تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در چیتگر + شکایت از کارفرما در چیتگر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در چیتگر + شکایت از کارفرما در چیتگر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در چیتگر + شکایت از کارفرما در چیتگروکیل اداره کار در چیتگر + شکایت از کارفرما در چیتگر

بررسی مسائل مربوط به كار و مضامین آن و قوانین و ارتباط میان كارگر و كارفرما، امروزه از مسائل مهم و پرکاربرد حقوقی می‌باشد. ضرورت این موضوع امروزه بیش‌تر از گذشته می‌باشد؛ چراکه با توجه به مدرنیته شدن جوامع و پیشرفت‌های صنعتی و اقتصادی و حجم انبوه کارهای تولیدی و گسترش کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، طی سال‌های اخیر، حجم مشاغل و نیروهای کار بسیار بیش‌تر شده و همچنین قوانین بسیاری در مورد مسائل میان کارگر و کارفرما و به‌خصوص در دفاع از کارگر وضع شده‌اند که تسلط کافی به این قوانین در حین بستن قرارداد کاری و شروع کار و یا در زمان بروز مشکل در حین کار، بسیار راهگشا خواهد بود.

با این تفاسیر، یاری جستن از یک وکیل متخصص در این زمینه‌ها می‌تواند بسیار یاری دهنده باشد. از طرفی امروزه با توجه به گستردگی مباحث مختلف حقوقی، عملا داشتن تسلط در همه‌ی زمینه‌ها برای وکلا امکان‌پذیر نبوده و بسیاری از وکلای کشورمان صرفا در یک شاخه‌ از مسائل حقوقی به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنند و بر تمامی مبانی و قوانین آن تسلط کامل دارند. وکیل اداره کار یکی از همین شاخه‌های تخصصی وکالت است. در واقع وکیل اداره کار به شخصی اطلاق می‌گردد که اطلاعات کافی درباره‌ی قوانین اداره کار، بیمه، حقوق کارگران و کارفرمایان و تمامی بخش‌نامه‌ها دارد و به شعب مختلف اداره کار، مانند اداره کار چیتگر، دسترسی و آشنایی کامل دارد.

اگر در کارهای مربوط به اداره چیتگر ، احتیاج به وکیل مجرب و کاردان داشتید، تهران وکیل بهترین گزینه برای شما می‌باشد چراکه دپارتمان اداره کار تهران وکیل متشکل از چندین وکیل کارآزموده و توانای زن و مرد است که قادر به انجام کارها و تسریع امور مربوط به اداره کار هستند.

قرارداد کار به چه صورت است؟

اولین و اصولی‌ترین ضابطه‌ای که در مبانی ادارات کار ملاک است؛ داشتن قرارداد کاری است. قرارداد به معنای توافقی کتبی یا غیرکتبی میان کارگر و کارفرما است، که در آن به تمامی قوانین و وظایف مربوط به کارگر و کارفرما مانند، ساعات کاری، میزان حقوق، مشخصات دقیق طرفیت، نوع کار و وظایف و مدت قرارداد و … اشاره شده باشد.

قراردادی از نظر اداره کار مورد تایید است که اولا مشروعیت داشته باشد، دوما موضوع قرارداد به‌صورت کاملا واضح، بیان شده باشد و سوما هم این‌که موضوعی تحت عنوان تصرف اموال کار مربوطه، مطرح نباشد؛ در این حالت است که صحت قرارداد تایید می‌گردد.

من‌باب قرارداد کار، توجه به یک نکته‌ی مهم حائز اهمیت است؛ که قانون کار، قانونی امری است به این تفسیر که اگر قرارداد فی‌مابین طرفین، بر خلاف قانون کار کشوری و حقوق کارگر باشد این توافق قابل اجرا نیست. البته آمره بودن این ماده‌ی قانونی نوعی وجهه‌ی حمایتی برای کارگر بوده و نباید جنبه‌ی منفی برای آن متصور شد. برای مثال حقوق و مزایایی که در قانون کار در نظر گرفته شده، کف حقوق کارگر خواهد بود و تحت هیچ شرایطی حقوق و مزایای پرداختی، نباید که از حداقل میزان تعیین شده، کمتر باشد.

ویژگی های یک وکیل اداره کار در چیتگر

نحوه‌ی طرح دعاوی کارگر علیه کارفرما و برعکس این‌گونه است که هر کدام از طرفین که شاکی و مدعی به عدم رعایت موازین توسط طرف مقابل‌اند، باید با مراجعه به اداره کار، اقدام به شرح اختلاف و تنظیم پرونده نمایند و سپس گزارش تنظیم شده را تحویل دبیرخانه‌ی اداره کار دهند.

البته همان‌طور که گفتیم، حل و فصل پرونده‌های مربوط به حوزه‌ی قوانین کار نیازمند دانش و تجربه‌ی تخصصی می‌باشد که تجزیه و تحلیل این‌گونه مسائل برعهده‌ی وکلای متخصص اداره کار می‌باشد و طرفین برای کسب نتیجه‌ی بهتر و دفاع از حقوق خود باید اقدام به اخذ وکیل اداره کار کنند. بهترین وکیل اداره کار، کسی است که سابقه‌ای طولانی در پرونده‌های اداره کار داشته و قادر به تنظیم بهترین درخواست‌ها و بهترین دفاعیه برای موکل خود می‌باشد و به‌خوبی توانایی پاسخگویی به سوالات موکل خود را دارد.

وکیل اداره کار در چیتگروکیل اداره کار در چیتگر

یکی از ادارات کار تهران، اداره کار چیتگر واقع در جاده مخصوص است که افراد برای امور مربوط به اداره کار در مناطق 5، 9، 21 و 22 باید به این اداره کار مراجعه کنند؛ و وکیل اداره کار چیتگر شخصی است که دسترسی و آشنایی کامل با این مجموعه را دارد.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شکایت از کارفرما در چیتگر به چه صورت می باشد؟

عمده‌ی مشکلات در خصوص قوانین کار، مربوط به ضایع شدن حقوق کارگران می‌شود. دقت نمائید که طبق ماده‌ی 2 قانون کار، کارگر شخصی است که در قبال دریافت حق‌السعی اعم از مزد، سهم و یا… به درخواست کارفرما کار می‌کند؛ از جمله وظایف کارفرما در قبال کارگر می‌توان به رعایت مقررات مربوط به ایمنی و بهداشت، جلوگیری از بهره‌کشی اضافه از کارگر، بیمه شدن کارگر، نوع قرار داد کار با شرایط مربوط، انجام تعهدات پرداخت حقوق کارگر، رعایت مقررات مربوط به شرایط کار، ارائه خدمات رفاهی طبق قرارداد، رعایت آزادی شغل، پرداخت حق سنوات کارگر و… اشاره کرد.

 شکایت از کارفرما در چیتگر شکایت از کارفرما در چیتگر

در این خصوص این نکته بسیار حائز اهمیت است که قانون کار، قانونی امری است به این معنی که اگر قرارداد میان طرفین، بر خلاف قانون کار کشوری و حقوق کارگر باشد این توافق قابل اجرا نیست و قانون از کارگر حمایت خواهد کرد. وجود یک وکیل کار مجرب که تسلط کامل بر قوانین کار داشته‌باشد، در کنار کارگری که حقوقش توسط کارفرما ضایع گشته، می‌تواند در روند دادرسی پرونده بسیار موثر باشد. چنان‌چه قصد شکایت از کارفرما در محدوده‌ی چیتگر را داشتید؛ می‌توانید با وکلای مجرب کار تهران وکیل تماس حاصل کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *