.

مراجع اداره کار، شامل هیئت تشخیص و هیئت حل اختلاف می‌باشند که به ترتیب به عنوان مرجع بدوی و مرجع تجدید نظر فعالیت دارند. البته تعدد این مراجع بر حسب وسعت و جمعیت استان‌ها متفاوت است که در تلاش هستند اختلاف به وجود آمده در میان کارگران و کارفرمایان در نهایت عدالت حل گردد. در تهران با توجه به وسعت و جمعیت بالا، اداره کارهای متفاوتی در مناطق مختلف وجود دارند که اداره کار مینی سیتی واقع در بلوار ارتش و منطقه‌ی شمیرانات یکی از این مراجع است.

نحوه‌ی طرح دعاوی کارگر علیه کارفرما و برعکس به این شکل است که باید با مراجعه به اداره کار اقدام به شرح اختلاف و تنظیم گزارشات کنند و سپس گزارش تنظیم شده را به دبیرخانه‌ی اداره کار تحویل دهند. البته حل و فصل پرونده‌های مربوط به حوزه‌ی حقوق کار نیاز به دانش و تجربه‌ی تخصصی دارد که تجزیه و تحلیل اینگونه مسائل برعهده‌ی وکلای متخصص اداره کار می‌باشد و طرفین برای کسب نتیجه‌ی بهتر و دفاع از حقوق خود باید اقدام به اخذ وکیل اداره کار کنند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در مینی‌ سیتی وکیل اداره کار در مینی‌ سیتی

دقت کنید که در مواقع ضروری، هیئت‌های تشخیص با تحقیقات محلی و میدانی اقدام به جمع‌آوری اطلاعات برای رسیدن به شواهد و مدارک لازم، می‌کنند. همچنین اگر که در دعاوی میان کارگران و کارفرمایان مواردی مانند فحاشی، دیه، خسارت، توهین و … مطرح باشد، اداره کار رسیدگی به پرونده را به مراجع قضایی ارجاع می‌دهد تا دادسراهای قضایی عمل رسیدگی به پرونده انجام گیرد.

نحوه اجرای حکم اداره کار مینی سیتی

رسیدگی به این اختلافات در اداره کار در دو مرحله بدوی و تجدید نظر، صورت می‌پذیرد؛ در ابتدا هیئت تشخیص با تکیه بر مستندات و شواهد موجود اقدام به صدور رأی بدوی خواهند کرد و سپس در صورت اعتراض یکی از طرفین شکایت، هیئت‌های تجدید نظر مجددا اقدام به بررسی پرونده می‌کنند.

هیئت تشخیص ادارات کار من‌جمله اداره کار مینی سیتی متشکل از سه عضو است؛ نماینده‌ی وزارت کار، نماینده مدیران صنایع و نماینده‌ی کارگران که اعضای هیئت تشخیص را تشکیل می‌دهند. و پس از جلسه‌ی طرفین شکایت یا وکیل‌شان با اعضای هیئت، رای صادر می‌گردد. البته در صورت عدم حضور طرفین در جلسه، خللی در روند صدور رای وارد نمی‌شود.

 شکایت از کارفرما در مینی سیتی شکایت از کارفرما در مینی سیتی

به‌همین خاطر و شناخت وکلای متخصص اداره کار توصیه می‌شود تا از وکیل اداره کار مینی سیتی که دارای تجربه و شناخت کافی از شعبه و اعضای آن است، در پرونده‌های خود یاری بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *