تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به مبحث وکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینی اشاره شده است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل جهت اخذ مشاوره حقوقي رایگان اقدام نمایید.

در صورتی که قصد ورود و یا خروج ارز از کشور یا هر گونه فعالیت دیگری در ارتباط با ارزهایی مانند دلار و یورو را داشته باشید توصیه می کنیم حتما با یک وکیل قاچاق ارز مشورت کنید. به خصوص در مواردی که حجم مبادلات ارزی شما بالا است اهمیت مشاوره با وکیل متخصص قاچاق ارز بسیار بیشتر می شود.

وکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینیوکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینی

به عنوان یک شهروند باید بدانید که با توجه به مصوبات مجلس و دستورالعمل های بانک مرکزی برای ورود و یا خروج ارز از کشور قوانین نسبتا سخت گیرانه ای وجود دارد که در صورتی که به آن ها توجه نکنید ممکن است با مشکلات بزرگی مانند جریمه نقدی گزاف روبرو شوید.

به همین دلیل بسیاری از فعالان اقتصادی و حتی مسافران نیازمند مشاوره با یک وکیل متخصص قاچاق ارز می باشند. یک وکیل قاچاق ارز می تواند به این افراد در مورد قوانین ورود و یا خروج ارز در کشور یا دستورالعمل های خرید و فروش ارز با توجه به آخرین تغییراتی که در قانون به وجود آمده است اطلاعات جامع تری ارائه کند.

در صورتی که شما هم به دنبال یک وکیل متخصص قاچاق ارز می باشید می توانید با کارشناسان ما در موسسه تهران وکیل تماس بگیرید تا بهترین وکیل قاچاق ارز وبهترین وکیل قاچاق کالا در تهران را به شما معرفی کنند تا اطلاعات جامعی در ارتباط با قوانین و مقررات مرتبط با قاچاق ارز در اختیار شما قرار دهند. البته در ادامه سعی خواهد شد به تعدادی از محدودیت ها در نگهداری و ورود و خروج ارز از کشور اشاره شود.

قاچاق ارز چیست؟

قبل از این که در ارتباط با اهمیت مشاوره با وکیل قاچاق ارز و لزوم پرسیدن سوالات حقوقی که مربوط به ورود و یا خروج یا نگهداری از دلار و یورو یا سایر ارزها در داخل کشور می باشند بپردازیم، بهتر است که اشاره ای به این موضوع داشته باشیم که قاچاق ارز چیست و چه مصادیقی دارد؟

بنا به قانون جدید مجلس قاچاق ارز تنها به معنی خارج کردن ارز یا وارد کردن ارز به طور غیر قانونی از کشور نیست، بلکه مصادیق دیگری دارد که در قوانین سال گذشته مجلس به آن ها اشاره شده است و ما در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

وکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینیوکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینی

وکیل قاچاق ارز کیست؟

یک وکیل متخصص قاچاق ارز کسی است که با توجه به دستورات بانک مرکزی و قوانین موجود اقدام به ارائه مشاوره به شهروندان محترم می نماید. برای همین شاید مشاوره وکیل قاچاق ارز بتواند به شما اطلاعات جامع تری در مورد مجازات قاچاق ارز بدهد.

لازم به ذکر است با توجه به تصمیم مجلس و با نظارت دولت، بانک مرکزی مهم ترین مرجعی است که به تنظیم بازار ارز می پردازد و به همین دلیل مهم ترین مسئولیت را در تدوین قوانین مرتبط با ورود و خروج ارز از کشور بر عهده دارد. در این راستا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران باید میزان ارز خارجی که توسط هر شهروند ایرانی در داخل کشور قابل نگهداری است را تعیین کند.

نکته مهم: قوانین مرتبط با قاچاق ارز ممکن است که هراز چند گاهی تغییراتی داشته باشند. آگاهی از جزئیات این قوانین با مشاوره با یک وکیل متخصص قاچاق ارز ممکن خواهد شد (برای آخرین تغییرات این قوانین مربوط با سال 1399 بوده است).

لزوم مشاوره با بهترین وکیل قاچاق ارز

مسائل متعددی هستند که در ارتباط با ارزهای رایج مانند دلار و یورو باید به آن ها توجه شود و علاوه بر این ارزهای دیجیتال را می توان به این لیست اضافه نمود که باعث می شوند در صورت نیاز به فعالیت در این بازار نیازمند مشاوره با بهترین وکیل متخصص قاچاق ارز باشید تا با مشکلات احتمالی به دلیل عدم تبعیت از قوانین مصوب که در این متن به آن ها اشاره شد نشوید.

 برای مثال ممکن است شما نیاز به مشاوره در ارتباط با هر یک موارد زیر داشته باشید و یا این که مشکلی به دلیل وارد شدن اتهام بنا به هر دلیلی متوجه شما باشد که نیازمند بهترین وکیل قاچاق ارز برای راهنمایی و مشاوره باشید.

وکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینیوکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینی

بنا به مصوبه سال 1399 مجلس قاچاق ارز مصادیق متعددی دارد که هر یک می تواند مجازات متفاوتی داشته باشد و بیان همه آن ها در این مقاله ممکن نیست. برای همین می توانید با مشاوره با یک وکیل متخصص قاچاق ارز با آخرین تغییرات قوانین و مجازات های تعیین شده در قانون جدید مجلس در این مورد آشنایی بیشتری پیدا کنید. ما در بخش های بعد اشاره ای به مجازات قاچاق ارز خواهیم نمود.

جریمه ورود غیر قانونی ارز

در حال حاضر جریمه نقدی ورود غیر مجاز ارز یک تا دو برابر ارزش ارزهای وارد شده به کشور می باشد که به عنوان مجازات نقدی باید پرداخت شود.

لازم به ذکر است که مجازات قاچاق ارز (که شامل مجازات نقدی یا مجازات های مالی می باشد)، برای ورود غیر مجاز ارز و خروج غیر مجاز ارز متفاوت است. در بخش بعد جریمه خروج غیر قانونی ارز ذکر خواهد شد

جریمه خروج غیرقانوی ارز

در مورد خروج ارز از کشور، در صورت عدم رعایت ضوابط قانونی مجازات های بیشتری در قانونی پیش بینی شده است. این مجازات ها بین دو تا 4 برابر ارزش ریالی ارزی که از خارج شده است می باشد.

فردی که مرتکب عمل خروج غیر مجاز ارز شده است باید این جریمه های نقدی را پرداخت کند و برای همین در صورت نیاز به خروج ارز از کشور بهتر است که ابتدا با یک وکیل قاچاق ارز مشورت کنید.

ارز مسافری مجاز

بانک مرکزی علاوه بر تعیین میزان ارز قابل نگهداری توسط هر شهروند، به میزان ارز قابل حمل توسط مسافر نیز در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخته است.

نکته: در صورتی که یک فرد به عنوان مسافر و یا راننده از دستورات بانک مرکزی در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سرپیچی نماید به منزله قاچاق ارز محسوب می شود.

ما در بخش های بعد در ارتباط با سقف مجاز ارز برای مسافر و یا مقررات خرید و فروش ارز بیشتر توضیح خواهیم داد و لزوم مشاوره با یک وکیل قاچاق ارز را مورد تاکید قرار می دهیم.

وکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینیوکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینی

فروش یا حواله غیر مجاز ارز

علاوه بر ورود و خروج ارز (که محدود به چند هزار یورو می باشد)، فروش و یا حواله ارز بدون رعایت قانون نیز هر کدام می توانند مجازات های خاص خود را داشته باشند که اهمیت مشاوره با وکیل قاچاق ارز را روشن می کند.

بنا به موارد ذکر شده در بالا به نظر می رسد که تعداد زیادی از شهروندان در تهران و مراکز استان ها نیازمند مشاوره های تخصصی توسط بهترین وکیل قاچاق ارز هستند که امکان مشاوره به منظور اطلاع رسانی بیشتر در مورد قوانین و مقررات حاکم بر نگهداری، خرید، فروش و یا خروج ارز از کشور به شهروندان محترم را خواهند داشت. برای همین ما در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.

بهترین وکیل قاچاق ارز

در صورتی که به دنبال بهترین وکیل قاچاق ارز هستید در صورتی که پاسخ سوالات خود را با جزئیات کامل در این متن دریافت نکردید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تری در اختیار شما قرار دهند و امکان تماس با یک وکیل متخصص قاچاق ارز که به قوانین خرید و فروش ارز (یا قوانین  نگهداری، حمل یا ورود یا خروج ارزهایی مانند دلار و یورو یا ارزها) به طور کامل آشنا می باشد را برای شما فراهم کنند.

سقف مجاز ارز

قبل از این که با بهترین وکیل قاچاق ارز مشکلات و سوالات خود را مطرح کنید توجه داشته باشید که:

  • به موجب دستورالعملی که اخیرا و در سال گذشته توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شده است افراد حقیقی حداکثر می توانند تا 10 هزار یورو را نزد خود نگهداری و یا حمل کنند.

این بدان معنا است که در صورتی که شما بیش از ده هزار یورو را با خود حمل کنید می تواند جرم محسوب شده و مجازات داشته باشد. در مورد سایر ارزها نیز در صورتی که ارزش آن ها به ریال بیش از ارزش ده هزار یورو به ریال نباشد امکان حمل و نگهداری آن توسط اشخاص وجود خواهد داشت.

نکته مهم: نگهداری و یا حمل بیش از مقدار ارز ذکر شده در بالا تنها در حالات خاصی مجاز است که یکی از آن ها در صورت دارا بودن اظهارنامه گمرکی می باشد. برای همین باز هم تاکید می شود در صورتی که قصد حمل یا خرید و فروش یا خروج ارز در حجم بالا را دارید با یک وکیل متخصص قاچاق ارز مشورت کنید.  ما در بخش بعد در مورد اهمیت مشورت با یک وکیل متخصص قاچاق ارز بیشتر صحبت خواهیم کرد.

وکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینیوکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینی

وکیل متخصص قاچاق ارز

لزوم مشاوره با وکیل متخصص قاچاق ارز وقتی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانید قانون علاوه بر کسانی که اقدام به خرید، فروش، حواله، و یا حمل غیر مجاز ارز می کنند، برای کسانی که اقدام به مشارکت در موارد ذکر شده بنمایند نیز مجازات تعیین کرده است.

به بیان دیگر مشارکت در خروج ارز و یا هر یک از مواردی که در قانون به آن تصریح شده است جرم محسوب می شود و شما برای هر نوع فعالیتی (که در ارتباط با ورود، خروج، خرید و یا فروش حجم بالایی از انواع ارز مانند دلار و یورو می باشد) باید با یک وکیل متخصص قاچاق ارز مشورت کنید تا از بلا مانع بودن اقدام خود مطمئن شوید.  

ورود و خروج غیر مجاز ارز

کسانی که به طور غیر مجاز اقدام به حمل و ورود یا خروج ارز از کشور می کنند ممکن است که در این جرم مجازات های سنگینی را در انتظار داشته باشند. به همین دلیل در صورتی که قصد خروج ارز از ایران از مسیرهای هوایی، زمینی و ریلی را داشته باشید باید به دستورالعمل های صادره از مقامات مسئول توجه کنید.

شما امکان خروج 5 هزار یورو به همراه خود از طریق مرزهای هوایی کشور را خواهید داشت. یا این که سقف خروج ارز از کشور از مسیرهای زمینی 2 هزار یورو می باشد و در صورتی که مشکلی برای شما پیش آید با مشورت وکیل متخصص قاچاق ارز متوجه خواهید شد که چه اتهام هایی ممکن است بر شما وارد شود.

یک نکته دیگر که اخیرا باعث شده است توجه بیشتری به موضوع قاچاق ارز شود، مباحث مرتبط با قاچاق ارز دیجیتال است که بنا به قانون جدید مانند ارزهای واقعی باید با توجه به ضوابط بانک مرکزی خرید و فروش شوند.

نکته: در صورتی که هر گونه سوالی در ارتباط با ارزهای دیجیتال داشته باشید می توانید با ما در موسسه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را با استفاده از وکیل متخصص قاچاق ارز دیجیتال در اختیار شما قرار دهیم.

وکیل تضمینی قاچاق ارز

با توجه به افزایش نرخ ارز و تلاش بسیاری از مردم برای حفظ ارزش دارایی های خود با تبدیل کردن آن ها به ارزهای با ثبات، اهمیت نقش وکیل تضمینی قاچاق ارز در ایران بیش از پیش شده است. با مشورت با یک وکیل متخصص قاچاق ارز می توان با ضوابط قانونی برای مبادله ریال با انواع ارزهای رایج بیشتر آشنا شد و از پیگیری دستگاه های نطارتی در امان ماند.

شما می توانید در صورت نیاز به وکیل تضمینی قاچاق ارز با ما تماس بگیرید تا ضمن پاسخگویی به سوالات شما نحوه فعالیت در بازار را به منظور در امان ماندن از پیگیری دستگاه های نظارتی با رعایت ضوابط قانونی برای شما بیان کنیم.

بهترین وکیل قاچاق ارز در ایران

در صورت نیاز به بیان مشکلات و یا پرسیدن سوالات خود امکان ارتباط با بهترین وکیل قاچاق ارز در ایران را از طریق موسسه داشته باشید. موسسه حقوقی تهران وکیل به دلیل قرار گرفتن در تهران به عنوان قطب فعالیت های سیاسی و اقتصادی کشور افتخار همکاری با بهترین وکلای کشور را دارد.

برای همین می توانید در صورت نیاز به مشاوره با بهترین وکیل قاچاق ارز در ایران با ما تماس بگیرید. کانال های ارتباطی متعددی برای ارتباط با موسسه وجود دارد که از جمله آن ها امکان مشاوره آنلاین با کارشناسان ما می باشد. این کارشناسان امکان پاسخگویی به شما را در کلیه مباحث حقوقی دارند.

شما می توانید به طور حضوری با یک وکیل متخصص قاچاق ارز ملاقات و مشکلات و مسائل ارزی یا سوالات خود ار در ارتباط با خرید و فروش ارز یا فعالیت در بازار رمز ارزها با وکلای ما مطرح کنید.

وکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینیوکیل قاچاق ارز+بهترین+متخصص+تضمینی

وکیل قاچاق ارز در تهران

در صورتی که در تهران زندگی می کنید باید بدانید که از دید قانون هر رفتاری که در عرف بتوان آن را معامله ارز دانست بنا به مصوبه جدید مجلس به عنوان قاچاق ارز محسوب می شود و برای همین در صورت نیاز به انجام معاملات ارز در حجم بالا باید با بهترین وکیل متخصص قاچاق ارز در تهران مشورت کنید.

البته معاملاتی که با مجوز بانک مرکزی انجام می شوند و یا این که با توجه به ضوابط قانونی صورت پذیرند از این قاعده مستثنی می باشند. اما در هر صورت باید بسیار محتاط باشید و با توجه به این که ارزش مبادلات انجام شده صدها میلیون و یا میلیاردی می باشد توجه بیشتر به ضوابط قانونی داشته باشید و با بهترین وکیل قاچاق ارز در تهران مشورت کنید.

وکیل قاچاق ارز در اصفهان

مردم اصفهان و سایر شهرهای کشور نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در واقع در همه نقاط کشور قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکسان می باشد.

برای همین مردم اصفهان و سایر شهرستان ها نیز باید ابتدا ضوابط قانونی برای فعالیت در بازار ارز را بیاموزند.

در صورتی که در اصفهان هستید و نیاز به مشاوره با یک وکیل متخصص قاچاق ارز داشته باشید می توانید از طریق ارتباط تلفنی و یا ارتباط آنلاین با کارشناسان ما در موسسه تماس بگیرید (تا مانند خدمات ارائه شده به شهروندان تهرانی شما را در آشنایی بیشتر با ضوابط قانونی و مجازات های تعیین شده برای عدم توجه به ضوابط قانونی در مبادلات ارزی بیشتر آشنا کنیم).

وکیل قاچاق ارز دیجیتال

یکی از مباحث جدید در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به ارزهای دیجیتال می باشد که جزو جدیدترین و جذاب ترین دارایی ها برای بسیاری از سرمایه گذاران محسوب می شوند. شما می توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال به گونه ای که قاچاق محسوب نشود با بهترین وکیل قاچاق ارز دیجیتال در موسسه تهران وکیل تماس بگیرید.

نکته: بنا به قانون جدید بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند ارزهایی مانند دلار و یورو باید با توجه به دستورالعمل های بانک مرکزی خرید و فروش شوند. با این وجود به دلیل نوپا بودن بسیاری از ارزهای دیجیتال لازم است تا برای اطلاع دقیق از قوانین ارزهای دیجیتال با بهترین وکیل قاچاق ارز که آشنایی کامل با انواع ارز دیجیتال و نحوه خرید و فروش آن ها دارد مشورت کنید.

در پایان امیدواریم مطالب گفته شده برای شما سودمند واقع شده باشد و هشدارهای داده شده را جدی بگیرید. لازم به ذکر است که موسسه حقوقی تهران وکیل علاوه بر فراهم نمودن امکان مشاوره با وکیل قاچاق ارز و ارز دیجیتال مشاوره های مشابهی را برای قاچاق کالا در اختیار فعالان اقتصادی قرار می دهد و در صورتی که شما هر گونه سوالی در این مورد داشته باشید می توانید ضمن تماس با موسسه با بهترین وکلای متخصص در امور مرتبط با قاچاق کالا و ارز صحبت کنید.

لازم به ذکر است در صورت نیاز به مشاوره حقوقی آنلاین رایگان 24 ساعته یا بهترین وکیل تهران می توانید از طریق شماره های موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *