تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل برای شکایت از شهرداری

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طرح شکایت از شهرداری ( به منظور دادخواهی ) در دیوان عدالت اداری ، از جمله خدمات وکیل برای شکایت از شهرداری می باشد . به منظور شروع این فرایند ، نیاز است که شخص با وکیلی مجرب و کاربلد ، در این خصوص مشورت نماید . وکیلی متخصص که از رویه های حقوقی پیچیده و کلیه قوانین و مقررات آگاه است ، و می‌ تواند به بهترین نحو ممکن ، موکل خود را در این زمینه یاری نماید .

شکایت از شهرداری

چگونگی شکایت کیفری از شهرداری در دیوان عدالت اداری

یکی از مهم ترین سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند ، این امر است که : چگونه می توانند در دیوان عدالت اداری ، از شهرداری شکایت نمایند ؟ وکیل برای شکایت از شهرداری ، در پاسخ به این سوال باید ذکر کند که : با عنایت بر قوانین و آیین نامه هایی که به شهرداری ابلاغ می گردد ، اختیارات بسیار زیادی در اختیار این ارگان می باشد . اما ، در برخی از موارد بنا به هر علتی ممکن است شاهد سهل انگاری کارمندان این ارگان و یا ماموران آن در اجرای قوانین ، باشیم که همین امر موجبات شکایت از این ارگان را ، فراهم می کند . وکیل برای شکایت از شهرداری ، باید ذکر کند که : لازم است برای شکایت از شهرداری ، شکایت نامه ای کیفری تنظیم شود و به شعبه مربوطه ارجاع گردد، تا در نوبتی که تعیین می شود ، به آن شکایت رسیدگی شود .

به طور معمول دادسرا ها ، به جهت رسیدگی به پرونده و همچنین گردآوری مدارک و اسناد ، به کمک کلانتری ها نیز ، احتیاج خواهند داشت . که در نهایت ، مرجعی که به پرونده رسیدگی می کند ، با عنایت بر متن شکایت و مدارک و اسنادی که در اختیار دارد ، رای نهایی صادر می کند .

مشاوره با وکیل شهرداری

مشاوره با وکیل شهرداری ، یکی از خدماتی می باشد که شخص می تواند با استفاده از آن ، با دیدی وسیع تر به حل مشکل خود بپردازد . ممکن است از وکیل برای شکایت از شهرداری ، این سوال پرسیده شود که : شکایت از شهرداری به خاطر نارضایتی از وضعیت خیابان ها ، به چه صورت می باشد ؟ وکیل برای شکایت از شهرداری ، در پاسخ به این سوال باید ذکر کند که : برای پیگیری نمودن این مسئله ، شخص باید در ابتدا با کارشناسان حقوقی ، این مسئله را در میان بگذارد و از آنان ، به منظور رسیدگی به پرونده ، تقاضای کمک نماید ‌. چنانچه پس از بررسی کارشناسان ، نتیجه مطلوبی حاصل نگردید ، می توان ادامه روند رسیدگی را طی مراحل قانونی ، به دیوان سپرد .

لازم به ذکر است که : اگر کم کاری شهرداری ( در راه اندازی خیابان ها ) ، موجب آسیب مالی یا جانی به شهروندان شود ، نیاز است که اقدامات جبرانی به منظور جلب رضایت شاکی ، صورت گیرد . که البته در برخی از اوقات ، اداره مربوطه زیر بار این کم کاری نمی رود ، و شاکی چاره ای جز ارجاع پرونده به دیوان ( به جهت دادخواهی ) ندارد .

خدمات وکیل برای شکایت از شهرداری

وکیل برای شکایت از شهرداری ، می تواند بر علیه این ارگان در کلیه احکام صادره در کمیسیون های بدوی و همچنین تجدیدنظر ، از شهرداری شکایت نماید. به منظور طرح شکایت از این ارگان در دیوان عدالت اداری ، نیازمند وکیلی تضمینی و متخصص خواهد بود ، تا به بهترین نحو ممکن مراحل پرونده ، طی گردد .عموم افراد می توانند با وکیل برای شکایت از شهرداری ، مسائل خود را در میان بگذارند ، و با اتکا بر دانش و تجربه و همچنین همراهی او ، به نتیجه مطلوب خود دست یابند .

وکیل برای شکایت از شهرداری | وکلای تهران وکیل

وکلای متخصص و زبده تهران وکیل ، از برترین وکلا برای شکایت از شهرداری می باشند ، که سال ها در این خصوص فعالیت نموده اند و چندین پرونده موفق را نیز ، کسب کرده اند . اشخاص می توانند به صورت تلفنی ، حضوری و یا حتی آنلاین ( به صورت بیست و چهار ساعته ) ، با مجرب ترین وکلا مسائل خود را در میان بگذارند ، و با طی نمودن صفر تا ۱۰۰ مراحل پرونده شان را ، به وکلای کارآزموده این مجموعه بسپارند .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *