تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در  این مطلب به وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری پرداخته شده است. در صورت نیاز به مشاوره با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری یا وکیل متخصص دیوان عدالت می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

 

در صورتی که به دنبال اقامه دعوا علیه یکی از نهادهای دولتی باشید یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری می تواند کمک بسیار زیادی به شما بنماید تا با طرح شکایت یا دادخواست خود موفق به مطالبه حقوق و یا جبران خسارت هایی شوید که توسط این نهادها به شما وارد شده است.

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداریوکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری یک دادگاه عالی است که به منظور حل اختلاف بین مردم و دولت به وجود آمده است و به عنوان یک شهروند یا فرد عادی در صورتی که نیازمند حل اختلاف خود با موسسات و سازمان های دولتی باشید به طور حتم استفاده از خدمات یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری می تواند کمک شایانی به پیگیری حقوق شما بنماید.

به همین دلیل است که بسیاری از مردم در تهران و شهرستان ها ممکن است به دنبال بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری باشند که امکان تنظیم، ثبت و پیگیری دادخواست علیه موسسات و سازمان های دولتی را داشته باشد.

موسسه حقوقی تهران وکیل به عنوان یکی از موسسات حقوقی معتبر خدمات گسترده ای را در کلیه مباحث حقوقی و کیفری در اختیار مردم جامعه قرار می دهد. یکی از این خدمات مربوط به ارائه مشاوره های لازم با استفاده از بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری می باشد که می تواند دادخواست های شما را تنظیم، ثبت و در دیوان عدالت اداری پیگیری کند.

دلیل نیاز به وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

با توجه به مطالبی که در ابتدای متن گفته شد به خوبی می توانید متوجه شوید که دلیل نیاز مردم به وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری  چیست و در چه مواردی می توان از خدمات یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری  برای دست یابی به حقوق خود استفاده کنید.

در واقع اختلاف و نزاع فقط بین مردم و بر سر مسائل مالی و غیرمالی نیست.

به بیان دیگر این فقط پرونده های شخصی نیستند که باید توسط محاکم قضایی و با نظارت قوه قضائیه مورد بررسی قرار گیرند.

بلکه پرونده های زیادی هم هستند که در ارتباط با اختلافات بین مردم و دولت می باشند و شما با کمک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در این پرونده ها حقوق خود را مطالبه کنید.

دلایل متعددی برای ضرورت استفاده از تجربه و دانش یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری یا قضات بازنشسته دیوان عدالت اداری قابل ذکر است که در ادامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداریوکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری و حل مشکلات با نهادهای دولتی

نهادها و وزارتخانه های متعددی که زیر مجموعه دولت محسوب می شوند و هر یک از آن ها احتمال دارد که به ارائه خدمات خود به جامعه بپردازد (به عنوان مثال می توان به شهرداری ها اشاره کرد و یا فرمانداری ها و استانداری ها در سرتاسر کشور را نام برد که زیر مجموعه وزارت کشور هستند).

اگر چه نهادهای دولتی مسئول خدمت به مردم هستند، اما ممکن است مردم با نهادهای دولتی به مشکل برخورد کنند.

برای مثال ممکن است شما با شهرداری به مشکل برخورید و یا فرمانداری و یا استانداری ها در طرح های عمرانی خود مشکلاتی را برای شما به وجود آوردند. اگر کمی پرس و جو کنید شاید به خوبی به این حقیقت پی ببرید که وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در اقامه دعوا علیه ارگان های دولتی چه کمک هایی می تواند به شما بنماید.

یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری به عنوان کارشناس مسائل مرتبط با دیوان عدالت اداری شما را در مسیر ثبت و تنظیم دادخواست همراهی می کند تا موفق به پیگیری حقوق خود از دستگاه های دولتی شوید.

تماس با کارشناسان دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری یکی از مراجع اختصاصی است که پس از تصویب قانون آن  در چند دهه گذشته به رسیدگی به دعاوی و شکایات مردم نسبت به سازمان های دولتی می پردازد و در صورتی که با یک نهاد یا سازمان به مشکلی برخورد کردید، می توانید با تماس با کارشناسان دیوان عدالت اداری و یا یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری اطلاعات جامعی در ارتباط با این مرجع تخصصی برای تنظیم دادخواست کسب کنید.

برای مثال اگر به عنوان یک شهروند با شهردای به مشکل بر خورده اید و یا این که یکی از نهادها و موسسات دولتی باعث وارد شدن ضرر و زیان به اموال و دارایی ها و یا هر گونه ضرر و زیان مادی و معنوی به شما شده است می توانید ضمن تماس با کارشناسان دیوان عدالت اداری و یا یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در مورد نحوه پیگیری آن  سوال کنید.

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداریوکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

پیچیدگی رسیدگی به پرونده در تشکیلات دیوان عدالت اداری

تشکیلات دیوان عدالت تا حدودی پیچیده است و شاید نتوانید به تنهایی و بدون تماس با کارشناسان دیوان عدالت اداری و یا یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری که در تهران و یا شهرستان ها در حال فعالیت می باشد با روند رسیدگی به پرونده ها آشنا شوید.

ما در بخش های بعد در مورد وظائف دیوان و خدماتی که می تواند به مردم در راستای باز پس گیری حقوقشان بنماید صحبت خواهیم کرد، اما لازم دیدیم با توجه به پیچیدگی تشکیلات دیوان عدالت اشاره ای به اهمیت تماس با کارشناسان دیوان عدالت اداری و یا یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری داشته باشیم.

قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری

یک نکته مهم دیگر که در ارتباط با دیوان عدالت وجود دارد در بهره گیری از ظرفیت ها و توانایی های یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری است.

بسیاری از کسانی که به دنبال بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری هستند ممکن است نیاز به مشاوره با قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری داشته باشند.

اما یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری چه کسی است و چرا مشاورت با او اهمیت دارد؟

قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری کیست؟

قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری همان طور که از نام آن  پیدا است یک قاضی است که در دیوان عدالت اداری به صدور حکم در ارتباط با پرونده ها و شکایات مطرح در این دیوان می پرداخته است، اما در حال حاضر با پایان دوره خدمات خود به عنوان قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری در حال ایفای نقش به عنوان مشاور یا وکیل می باشد.

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداریوکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

اهمیت مشاوره با قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری

بسیاری از مردم به دلیل این که یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری تجربه و سابقه بسیار زیادی در صدور حکم داشته و با پرونده های مطرح در دیوان آشنایی کامل دارد ترجیح می دهند تا از خدمات او به عنوان بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری استفاده کنند.

به طور حتم استفاده از تجربه و اشراف یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری می تواند به شما کمک کند. ما ضمن بیان نکات ذکر شده در بالا خاستیم به این مطلب نیز اشاره کنیم که موسسه حقوقی تهران وکیل در صورت نیاز شما به یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری ( برای مشاوره به عنوان بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری ) امکان معرفی این قضات بازنشسته را خواهد داشت.  

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران

بعضی از مردم در پرونده های حساس به دنبال بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران می گردند که به عنوان بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در کل کشور امکان ارائه خدمات وکالت به آن  ها با ثبت دادخواست و پیگیری آن را داشته باشد.

اما آیا بدون مشاوره با یک موسسه حقوقی معتبر می توان بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران و یا تهران را پیدا کرد؟

آیا پیدا کردن بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران آسان است؟

شاید پیدا کردن بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران برای شما کار سختی باشد، اما موسسات معتبر که آشنایی کافی با روند رسیدگی به پرونده ها و شکایات در دیوان عدالت را دارند و با وکلای فعال در این حوزه تعامل یا همکاری دارند می توانند بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری ایران که در کل کشور شناخته شده است را به شما معرفی کنند. دلیل آگاهی موسسات حقوقی از میزان تجربه و تعهد وکلای دیوان عدالت اداری در بخش بعد مورد بررسی قرار گرفته است.

موسسات حقوقی و معرفی بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران

موسسات حقوقی معتبر به خوبی با توانایی ها و سابقه کاری هر یک از وکلای دیوان عدالت آشنایی دارند و می دانند که آن ها پیگیر چه شکایت هایی بوده اند و یا چه پرونده هایی را با موفقیت پیگیری کرده اند. برای همین موسسات حقوقی معتبر امکان معرفی بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران یا بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در کل کشور را به شما خواهند داشت.  

در صورت نیاز به وکیل دیوان عدالت اداری با ما تماس بگیرید

شما می توانید در صورت نیاز به یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در تهران، با موسسه تهران وکیل تماس بگیرید و دلیل نیاز خود به بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران را ذکر کنید.

امیدورایم پس از شنیدن صحبت های شما و پی بردن به دلیل نیاز به بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران بتوانیم بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری را به شما معرفی کنیم.

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداریوکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

وکیل رایگان دیوان عدالت اداری

به نظر شما آیا پیدا کردن یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری به طور رایگان وجود دارد؟ در این صورت فکر می کنید یک وکیل رایگان دیوان عدالت اداری چه مشاوره ها و چه کمک هایی به شما خواهد کرد؟

در صورتی که به دنبال وکیل رایگان دیوان عدالت اداری یا مشاوره رایگان توسط یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری هستید می توانید از خدمات مشاوره رایگان موسسه حقوقی تهران وکیل استفاده کنید که بدون پرداخت هزینه امکان مشاوره شما با یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در تهران را فراهم خواهد نمود.

این خدمات همان طور که در سایت موسسه می توانید مشاهده کنید با استفاده از چند خط ویژه برای تماس با مشاوران حقوقی و وکیل آنلاین رایگان می باشد که امکان مشاوره در زمینه شکایت ها و دعاوی قابل طرح در دیوان عدالت را با استفاده از وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری دارند.

این مشاوره های می تواند به شما دید بهتری در مورد خدماتی بدهد که یک وکیل تضینی دیوان عدالت اداری در اختیار شما قرار خواهد داد و حتی ممکن است بتوانید با یک مشاوره رایگان بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران را در تهران پیدا کنید.

در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما در موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تری با استفاده از تماس با کارشناسان دیوان عدالت اداری و مشاوره آنلاین رایگان با یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در اختیار شما قرار دهیم.

اسامی قضات دیوان عدالت اداری یا وکلای دیوان

همان طور که در مقالات دیگر گفته شده است موسسه حقوقی تهران وکیل با صدها وکیل در تهران همکاری دارد و به همین دلیل می تواند با در اختیار گذاشتن اسامی قضات دیوان عدالت اداری که بازنشسته شده اند یا معرفی بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در تهران به شما کمک کند تا ضمت دریافت مشاوره های لازم در صورت امکان بهترین وکلای رسمی را برای وکالت در پرونده ها و شکایت های خود به دیوان انتخاب کنید.

تعدادی از این وکلا به عنوان بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران در تهران اقدام به قبول وکالت در پرونده های مهمی در دیوان پرداخته اند و سابقه درخشانی در ارائه خدمات خود به هم وطنان دارند.

در صورت نیاز به آگاهی از اسامی قضات دیوان عدالت اداری که بازنشسته شده اند و یا وکلای رسمی دیوان عدالت اداری که به عنوان وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در تهران مشغول به فعالیت هستند با ما در موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید.

همچنین در صورت نیاز به وکیل رایگان دیوان عدالت اداری یا بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری می توانید مشاوره های رایگانی را از تعدادی از وکلای رسمی و یا قضات بازنشسته دیوان عدالت اداری که توسط موسسه به شمال معرفی خواهند شد دریافت کنید.

آیا اسامی قضات دیوان عدالت اداری می تواند به ما کمک کند؟

بسیاری از مردم نگرانی هایی در مورد نحوه قضاوت در پرونده های خود دارند و به دنبال بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری یا اسامی قضات دیوان عدالت اداری می باشند.

اما در صورتی که یک وکیل خوب و مجرب برای پیگیری دادخواست خود در دیوان عدالت اداری انتخاب کنید به احتمال زیاد نیازی به نگرانی نخواهید داشت و دیگر لازم نیست که در مورد اسامی قضات دیوان عدالت اداری و یا شعبه ای که در آن  به پرونده شما رسیدگی می شود حساس باشید.

در واقع یک وکیل خوب و متبحر می تواند کلید موفقیت شما در اختلافات شما با دستگاه های اجرای باشد و اگر یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری را در تهران و یا در شهرستان خود پیدا کنید. همه مراحل دیگر به سادگی پشت سر گذاشته خواهد شد.

با توجه به مطالب گفته شده ما در مورد با اسامی قضات دیوان عدالت اداری یا وکلای دادگستری که با توجه به تجربه خود امکان وکالت در پرونده ها و شکایت های شما به دیوان به عنوان بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری را دارند صحبت نخواهیم کرد و در ادامه به خدماتی که یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری می تواند در اختیار شما قرار دهد خواهیم پرداخت.  

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری – شروع رسیدگی به شکایت

با مشاوره با یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری می توانید رسیدگی به پرونده ها و دعاوی خود را به بهترین نحو آغاز کنید. به این منظور باید اقدام به تنظیم فرم دادخواست بنمایید که در واقع اولین قدم در شروع رسیدگی به پرونده ها برای حل و فصل اختلافات طرفین در دیوان عدالت اداری است.

اهمیت تنظیم فرم دادخواست یا شکایت

در صورت تماس با کارشناسان دیوان عدالت اداری یا مشاوره با یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری به شما خواهیم گفت که فرم دادخواست یک فرم تخصصی است که باید با دقت تمام تنظیم شود تا امکان پیگیری درخواست و مطالبه حقوق شما فراهم شود. برای همین بهتر است که سعی کنید با مشاوره با وکیل آشنا به نحوه تنظیم دادخواست که توانایی و تجربه کافی برای کمک به شما را دارد بهترین دادخواست را تنظیم کنید.

یک فرد با تجربه مانند قضات بازنشسته دیوان عدالت اداری و یا یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری می تواند به شما کمک بسیاری بنماید تا بهترین دادخواست را تنظیم کنید.

در موسسه حقوقی تهران وکیل نیز تماس با کارشناسان دیوان عدالت اداری که آشنایی کامل با نحوه تنظیم دادخواست برای پیگیری حقوق شما را دارند می تواند به شما کمک کند تا بیشتر با نحوه تنظیم دادخواست خود و پر کردن فرم آن آشنا شوید.

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری – ثبت دادخواست یا شکایت

ثبت دادخواست و یا شکایت در دیوان عدالت اداری در تهران و یا شعب استان ها باید توسط فرد و یا وکیل او انجام شود.

در صورتی که از یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری برای پیگیری شکایت های خود کمک بگیرید، او می تواند ضمن تنظیم دادخواست آن را در شعبه دیوان عدالت اداری ثبت کند.

لازم به ذکر است که ثبت دادخواست باید با تحویل مستندات و ضمائم دادخواست همراه باشد. افزودن این ضمائم در صورتی که بهترین وکیل دیوان عدالت اداری یا یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری را انتخاب کرده باشید به نحو احسن انجام خواهد شد.

شعب دیوان عدالت اداری

می توانید در مورد دفاتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در شهرستان ها و یا شماره تلفن آن ها پس از مشاوره با موسسه حقوقی تهران وکیل اطلاعات جامع تری به دست آورید (علاوه بر این ممکن است بتوانیم بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری را در شهرستان شما برای وکالت در پرونده و تنظیم یا ثبت دادخواست در دیوان معرفی کنیم).

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری – رسیدگی به پرونده

پس از ثبت دادخواست و یا شکایت از سوی شما (یا وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری که در تهران و یا شهرستان ها به شما معرفی شده اند) نوبت به رسیدگی به دادخواست خواهد رسید که باید در شعب دیوان عدالت اداری انجام شود.

ممکن است شما از شهرداری شکایت کرده باشید و یا این که با یکی دیگر از ارگان ها و موسسات دولتی اختلاف داشته باشید. در این صورت پس از ثبت شکایت نوبت به ارسال یک نسخه از پرونده به طرف شکایت شما که یکی از نهادهای دولتی است خواهد رسید.

نکته ای که در این زمینه باید به آن توجه شود و باعث افزایش اهمیت استفاده از خدمات وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری برای وکالت در پرونده می شود این است که در حال حاضر بسیاری از ادارات و سازمان های دولتی هستند که ممکن است پس از دریافت نسخه ای از پرونده در پاسخگویی تاخیر داشته باشند و به طور عمد در این امر تعلل نمایند.

این امر یکی از دلایلی است که مردم به جای این که خودشان اقدام کنند از یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری می خواهند تا با وکالت پرونده از اطاله دادرسی در حد توان خود پیشگیری کنند.

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری – اعمال نفوذ

یکی از مشکلاتی که باعث می شود که بسیاری از افراد توصیه کنند که شهروندان در تهران از خدمات وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در وکالت پرونده خود استفاده کنند،  پیشگیری از اطاله دادرسی می باشد.

با این وجود مشکل بزرگ تر این است که بعضی از نهادها و موسسات دولتی با توجه به آشنایی که با روند رسیدگی به دعاوی دارند و علاوه بر این با توجه به تجربه خود سعی می کنند تا شکایت صورت گرفته توسط فرد از سازمان و یا نهاد مربوطه را فاقد اهمیت جلوه داده و حتی سعی در به انحراف کشاندن پرونده و گاها امنیتی کردن آن داشته باشند.

به همین دلیل است که توصیه می شود وکالت پرونده های خود را به یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری بسپارید (عده ای به دلیل همین مشکلات به دنبال بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران هستند که توان مطالبه حقوق آن ها را بدون امنیتی کردن پرونده و یا ایجاد مشکلات دیگر داشته باشد).

برای همین در صورتی که به دنبال باز پس گیری حقوق خود در کوتاه ترین زمان و بدون مواجهه با مشکلات ذکر شده در بالا هستید بهتر است که اهمیت پیدا کردن بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در تهران و یا شهرستان خود را فراموش نکنید (یا این که سعی کنید از مشاوره و تجربه قضات بازنشسته دیوان عدالت اداری استفاده کنید).

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری – پیچیدگی پرونده ها

بر خلاف پرونده های حقوقی و کیفری که در دادگاه ها و محاکم قضایی رسیدگی می شوند و به حل اختلافات و رسیدگی به دعاوی حقوقی بین مردم می پردازند، پرونده هایی که در دیوان عدالت اداری رسیدگی می شوند پیچیدگی های خاص خود را دارند که نیاز به یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری را مضاعف می کند.

در صورتی که آشنایی کمی با مباحث حقوقی داشته باشید خود شما به خوبی به پیچیدگی های پرونده ها و شکایات مطرح شده در دیوان عدالت اداری و نیاز به وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری برای وکالت در این پرونده ها پی خواهید برد.

به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای این که از رسیدگی کامل و احقاق حقوق خود به طور کامل مطمئن باشند به دنبال قضای بازنشسته دیوان عدالت اداری هستند که خود در این پرونده ها و صدور حکم نقش ایفا نموده و می تواند به عنوان بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در تهران و حتی بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران شکایات و دعاوی شهروندان در این مرجع قضایی را پیگیری کند.

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری – سامانه ساجد

حال که در مورد لزوم استفاده از خدمات وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری برای پیگیری پرونده ها و ثبت دادخواست ها در دیوان عدالت اداری اشاره کردیم بهتر است که اشاره ای به سامانه ساجد داشته باشیم که برای ثبت و پیگیری درخواست ها و دادخواست های ارباب رجوع راه اندازی شده است (در راستای الکترونیکی سازی خدمات قوه قضائیه امکان استفاده از این سامانه فراهم شده است).

خدمات متعددی در سامانه ساجد در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در ادامه اشاره ای به آن ها خواهد شد. البته سامانه ساجد هنوز امکان پوشش همه خدمات را ندارد و شما می توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد سامانه ساجد با موسسه حقوقی تهران وکیل که از معرفی کنندگان بهترین وکلای تهران به عنوان وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری به شهروندان محترم می باشد تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تری در اختیار شما قرار دهیم.

ثبت دادخواست های بدوی و تجدید نظر

یکی از خدماتی که می توان با استفاده از سامانه ساجد به آن  دسترسی داشت ثبت دادخواست های بدوی و تجدیدنظر می باشد. دادخواست های بدوی که در بالا مورد اشاره قرار گرفتند و در مراحل اولیه طرح شکایت باید با تنظیم فرم آماده شوند (این دادخواست ها باید با مشورت قضات بازنشسته دیوان عدالت اداری و یا با دادن وکالت به وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری تنظیم شود.).

دادخواست های تجدیدنظر نیز در روند رسیدگی به پرونده و پس از صدور حکم در صورت نیاز به تجدید نظر باید تنظیم شوند (در صورت نیاز به اطلاع بیشتر در مورد آن ها می توانید با وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری که توسط موسسه حقوقی تهران وکیل به شما معرفی خواهد شد تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تری در اختیار شما قرار دهد).

پیگیری و ثبت اعمال ماده 79

یکی دیگر از خدماتی که می توان با استفاده از سامانه ساجد به آن  دسترسی داشت پیگیری و ثبت درخواست های اعمال ماده 79 می باشد. این درخواست ها که می توانند توسط وکیل تنظیم شوند مربوط به درخواست بررسی مجدد توسط رئیس دیوان عدات اداری می باشند (به طور حتم با مشاوره با وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اعمال ماده 79 کسب کنید).

البته این را هم اضافه کنیم که علاوه بر ماده 79 می توان برای ماده 89 نیز از سامانه ساجد استفاده کرد. در این حالت نیز در صورت دادن وکالت به وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری می توانید بهتر با استفاده از این ماده درخواست بررسی تعارض آرای شعب را بنمایید و با توجه به قانون تشکیلات و آیین نامه های دادرسی در دیوان عدالت اداری به پیگیری حقوق خود با استفاده از یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری بپردازید.

رفع نواقص لایحه ها و یا نامه ها

در مواردی اخطارهایی در مورد رفع نقص، لوایح و نامه ها از سوی بخش های مختلف دیوان عدالت اداری داده می شود که می توان با استفاده از سامانه ساجد پاسخ اخطارهای داده شده را داد.

در این مورد نیز قضات بازنشسته دیوات عدالت اداری و یا وکلایی که به عنوان بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در تهران و شهرستان ها در حال پیگیری پرونده ها و دادخواست های مردم می باشند می توانند اطلاعات جامع تری در اختیار شما قرار دهند.

ما از صحبت بیشتر در مورد سامانه ساجد خودداری خواهیم کرد. تنها توجه داشته باشید که سامانه ساجد مخصوص ثبت درخواست ها و دادخواست های شما می باشد و صرفا در اختیار دیوان عدالت اداری می باشد و ربطی به دادگاه ها و دادسراهای معمولی ندارد.

یک نکته مهم دیگر این است که در سامانه ساجد امکان پیگیری موارد مربوط به شعب دیوان عدالت اداری را نخواهید داشت (این نکات با مشورت با یک موسسه حقوقی تهران وکیل و یا در صورت یافتن بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری به شما گفته خواهد شد).

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداریوکیل تضمینی دیوان عدالت اداری

وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری – صدور رای

یکی از مشکلاتی که مردم دارند در مرحله صدور رای در دیوان عدالت اداری می باشد (که در نیاز به مشاوره در ارتباط با رای های صادره از شعبه های مختلف و یا امکان تجدیدنظر در آن ها می باشد).

برای مثال با نگاهی به نمونه رای قاضی شعبه 27 دیوان عدالت اداری یا نمونه رای صادر توسط قاضی شعبه 29 دیوان عدالت اداری ممکن است که بسیاری از مردم به دلیل استفاده از الفاظ تخصصی نتوانند به خوبی موفق به تفسیر آن شوند. یا این که  مردم در رای های صادره از شعب دیوان عدالت اداری نیاز به مشاوره در مورد امکان درخواست تجدیدنظر داشته باشند.

در صورتی که یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری را برای وکالت به منظور پیگیری دادخواست خود انتخاب کنید بسیاری از این مشکلات را نخواهید داشت و وکیل مربوطه کلیه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

برای انتخاب وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری با ما تماس بگیرید

در پایان باید بگوییم که موسسه حقوقی تهران وکیل از کانال های ارتباطی آنلاین امکان مشاوره رایگان به شما را دارد و می تواند بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری در تهران و حتی وکیل متخصص دیوان عدالت ایران را برای تنظیم دادخواست و ثبت آن به شما معرفی کند.

لازم به ذکر است در صورت نیاز به وکیل متخصص دیوان می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی تلفنی در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به  دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *