تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در کوی ارم + شکایت از کارفرما در کوی ارم

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در کوی ارم + شکایت از کارفرما در کوی ارم اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در کوی ارم + شکایت از کارفرما در کوی ارم وکیل اداره کار در کوی ارم + شکایت از کارفرما در کوی ارم

ویژگی های یک وکیل اداره کار در منطقه کوی ارم 

وکیل اداره‌ی کار شخصی است که می‌تواند وکالت پرونده‌های حقوقی مربوط به اختلافات بین کارگر و کارفرما را  قبول کند.

 با توجه به وجود کسب و کارهای بسیار متنوع حضور وکیل اداره‌ی کار شرایطی را فراهم می‌آورد که در اختلافات میان کارفرما و کارگر ،حق کسی ضایع نشود. امروزه به علت پیچیدگی کسب و کارها خیلی از کارفرمایان با دور زدن قوانین حقوقی و قضایی به راحتی حقوق کارگران را پایمال می‌کنند یا در مواردی که کارگران مستحق دریافت پاداش، سنوات، عیدی ، دستمزد و… هستند، آن را به کارگرپرداخت نمی‌کنندکه با توجه به موارد گفته شده ،حضور یک وکیل اداره‌ی کار به وضوح روشن می‌گردد.

بر طبق قانون کارگر کسی است که به دستور کارفرما،در محل مشخص مانند: کارگاه، کارخانه، شرکت و … مشغول کار می‌شود، و در قبال کار انجام گرفته، دستمزد دریافت می‌کند. کار انجام گرفته توسط کارگر باید منظم باشد؛ که دستمزد طبق قرارداد بین دو طرف ممکن است روزانه ویا ماهانه به کارگران پرداخت شود.

برطبق قانون ،کارفرما شخص حقیقی یا حقوقی است که به عنوان یک طرف امضا کننده‌ی قرارداد کار جهت اجرای تعهدات مورد توافق در قرارداد با طرف دیگر وارد همکاری می‌شو.(د طرف دیگر: پیمانکار ،مشاورو کارگر)  کارفرماموظف است حق و حقوقات کارگر را دقیقاً مطابق با قرارداد در زمان مقررپرداخت کند.

هرگاه قراردادی بین کارگر و کارفرما وجود نداشت، کارفرما باید بر طبق قانون حق و حقوقات کارگر را بدهد.  طبق قانون، پرداخت حق بیمه‌ی کارگر بر عهده‌ی کارفرما است. اگر کارفرماحق بیمه‌ی کارگررا پرداخت نکند،  کارگر می‌تواند از وی شکایت کند. طبق قانون تأمین اجتماعی کارفرمایی که حق بیمه‌ی کارگر خود را در زمان  مقرر پرداخت نکند، مورد تعقیب قانونی و قضایی قرارمی‌گیرد.

قرارداد بین کارگر و کارفرما یا کتبی است یا شفاهی ،که باید از لحاظ شرعی بودن و قانونی مشروعیت داشته باشد.

 قراردادکار باید حاوی تمامی مشخصات کارگر و کارفرما باشد؛ علاوه بر آن ذکر مواردی در قرارداد کار الزامی است که عبارتند از:

مواردی که در قرارداد کار الزامی است

1- حقوق کارگر

2- تعیین ساعات کار

3- تعیین تعطیلات و مرخصی

4- تعیین محل کار

5- مشخص نمودن تاریخ انعقاد قرارداد

6- در صورتی که قرارداد برای یک مدت مشخص است بایدذکر شود در غیر این صورت قرارداد به عنوان دائم تلقی‌می‌شود .

همانطور که مستحضر هستید مراجع دادگستری مرجع ذ‌ی‌صلاح برای حل تمامی اختلافات مدنی و کیفری  می‌باشند؛ اما در برخی موارد مراجعی نیز هستند که طرفین اختلاف قبل از مراجعه به دادگستری می‌توانند به  آن‌هامراجعه کنند. اولین راه حل برای برطرف کردن مشکلات و اختلافاتی که بین کارگر و کارفرما است  می‌توان به سازش در شورای اسلامی اشاره‌کرد. در شهرهایی که شورای اسلامی کار ندارند، انجمن‌های صنفی کارگران و یا نماینده‌ی قانونی کارگران جهت سازش بین طرفین وارد کار می‌شوند. در صورتی که اختلاف مطرح‌شده به وسیله‌ی صلح و سازش برطرف نشد،رسیدگی به اختلاف برعهده‌ی هیئت های تشخیص و هیئت های‌ حل‌ اختلاف قرار می‌گیرد.

وکیل اداره کار در کوی ارم  وکیل اداره کار در کوی ارم

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

 طرفی که حقش ضایع‌شده‌است و به وسیله‌ی صلح و سازش به حق خود نرسیده است وباید در جهت احقاق حقوق‌خود اقدام به طرح شکایت به دادگاه نماید.  طرح شکایت و پیگیری مراحل قانونی نیاز به طی مراحل متعددی دارد. وکلای دعاوی کار اشخاصی هستند که با قوانین کارو اداره ‌ی‌کار وبیمه آشنایی کامل دارند و به راحتی می  توانند با استفاده از فن بیان قدرتمند‌خود و دانش و مهارت و تسلط بر موارد قانونی از حقوق موکل خود دفاع  کنندو حقوق تضییع شده وی را پس بگیرند.

شکایت از کارفرما در کوی ارم شکایت از کارفرما در کوی ارم

 وکلای اداره کار با توجه به این‌که موکل‌شان کارگراست یا کارفرما، باید حقوق کارفرما یا کارگر را از کارگریاکارفرما  بگیرند و در مرحله‌ی‌اول تا حد زیادی اختلافات را باصحبت وصلح و سازش برطرف‌کنند. برای ارتباط با بهترین  وکلای دعاوی مربوط به کارمی‌توانید به مؤسسه‌ی حقوقی‌تهران‌وکیل درکوی ارم مراجعه‌کنید. مؤسسه ی‌  حقوقی تهران وکیل‌ درکوی ‌ارم دارای مجرب‌ترین وباسابقه‌ترین وکلادر این زمینه می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *