تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل سازمان سنجش

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

آزمون سراسری ، در واقع یک آزمون پر مخاطره می باشد که ، تمامی دانش آموزان به جهت فارغ التحصیلی از دبیرستان و ورود به دانشگاه ، نیاز است که در آن شرکت نمایند . در این آزمون ، به قدری استرس و رقابت زیاد می باشد که گاها مشاهده می شود ، عده ای برای اطمینان از موفقیت خود و قبولی در بهترین دانشگاه ها ، حاضرند تقلب کنند . غافل از این که این امر ، عواقب ناخوشایند بسیاری را برای آنان به همراه دارد . عواقبی همچون : اخراج از تحصیل و سابقه کیفری .

در برخی موارد ، سازمان سنجش از حیث مشابهت پاسخنامه های برخی از داوطلبان و یا حتی ، به خاطر استفاده کردن از بعضی از وسایل ارتباطی در جلسه آزمون ، و یا به علت مغایرت زیاد رتبه کنکور و نمرات تحصیلی آنان ، تعداد قابل توجهی از داوطلبان را ، برای آزمون مجدد دعوت می نماید . و پرونده آنان را به منظور رسیدگی ، به هیات رسیدگی در تخلفات آزمون های سراسری ، ارسال می‌ کند .

مصادیق تقلب در آزمون

یکی از مهم ترین مواردی که وکیل سازمان سنجش ، باید به آن اشاره کند ، مصادیق بارز تقلب در آزمون می باشد ‌که در واقع این مصادیق ، به این شرح می باشد :

۱ / شرکت کردن در آزمون به جای دیگری ،

۲ / ارائه نمودن گواهی جعل شده به منظور شرکت در آزمون ،

۳ / به همراه داشتن گوشی تلفن همراه و یا دیگر دستگاه های الکترونیکی ،

۴ / برقراری ارتباط با عوامل مسئول برگزار کننده آزمون برای تقلب در آزمون ،

۵ / ایجاد کردن هر گونه بی نظمی در آزمون ،

و … .

وکیل سازمان سنجش ، باید به این موضوع نیز اشاره کند که ، در صورت ثابت شدن تخلفات کنکور ، مجازات فرد متخلف به این صورت می باشد :

۱ / باطل شدن نتیجه آزمون مورد تقلب ،

۲ / محروم شدن فرد ، به مدت یک الی ده سال از شرکت نمودن در هر آزمونی ،

۳ / معرفی نمودن فرد به دادسرا به جهت سوء پیشینه ،

۴ / انگشت نگاری ، محکومیت کیفری و جزای نقدی فرد .

لازم به ذکر است که : از آن جایی که تمامی افراد آشنا به قوانین و رویه دادگاه ها نمی‌ باشند ، پیشنهاد می شود در هنگام مواجه شدن با این قبیل مسائل ، قبل از هر اقدامی با وکیل سازمان سنجش ، مسئله خود را در میان بگذارند ، تا او با توجه بر دانش و تجربه ای که دارد ، بهترین راه حل ها را پیش روی مراجعه کنندگان خود ، قرار دهد .

در نهایت باید افزود که : همان طور که در فوق نیز اشاره شد ، وقتی داوطلبان به آزمون مجدد دعوت می شوند ، چنانچه در این آزمون موفق نشوند ، یک ادله منفی برای آنان به حساب می آید . به عبارت دیگر عدم موفقیت در آزمون مجدد ، به ضرر داوطلب می باشد .

وکیل سازمان سنجش

وکیل متخصص سازمان سنجش

وکیل سازمان سنجش ، با آشنایی که از رویه های سازمان سنجش و قوانین دارد ، می تواند بهترین دفاعیات را از داوطلب داشته باشد . در واقع وکیل سازمان سنجش ، با جنبه های عملیاتی این سازمان ، به خوبی آشنا می باشد و به همین خاطر می تواند در خصوص حفاظت و مدیریت از حیثیت موکلین خود ، بهترین عملکرد را داشته باشد . به همین سبب ، لازم است که در این مسیر با وکیلی مجرب و زبده ، مشورت نمود و در نهایت طی کردن مراحل پرونده را ، به او سپرد .

وکلای تهران وکیل

وکلای متخصص تهران وکیل ، سال ها در این زمینه مشغول به فعالیت بوده اند و به همین علت می‌ توانند تضمینی ترین و تخصصی ترین خدمات حقوقی را به عموم مراجعه کنندگان خود ، ارائه دهند . به عبارت دیگر افراد می توانند به صورت حضوری ، آنلاین ، یا حتی با برقراری تماس تلفنی ، با وکلای تهران وکیل ، مسائل و مشکلات خود را در میان بگذارند ، و از دانش و تجربه آن ها بهره مند گردند . همچنین ، می توانند طی نمودن ۰ تا ۱۰۰ مراحل پرونده خود را ، به وکلای این مجموعه بسپارند و شاهد رسیدن به نتیجه مطلوب خود، باشند .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *