تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دادسرای ناحیه ۲ سعادت آباد

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

سعادت آباد یکی از مناطقی است که در شمال غرب شهر تهران قرار دارد. این ناحیه در کوهپایه های جنوبی رشته کوه البرز و در ناحیه دو شهرداری تهران قرار گرفته است.

وکیل دادسرای ناحیه دو سعادت آباد چه کاری انجام می دهد

وکیل دادسرا شخصی است که به جای موکل اقداماتی را که خود موکل توانایی انجام آن را دارد برعهده گرفته و به نهوه بهتر به انجام این امور موکل می پردازد. یک وکیل خبره و حرفه ای می تواند شما را از تمام ابعاد و مراحل امور پرونده شما آگاه کند و نقش موثری در روند انجام پرونده شما داشته باشد و این تضمین را به شما می دهد که از ابتدای پرونده تا پایان آن در کنار شما باشد و به بهترین نحو ممکن به شما یاری برساند. وکیل دادسرا موظف است در تمام طول دوران وکالت خود به تعهدات و وظایف قانونی که در برابر موکل دارد پایبند باشد و قانون تاکید زیادی روی این مسئله دارد. قوانین ایران برای حفظ حقوق موکل و وکیل الزامات قانونی بسیاری را در نظر گرفته به گونه ای که زیر پا گذاشتن هر یک از این قوانین با پیگیری قانونی و مجازات همراه است.

قرار کفالت

زمانی که قرار کفالت صادر می شود و متهم فردی را به عنوان کفیل معرفی می کند، کفیل موز و متعهد می شود که متهم را در هر زمانی که مرجع قضایی بخواهد حاضر کند و اگر متهم حاضر نشود، وجه الکفاله را بپردازد. در حقیقت  مراجع قضایی، جوازکسب یا وجه نقد یا فیش حقوقی را برای کفالت قبول می کنند. با پروانه وکالت وکیل دادگستری نیز می توان تقاضای کفالت از متهمین را قبول کرد.

مناطق تحت پوشش دادسرای ناحیه دو سعادت آباد

دادسرای ناحیه ۲ سعادت آباد از شرق به بزرگراه چمران، از شمال به کوی فراز، از شمال غرب به فرح زاد، از شمال شرق به اوین، از جنوب به شهرک غرب، بزرگراه یادگار امام از شمال و دامنه کوه را به لحاظ صلاحیت محلی پوشش می دهد.

آدرس این دادسرا

دادسرای ناحیه ۲ سعادت آباد واقع در تهران، شهرک قدس، خیابان فرحزادی، خیابان طاهر خانی، خیابان کاج، خیابان نخل است و در بر گیرنده تمامی منطقه دو شهرداری تهران است.

صلاحیت محلی

با تقسیم دادسرا های تخصصی تهران، همه جرایم سرقت منازل و ادم ربایی ، سرقت مسلحانه، قتل عمد و غیر عمد در صلاحیت دادسرای ویژه جرایم جنایی و ویژه سرقت تهران می باشد. رسیدگی به تمامی جرایم پزشکی در صلاحیت دادسرای پزشکی تهران است. رسیدگی به تمامی جرایم مواد مخدر در سطح تهران در صلاحیت دادسرای انقلاب اسلامی تهران است. و علاوه بر این ها جرایمی مانند جرایم شهرداری ها و کارمندان شهرداری تهران در حوزه ماموریت کاری، جرایم پولی و بانکی، جرایم فرهنگ و رسانه، جرایم بین الملل و … اگرچه در محدوده ناحیه ۲ تهران یا هر یک از نواحی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اتفاق پیدا کند باید در دادسرا های ویژه رسیدگی شود.

جرایم قابل رسیدگی در دادسرای ناحیه ۲ سعادت آباد

جرایم عمومی مثل ترک انفاق، تصادف رانندگی منجر به قتل غیر عمد، تصادف رانندگی منجر به ضرب و جرح غیر عمدی، فروش مال غیر، نزاع دسته جمعی، مزاحمت ملکی، کلاهبرداری، کودک آزاری، خیانت در امانت، توهین و فحاشی، صدور گواهی خلاف واقع، افترا، اختلال در نظم عمومی، جعل و استفاده از سند مجعول، جعل شناسنامه و بدست آوردن مال از طریق  نامشروع و …  از صلاحیت های این دادسرا می باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *