تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل تخلفات آزمون سراسری

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

موارد مختلف و متعددی از طرف برگزار کنندگان آزمون سراسری ، تحت عنوان تخلف ، شناخته می شود که شرکت کنندگان باید پیش از حضور یافتن در جلسه آزمون سراسری ، با این موارد به خوبی آشنا شوند. چرا که در غیر این صورت ، امکان دارد به طور سهوی مرتکب یکی از این اعمال گردند و در نهایت ، گرفتار رسیدگی و جریمه های پس از آن شوند . در واقع ، عده کثیری قصد شرکت در آزمون های سراسری را دارند و برای موفقیت در این آزمون بسیار تلاش می کنند ، اما در این میان ممکن است افرادی نیز به منظور قبولی در آزمون سراسری ، مرتکب تخلفاتی شوند. که در این صورت پس از کشف این تخلفات ، این قبیل افراد به طور معمول به هیات رسیدگی به تخلفات آزمون های سراسری ، معرفی خواهند شد. هیات مذکور ، دارای قانونی به همین نام نیز می باشد که در ماده یک آن ، آزمون سراسری به این صورت تعریف شده است : آزمون سراسری ، کلیه آزمون هایی می باشد که دارای جنبه علمی هستند و توسط وزارت علوم و تحقیقات و یا دیگر سازمان ها ، انجام می شوند . هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری ، به دو شعبه بدوی و تجدیدنظر ، تقسیم شده است .

مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل تخلفات آزمون های سراسری

مشاوره حقوقی آنلاین ، این امکان را برای افراد فراهم می کند ، تا سوالات خود را با برترین وکلا در میان بگذارند و از تجربه و دانش آنان بهره مند گردند . به عنوان مثال ، وکیل تخلفات آزمون سراسری ، می تواند این نکته حائز اهمیت را به مراجعه کنندگان خود بیان کند که طبق قانون مذکور در فوق، در صورتی که فرد، مرتکب هر یک از موارد ذکر شده در این قانون شود ، به تخلف او در این هیات رسیدگی می شود . به این صورت که ، بعد از احراز تخلف ، طی یک ابلاغیه به فرد متخلف اعلام می گردد که در زمان مشخص شده در جلسه رسیدگی حضور یابد و یا حتی ، طی یک لایحه در این رابطه از حقوق خود دفاع نماید . در وهله اول ، رای در مرحله بدوی صادر می گردد که البته این رای ، قابل اعتراض در تجدیدنظر می باشد . در مرحله تجدیدنظر نیز ، با عنایت به مدارک و دلایل فرد ، اعتراض او مورد بررسی قرار می گیرد و که معمولا رای قطعی در این خصوص صادر می شود . لازم به ذکر است که این رای در دیوان عدالت اداری ، قابل اعتراض است .

از آن جایی که عموم افراد از قوانین و رویه دادگاه ها ، اطلاع به خصوصی ندارند ، پیشنهاد می شود که حتما در چنین مواقعی ، پیش از هر اقدامی با فردی متخصص و کارآزموده ، مشورت کنند و از تجارب او در این زمینه ، بهره مند گردند . وکیل تخلفات آزمون سراسری ، وکیلی متخصص و با تجربه است که ، پرونده های بسیار زیادی را در این زمینه با اتکا بر دانش و تجربه خود ، به سرانجام رسانده است .

افراد می توانند ، با مراجعه به موسسات حقوقی و یا حتی دفاتر وکالت ، یا با برقراری تماس و یا حتی به صورت آنلاین ، با وکیل تخلفات آزمون سراسری ، مسائل خود را در میان بگذارند و با دیدی وسیع تر ، در این مسیر قدم بگذارند . در واقع وکیل تخلفات آزمون سراسری ، می تواند بهترین و سریع ترین راه حل ممکن را ، به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن ، و به بهترین نحو ، مراحل پرونده آنان طی شود .

وکلای تهران وکیل

وکلای مجرب و کارآزموده تهران وکیل ، سال ها در این حوزه فعالیت نموده اند و آشنا به تمامی قوانین و مقررات مرتبط با این امر می باشد . به طوری که می‌ توانند تخصصی ترین و تضمینی ترین خدمات حقوقی را، به عموم مراجعه کنندگان عزیز ، ارائه دهند . افراد می توانند با خاطر آسوده ، طی نمودن ۰ تا ۱۰۰ پرونده خود را به وکلای متخصص و زبده تهران وکیل بسپارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن ، به نتیجه مطلوب خود دست یابند .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *