تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل طلاق توافقی در کرج

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 

 

وکیل طلاق توافقی در کرجوکیل طلاق توافقی در کرج

وکیل طلاق توافقی درکرج

طلاق توافقی به طلاقی گفته می شود که زن ومرد به هردلیلی قصد دارند با تفاهم ازهم جدا شوند و نوع طلاقی که دادگاه صادرمی کند طلاق خلع است.

مراحل طلاق توافقی

گام اول: زن ومرد باید درموردمسائلی مانند پرداخت مهریه ،نفقه ،حضانت فرزند وجهیزیه و…باهم به توافق برسند که می توانند باتنظیم توافقنامه ای دردفاتراسناد رسمی یا درحضورشاهدین آن رامکتوب وامضاءکرده واثرانگشت بزنن .

نکته : زن و شوهرباوجود داشتن توافق برای نمی توانن بدون رای دادگاه برای ثبت وجاری شدن صیغه طلاق به دفترخانه طلاق مراجعه کنند واگر دفترخانه ای بدون رای دادگاه اقدام به ثبت طلاق کند پروانه فعالیت اوباطل خواهد شد.

گام دوم : هردویا یکی اززن ومرد باید به سامانه نوبت دهی طلاق ،سامانه مداخله درطلاق ،سامانه تصمیم  zaman.behzisti.net مراجعه کنند وبا ثبت نام و وارد کردن مشخصات سجلی خود، یکی ازمراکزغربالگری مشاوره را انتخاب کرده ومرکزغربالگری پس ازثبت اطلاعات ودلایل طلاق، آنها را به یکی ازمراکز مشاوره زیرنظر بهزیستی ارجاع می دهد وجلسات مشاوره دربازه زمانی حداقل ۴۵ روزه ودر۱یا ۵ جلسه تشکیل خواهد شد که تعداد برگزاری جلسات بستگی به شرایط زن مرد ومرکزمشاوره دارد ودرصورت اصرارطرفین به جدایی،برای آنها گواهی عدم انصراف طلاق

صادرمی شود.

شرکت دراین جلسات برای زن ومرد الزامی است ودرصورتی که یکی از زوجین درجلسات مشاوره شرکت نکند درخواست طلاق به صورت یک طرفه ازجانبه زن یا مرد ثبت می شود.

گام سوم : مراجعه به دفاترخدمات قضایی وارائه وضمیمه کردن مدارک زیروثبت دادخواست طلاق توافقی است .

  • اصل عقدنامه یا گرفتن رونوشت آن ازدفترخانه محل انعقاد عقد نکاح
  • اصل وکپی شناسنامه وکارت ملی مرد و زن
  • گواهی عدم انصراف از طلاق
  • وکالت نامه بلاعزل حق طلاق (درصورتی که زن حق طلاق داشته باشد)
  • توافق نامه مبنی برتوافقات زن ومرد
  • گواهی عدم بارداری زن که این گواهی نامه باید ازپزشکی قانونی ومراکز پزشکی مجازاخذ شود.
  • گواهی بکارت ازپزشکی قانونی (برای طلاق توافقی دردوران عقدونامزدی)

گام چهارم : دادخواست به دادگاه خانواده ارسال ورسیدگی می شود وقاضی زن ومرد رابه مراکز مشاوره خانواده ارجاع می دهد ودادگاه ومراکزمشاوره خانواده درآخرین تلاش خود،سعی درایجاد صلح وسازش بین زن ومرد می کنند واگرزن ومردازتقاضای طلاق خود منصرف نشوند، دادگاه گواهی عدم امکان سازش (رای طلاق) را صادرمی کند وبراساس توافقنامه، موارد توافق شده را دررای صادره قید می کند ویا با اتخاذ تصمیم ،درموردآنها تعیین تکلیف می کند.

معمولا وقتی طلاق با توافق زن ومرد انجام می شود هردوحق اعتراض راساقط می کنند واگرحق تجدید نظر خواهی و فرجام خواهی ساقط نشده باشد،رای صادره قابل اعتراض خواهد بود.

نکته : زن ومرد می توانند قبل ازهراقدامی ، خود به مراکزمشاوره خانواده مراجعه کنند .

گام آخر: مراجعه به دفتر رسمی ازدواج وطلاق می باشد وزوجین باید حداکثر ظرف سه ماه ازصدورگواهی عدم امکان سازش به دفترخانه مراجعه کنند واجرای صیغه طلاق درحضور2شاهد عادل وبالغ جاری می شود.

نکته: براساس ماده 34 قانون حمایت خانواده مدت اعتبار گواهی عدم امکان سازش برای تسلیم به دفتر رسمی طلاق سه ماه پس از تاریخ ابلاغ رای قطعی یا قطعی شدن رای است وچنانچه گواهی مذکورظرف این مهلت تسلیم نشود یا طرفی که آن را به دفترخانه رسمی طلاق تسلیم کرده است ظرف سه ماه از تاریخ تسلیم دردفتر خانه حاضر نشود یا مدارک لازم را ارائه نکند ،گواهی صادر شده ازدرجه اعتبارساقط است وهرگاه گواهی عدم امکان سازش صادرشده به حکم قانون از درجه اعتبار ساقط شود کلیه توافقاتی که گواهی مذکوربرمبنای آن صادر شده است ملغی می گردد.

واگربعد ازطلاق یکی از زوجین از مفاد توافقنامه تخلف کند مطابق نظریه مشورتی اداره حقوقی قوه قضاییه پس ازصدورگواهی عدم امکان سازش و اجرای صیغه طلاق هر یک از طرفین می تواند برای توافق مالی مثل مهریه وغیرمالی مثل حضانت از دادگاه صادرکننده رای درخواست صدور اجراییه نماید.

وکیل طلاق توافقی در کرجوکیل طلاق توافقی در کرج

مزایای همراهی وکیل طلاق توافقی

  • انجام کلیه مراحل توسط وکیل طلاق توافقی که آشنا به تمام روند دادرسی است باعث می شود در کمترین مدت زمان ممکن حدودا کمتر از1طلاق انجام شود
  • مشاوره وهمراهی یک وکیل مجرب موجب آگاهی نسبت به حق وحقوق مقررشده درقانون وکمک وراهنمایی برای اخذ تصمیمات درست می شود
  • ‏نیاز به حضورزن و مرد درمراحل طلاق نمی باشد وازتنش واختلافاتی احتمالی که بین زن ومرد درملاقاتی که باهم دارند ‏جلوگیری می شود ‏
  • ‏تنظیم دادخواست طلاق توافقی که بنیان واساس مراحل و روند رسیدگی دادگاه می باشد درصورتی که ‏ناقص تنظیم شود زمان رسیدگی را طولانی می کند ودرصورتی هم که اشتباه تنظیم شده باشد ودر‏توافقات که بعدا آثارحقوقی مهمی را به دنبال خواهد داشت با توجه،دقت واشراف به قانون وآثارآن نباشد ‏قطعا مشکلات جدی را ایجاد خواهد کرد
  • ‏هرچند حضوروکیل مستلزم هزینه وحق الوکاله است ولی با اقدامات صحیح ازهزینه های بی جهت پرهیز می ‏شود

وکیل طلاق توافقی در کرجوکیل طلاق توافقی در کرج

امروزه با تحولات وپیشرفتهای تکنولوژی لزوم والزام حضورفیزیکی موکل دردفتروکالت ازبین رفته است اگرچه که بهتر است برای ارائه توافقنامه طلاق توافقی وامضاءوکالت، زوجین شخصا به دفتر وکالت مراجعه کنند اما با وجود قرارداد وامضای الکترونیکی می توان به یک وکیل پایه یک دادگستری وکالت داد.

متأسفانه امروزه بعضی افراد با گرفتن تصمیمات اشتباه در زندگی مشترک خود دچار مشکل می شوند؛ که راهی جز طلاق برای رهایی ندارند. اگر شما در کرج(البرز) زندگی می کنید و قصد طلاق دارید؛ لازم است بدانید که چه کاری درست است.

وکیل طلاق توافقی در کرج؛ راه هایی را پیش روی این افراد قرار می دهد. نکته حائز اهمیت این است که چه کسی می تواند مراحل طلاق توافقی را به سهولت انجام دهد و بهترین وکیل در کرج چه کسی است؟

وکیل طلاق توافقی در کرج
وکیل طلاق توافقی در کرج

در واقع وکلای ما در تهران می توانند با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، طلاق شما را بگیرند. چرا که طلاق توافقی در کرج به دلیل این که دادگاه ها زمان زیادی را برای این کار در نظر دارند، بسیار زمان برست. اما وکلای ما در تهران با کمترین هزینه و حتی بدون حضور زوجین، برای شما این کار را انجام می دهند. در واقع وکلای ما در کرج برای سریع تر شدن کارهای شما به تهران می آیند و در شعبات تهران به کارهای شما رسیدگی می کنند. البته باید بدانید که وکیل پایه یک در هر کجای ایران که باشد می تواند کارهای شما را به بهترین شکل به ثمر برساند. به همین منظور هر مشکلی در زمینه حقوقی، جزایی، کیفری، طلاق توافقی، حضانت فرزندان، مهریه، استرداد جهزیه، نفقه و … دارید؛ با وکلای ما در این موسسه حقوقی در تماس باشید.

اگر شما در کرج ( استان البرز ) زندگی می کنید و قصد دارید دادخواست طلاق بدهید و دوست دارید با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان کارتان انجام شود می توانید طلاق توافقی خود را به گروه وکلای تهران بسپارید.

طلاق توافقی در کرج بدین شکل است که زوجین پس از اینکه ادامه زندگی مشترک برای انها سخت و غیر قابل تحمل شد با تنظیم دادخواستی مشترک، مرضی به امضاء هر دونفر ،با قید کلمه « طلاق توافقی » در ستون تعیین خواسته، تقاضای صدور گواهی عدم امکان سازش به صورت توافقی می نمایند .معمولا بدین صورت تنظیم می گردد که نام زوجین در ستون خواهان با هم نوشته می شود همچنین روال بر این است که توافقات به عمل آمده از حیث مهریه و نفقه و در صورت داشتن بچه، حضانت وی و نیز حق و حقوقات زوجه و غیره نیز در متن دادخواست نوشته خواهد شد.

وکیل طلاق توافقی در کرج
وکیل طلاق توافقی در کرج

پس از تقدیم دادخواست ،قاضی به آنها تکلیف می‌کند هریک از انها داوری ، معرفی کنند که باید با زوجین مذاکره و سعی در مصالحه کنند. اگر داوران به نتیجه نرسیدند، گزارش خود را به دادگاه می‌دهند و قاضی نیز براساس توافق زوجین رای ( گواهی عدم امکان سازش ) صادر می‌کند و آنها می‌توانند با ارائه رای به دفترخانه طلاق، صیغه طلاق را جاری و ثبت کنند.

در صورت داشتن سوال در زمینه وکیل طلاق توافقی در کرج با ما در تماس باشید و از مشاوره طلاق توافقی رایگان ما استفاده کنید و از تجربه ی وکلای دادگستری ما استفاده کنید.

انجام طلاق توافقی به این صورت است که زن و شوهر پس از اینکه ادامه زندگی مشترک را به صلاح ندانند با تنظیم یک دادخواست مشترک و با امضای هم و درج عبارت “طلاق توافقی” در ستون خواسته شده ، از دادگاه محترم تقاضای صدور طلاق به صورت توافقی می نمایند.

اصولا دادخواست انجام طلاق توافقی،  بدین شکل است که نام زوج و زوجه با هم در ستون خواهان نوشته می شود، همچنین توافقات به عمل آمده از جمله مهریه ، در صورت داشتن بچه حضانت وی و نیز حق و حقوق زن و غیره نیز در متن دادخواست می آید.

اگر شما در کرج ( البرز ) سکونت دارید و میخواهید طلاق بگیرید و دوست دارید با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان کارتان انجام شود، بهتر است طلاق توافقی خود را به وکیل های ما در گروه وکلای تهران بسپارید. زیرا طلاق توافقی در کرج زمان زیادی می برد و دادگاه ها مدت زیادی را برای این کار در نظر میگیرند اما وکلای ما در تهران کار شما را دو روزه و بدون حضور زوجین با هزینه کم برای شما انجام خواهند داد.

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری گروه وکلای تهران با بیش از چندین سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی وقبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.

وکیل طلاق توافقی در کرج
وکیل طلاق توافقی در کرج

شما میتوانید در صورت داشتن سوال ابتدا با مشاوران ما در تهران وکیل، از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان استفاده نمایید و سپس سعی کنید به دقت به مشاوره های حقوقی ما توجه نمایید و قرارداد را منعقد نموده و کلیه امور حقوقی طلاق خود را به ما بسپارید تا دیگر مشکلاتی در این راه نداشته باشید. ضمنا هردوی طرفین یعنی زن و شوهر می توانند به وکیل وکالت دهند تا نیازی به حضور هیچکدام نباشد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

 

وکیل طلاق توافقی در کرجوکیل طلاق توافقی در کرج

وکیل طلاق توافقی درکرج

طلاق توافقی به طلاقی گفته می شود که زن ومرد به هردلیلی قصد دارند با تفاهم ازهم جدا شوند و نوع طلاقی که دادگاه صادرمی کند طلاق خلع است.

مراحل طلاق توافقی

گام اول: زن ومرد باید درموردمسائلی مانند پرداخت مهریه ،نفقه ،حضانت فرزند وجهیزیه و…باهم به توافق برسند که می توانند باتنظیم توافقنامه ای دردفاتراسناد رسمی یا درحضورشاهدین آن رامکتوب وامضاءکرده واثرانگشت بزنن .

نکته : زن و شوهرباوجود داشتن توافق برای نمی توانن بدون رای دادگاه برای ثبت وجاری شدن صیغه طلاق به دفترخانه طلاق مراجعه کنند واگر دفترخانه ای بدون رای دادگاه اقدام به ثبت طلاق کند پروانه فعالیت اوباطل خواهد شد.

گام دوم : هردویا یکی اززن ومرد باید به سامانه نوبت دهی طلاق ،سامانه مداخله درطلاق ،سامانه تصمیم  zaman.behzisti.net مراجعه کنند وبا ثبت نام و وارد کردن مشخصات سجلی خود، یکی ازمراکزغربالگری مشاوره را انتخاب کرده ومرکزغربالگری پس ازثبت اطلاعات ودلایل طلاق، آنها را به یکی ازمراکز مشاوره زیرنظر بهزیستی ارجاع می دهد وجلسات مشاوره دربازه زمانی حداقل ۴۵ روزه ودر۱یا ۵ جلسه تشکیل خواهد شد که تعداد برگزاری جلسات بستگی به شرایط زن مرد ومرکزمشاوره دارد ودرصورت اصرارطرفین به جدایی،برای آنها گواهی عدم انصراف طلاق

صادرمی شود.

شرکت دراین جلسات برای زن ومرد الزامی است ودرصورتی که یکی از زوجین درجلسات مشاوره شرکت نکند درخواست طلاق به صورت یک طرفه ازجانبه زن یا مرد ثبت می شود.

گام سوم : مراجعه به دفاترخدمات قضایی وارائه وضمیمه کردن مدارک زیروثبت دادخواست طلاق توافقی است .

  • اصل عقدنامه یا گرفتن رونوشت آن ازدفترخانه محل انعقاد عقد نکاح
  • اصل وکپی شناسنامه وکارت ملی مرد و زن
  • گواهی عدم انصراف از طلاق
  • وکالت نامه بلاعزل حق طلاق (درصورتی که زن حق طلاق داشته باشد)
  • توافق نامه مبنی برتوافقات زن ومرد
  • گواهی عدم بارداری زن که این گواهی نامه باید ازپزشکی قانونی ومراکز پزشکی مجازاخذ شود.
  • گواهی بکارت ازپزشکی قانونی (برای طلاق توافقی دردوران عقدونامزدی)

گام چهارم : دادخواست به دادگاه خانواده ارسال ورسیدگی می شود وقاضی زن ومرد رابه مراکز مشاوره خانواده ارجاع می دهد ودادگاه ومراکزمشاوره خانواده درآخرین تلاش خود،سعی درایجاد صلح وسازش بین زن ومرد می کنند واگرزن ومردازتقاضای طلاق خود منصرف نشوند، دادگاه گواهی عدم امکان سازش (رای طلاق) را صادرمی کند وبراساس توافقنامه، موارد توافق شده را دررای صادره قید می کند ویا با اتخاذ تصمیم ،درموردآنها تعیین تکلیف می کند.

معمولا وقتی طلاق با توافق زن ومرد انجام می شود هردوحق اعتراض راساقط می کنند واگرحق تجدید نظر خواهی و فرجام خواهی ساقط نشده باشد،رای صادره قابل اعتراض خواهد بود.

نکته : زن ومرد می توانند قبل ازهراقدامی ، خود به مراکزمشاوره خانواده مراجعه کنند .

گام آخر: مراجعه به دفتر رسمی ازدواج وطلاق می باشد وزوجین باید حداکثر ظرف سه ماه ازصدورگواهی عدم امکان سازش به دفترخانه مراجعه کنند واجرای صیغه طلاق درحضور2شاهد عادل وبالغ جاری می شود.

نکته: براساس ماده 34 قانون حمایت خانواده مدت اعتبار گواهی عدم امکان سازش برای تسلیم به دفتر رسمی طلاق سه ماه پس از تاریخ ابلاغ رای قطعی یا قطعی شدن رای است وچنانچه گواهی مذکورظرف این مهلت تسلیم نشود یا طرفی که آن را به دفترخانه رسمی طلاق تسلیم کرده است ظرف سه ماه از تاریخ تسلیم دردفتر خانه حاضر نشود یا مدارک لازم را ارائه نکند ،گواهی صادر شده ازدرجه اعتبارساقط است وهرگاه گواهی عدم امکان سازش صادرشده به حکم قانون از درجه اعتبار ساقط شود کلیه توافقاتی که گواهی مذکوربرمبنای آن صادر شده است ملغی می گردد.

واگربعد ازطلاق یکی از زوجین از مفاد توافقنامه تخلف کند مطابق نظریه مشورتی اداره حقوقی قوه قضاییه پس ازصدورگواهی عدم امکان سازش و اجرای صیغه طلاق هر یک از طرفین می تواند برای توافق مالی مثل مهریه وغیرمالی مثل حضانت از دادگاه صادرکننده رای درخواست صدور اجراییه نماید.

وکیل طلاق توافقی در کرجوکیل طلاق توافقی در کرج

مزایای همراهی وکیل طلاق توافقی

  • انجام کلیه مراحل توسط وکیل طلاق توافقی که آشنا به تمام روند دادرسی است باعث می شود در کمترین مدت زمان ممکن حدودا کمتر از1طلاق انجام شود
  • مشاوره وهمراهی یک وکیل مجرب موجب آگاهی نسبت به حق وحقوق مقررشده درقانون وکمک وراهنمایی برای اخذ تصمیمات درست می شود
  • ‏نیاز به حضورزن و مرد درمراحل طلاق نمی باشد وازتنش واختلافاتی احتمالی که بین زن ومرد درملاقاتی که باهم دارند ‏جلوگیری می شود ‏
  • ‏تنظیم دادخواست طلاق توافقی که بنیان واساس مراحل و روند رسیدگی دادگاه می باشد درصورتی که ‏ناقص تنظیم شود زمان رسیدگی را طولانی می کند ودرصورتی هم که اشتباه تنظیم شده باشد ودر‏توافقات که بعدا آثارحقوقی مهمی را به دنبال خواهد داشت با توجه،دقت واشراف به قانون وآثارآن نباشد ‏قطعا مشکلات جدی را ایجاد خواهد کرد
  • ‏هرچند حضوروکیل مستلزم هزینه وحق الوکاله است ولی با اقدامات صحیح ازهزینه های بی جهت پرهیز می ‏شود

وکیل طلاق توافقی در کرجوکیل طلاق توافقی در کرج

امروزه با تحولات وپیشرفتهای تکنولوژی لزوم والزام حضورفیزیکی موکل دردفتروکالت ازبین رفته است اگرچه که بهتر است برای ارائه توافقنامه طلاق توافقی وامضاءوکالت، زوجین شخصا به دفتر وکالت مراجعه کنند اما با وجود قرارداد وامضای الکترونیکی می توان به یک وکیل پایه یک دادگستری وکالت داد.

متأسفانه امروزه بعضی افراد با گرفتن تصمیمات اشتباه در زندگی مشترک خود دچار مشکل می شوند؛ که راهی جز طلاق برای رهایی ندارند. اگر شما در کرج(البرز) زندگی می کنید و قصد طلاق دارید؛ لازم است بدانید که چه کاری درست است.

وکیل طلاق توافقی در کرج؛ راه هایی را پیش روی این افراد قرار می دهد. نکته حائز اهمیت این است که چه کسی می تواند مراحل طلاق توافقی را به سهولت انجام دهد و بهترین وکیل در کرج چه کسی است؟

وکیل طلاق توافقی در کرج
وکیل طلاق توافقی در کرج
Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *