تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قاچاق کالا+ بهترین+ متخصص+ تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مبحث به وکیل قاچاق کالا+ بهترین+ متخصص+ تضمینی اشاره شده است. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی وکیل حقوقی آنلاین با ما در تماس باشید.

 

وکیل قاچاق کالا+ بهترین+ متخصص+ تضمینیوکیل قاچاق کالا+ بهترین+ متخصص+ تضمینی

ما در این مطلب سعی داریم که ابتدا به ضرورت وجود قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کنیم و سپس به تعریف وکیل متخصص این امر و انواع کالا ها از این منظر بپردازیم. موسسه حقوقی تهران وکیل سعی دارد تا علاوه بر تخصص گرایی حرفه ی وکالت، آگاهی مردم را در مسائل حقوقی بالا ببرد.

قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب 3 دی 1392

در نظام تجاری و اقتصادی مدرن دولت ها احتیاج دارند که بر ورود و خروج کالا از کشور نظارت داشته باشند. در نتیجه با توجه به تغییرات اجتماعی و اقتصادی جهان رفته رفته اهمیت وجود قوانین مرتبط با صادرات و واردات را احساس کردند و در صدد وضع قوانین کارآمد در این زمینه برآمدند. دولت جمهوری اسلامی ایران نیز به مانند سایر دولت ها اقداماتی در این زمینه انجام داده است و قوانین مختلف زیادی را در این زمینه در سال های بعد از انقلاب تصویب کرده است که از آن ها میتوان به قانون امور گمرکی، قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، قانون نحوه اعمال تعزیرات حکومتی راجع به قاچاق کالا و ارز و بسیاری از قوانین دیگر اشاره کرد. اما مهم ترین و کامل ترین قانونی که تا به حال در ایران در این زمینه وضع شده است قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب دی ماه 1392 است که در سال 1394 اصلاحاتی در آن صورت گرفت. امروزه معیار اصلی وکلای قاچاق کالا این قانون است.

وکیل قاچاق کالا

امروزه علم حقوق نیز به مانند علم پزشکی نیازمند تخصص گرایی حرفه ای و دقیق است که متاسفانه در حال حاضر تغییری در این زمینه در قوانین مدون ما رخ نداده است. اما موسسه حقوقی تهران وکیل سعی دارد تا با استفاده از وکلای متخصص در زمینه های مختلف، نیاز موکلین را به نحو احسن انجام دهد. همانطور که در بند بالا اشاره شد، آگاهی داشتن نسبت به تمامی قوانین مربوط به قوانین قاچاق صرفا در ایران نیازمند مطالعه، تجربه و تخصص فراوان است. به علاوه این که قاچاق صرفا در مورد کالا و ارز نیست بلکه مسائلی مانند قاچاق انسان یا اسلحه نیز وجود دارد. با جمع بندی این مطالب میتوانیم بیشتر به اهمیت وجود وکیل قاچاق کالا پی ببریم.

انواع کالاها از نظر قانون مقررات صادرات و واردات

کالاها در این قانون به سه بخش مجاز، مشروط و ممنوع تقسیم می شوند.

کالاهای مجاز کالا هایی هستند که برای صادر یا وارد کردن آن ها نیازی به مجوز نیست. کالا های مشروط با اخذ مجوز از وزارتخانه مربوطه امکان پذیر است اما در غیر این صورت جرم تلقی می شود. کالا های ممنوع نیز کالایی است که در هر صورت وارد یا صادر کردن آن غیر مجاز است. این گروه از کالا ها به موجب قانون و یا شریعت اسلام ممنوع شده اند. از کالا های ممنوع اشاره شده در این قانون می توان به انسان، مشروبات الکلی، اسلحه و مهمات و… اشاره کرد.

شاید به یک وکیل قاچاق کالا که به قوانین و مجازات تعیین شده برای واردات یا صادرات انواع کالا آشنا باشد نیاز داشته باشید و بنا به دلایل مختلف نگرانی هایی در مورد قوانین مصوب در ارتباط با قاچاق کالا و ارز داشته باشید.

در این صورت مشاوره با یک وکیل متخصص قاچاق کالا و ارز می تواند به شما کمک کند تا با جنبه های حقوقی مسئله بیشتر آشنا شوید و در صورت بروز هر گونه مشکل بهترین راهکار را برای برون رفت از آن پیدا کنید.

امروزه کنترل قاچاق کالا و ارز به امری مهم تبدیل شده است و دولت ها در هر جایی از دنیا تلاش دارند تا با تصویب قوانین مختلف مجازات هایی را برای ورود و خروج غیر قانونی کالا به کشور تصویب کنند.

همه ما می دانیم که وکلایی که در این حوزه تخصص دارند به خوبی از این قوانین آگاه هستند و به همین دلیل است که یک وکیل قاچاق کالا که با قوانین و مجازات های تعیین شده توسط دولت آشنایی دارد در این گونه موارد می تواند اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار دهد.

بهترین وکیل قاچاق کالابهترین وکیل قاچاق کالا

موسسه حقوقی تهران وکیل در صورتی که بنا به هر دلیل نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل متخصص کالا داشته باشید بهترین وکلای تهران و شهرستان ها را به شما معرفی خواهد کرد تا ضمن دریافت مشاوره های لازم، راهکار مناسب برای برون رفت از مشکلات خود را پیدا کنید.

وکیل قاچاق کالا و ارز

قاچاق کالا یکی از اعمال خلاف قانون است که دولت با تصویب قوانین سخت گیرانه سعی دارد با آن مبارزه کند. این قوانین ممکن است که مجازات های سنگینی را برای فردی که مرتکب قاچاق کالا می شود تعیین کنند.

در صورتی که با وکیل قاچاق کالا و ارز مشورت کرده باشید به طور حتم به شما اطلاعاتی در مورد قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز یا قوانین مرتبط با امور گمرکی داده است.

نکته: توجه داشته باشید که قاچاق منحصر به کالا و ارز نیست و می تواند در بر گیرنده مواردی مانند قاچاق انسان و یا قاچاق اسلحه و مهمات باشد که هر یک از این موارد قوانین خاص خود را دارند.

نکته مهم این است که شما حتما باید از مشاوره یک وکیل متخصص قاچاق کالا و ارز استفاده کنید که با آخرین تغییرات و اصلاحات صورت گرفته در قوانین آشنا باشد. ما در بخش بعد در این مورد نکات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

وکیل متخصص قاچاق کالا

قبل از این که در مورد وکیل متخصص قاچاق کالا بدانید، باید به این نکته توجه داشته باشید که بنا به قانون هر فعل و یا ترک فعل که باعث نقض قوانین مصوب برای ورود و خروج کالا به کشور شود قاچاق محسوب می شود و برای همین شما باید در صورت نیاز به ورود و یا خروج کالا کلیه تشریفات قانونی را برای انجام این کار رعایت کنید.

در واقع هر یک از قوانین که مرتبط با قاچاق کالا یا ارز و موارد ذکر شده در بالا می باشند مجازات های متفاوتی را برای مرتکب این گونه جرائم تعیین کرده اند و مشاوره با وکیل قاچاق کالا و ارز می تواند به شما اطلاعات جامعی در این زمینه بدهد.

اگر یکی از این تشریفات قانونی را نادیده بگیرید، یا این که از مسیرهای دیگری اقدام به ورود و یا خروج کالا به کشور بنمایید، ممکن است با مشکل روبرو شوید و به طور حتم برای حل مشکل خود باید از کمک یک وکیل متخصص قاچاق کالا استفاده کنید.

ضوابط قانونی صادرات و واردات کالا چیست؟

در این بخش با توجه به اهمیت رعایت تشریفات قانونی در وارد کردن و صادر کردن کالاها که در بخش قبل به آن اشاره شد، بهتر است به شما بگوییم که منظور از تشریفات قانونی چیست؟

اگر چه بسیاری از مردم با ضوابط قانونی واردات و صادرات کالا آشنا نیستند، اما به طور حتم وکیل متخصص قاچاق کالا با ضوابط قانونی به خوبی آشنا می باشد.

این تشریفات در واقع اقدامات و پروسه هایی هستند که از نظر قانون با دریافت مجوز از بانک و مجوزهای گمرکی باید طی شود تا مجوز نهایی برای واردات و یا صادرات کالا فراهم گردد.

کسب این مجوزها نیاز به دانش و تجربه دارد و ممکن است در صورتی که شما با واردات و یا فرایند صادرات کالا آشنا نباشید در مراحل اولیه با مشکلاتی در این فرایند روبرو شده و نیازمند مشاوره با متخصصین واردات و صادرات کالا داشته باشید.

وکیل متخصص قاچاق کالاوکیل متخصص قاچاق کالا

ما در ادامه در مورد انتخاب بهترین وکیل قاچاق کالا صحبت خواهیم کرد. اما در این بخش باید تاکید کنیم که رعایت قانون تنها منحصر به مبادی ورودی و خروجی کشور نیست و در داخل کشور نیز باید کلیه تشریفات قانونی برای عرضه کالا رعایت شود.

در غیر این صورت با مشکلات مشابهی روبرو خواهید شد (به طور حتم مشاوره با وکیل متخصص قاچاق کالا می تواند کمک بیشتری برای تبیین این مسائل در ارتباط با وارد کردن و یا صادر کردن انواع کالا در اختیار شما قرار دهد).

وکیل قاچاق ارز

حال که اشاره ای به حقوقی گمرکی و لزوم اخذ مجوز شد، بهتر است به ادامه بحث و اشاره به اهمیت مشاوره با وکیل قاچاق کالا و ارز بپردازیم. اما قبل از آن در این بخش اشاره کوتاهی به اهمیت مشاوره با وکیل قاچاق ارز خواهیم نمود.

شاید تا به حال در مورد قاچاق ارز بسیار شنیده باشید. نقل و انتقال ارز بر خلاف نقل و انتقال کالا می تواند راحت تر صورت پذیرد. با این وجود در ارتباط با نقل و انتقال ارز نیز مانند قوانین وادرات و صادرات کالا باید ملاحظات قانونی رعایت شود. در غیر این صورت ممکن است که فرد با اتهام قاچاق ارز روبرو شده و نیازمند یک وکیل قاچاق ارز برای دفاع از خود در محاکم قضایی باشد.

برای همین وکیل متخصص قاچاق کالا و وکیل متخصص قاچاق ارز با هم ارتباط تنگاتنگی دارند و هر دو در حوزه ارائه مشاوره های حقوقی در ارتباط با نحوه فعالیت در بازارهای مالی و عرصه های اقتصادی فعالیت می کنند.

لازم به ذکر است که انواع ارز مانند دلار، یورو و سایر ارزها و حتی رمز ارزها مانند بیت کوین را می توان مشمول این قوانین دانست. علاوه بر این قاچاق طلا و فلزات گرانبها را نیز می توان به این لیست اضافه نمود که هر یک قوانین خاص خود را داشته و در صورت ارتکاب جرم مجازات هایی برای فرد مرتکب تعیین خواهد شد.

بهترین وکیل قاچاق کالا

با توجه به تنوع بالای انواع کالا و ارز که در بالا به آن ها اشاره شد، ممکن است که شما سوالاتی در مورد قوانین قاچاق هر یک از آن ها داشته باشید و نیازمند بهترین وکیل قاچاق کالا در تهران و یا شهرتسان ها برای مشاوره در این امور باشید.

موسسه حقوقی تهران وکیل تلاش کرده است تا بهترین وکیل متخصص قاچاق کالا را به شهروندانی که نیازمند آگاهی از جرائم و مجازات های قاچاق کالا و ارز می باشند معرفی کند تا هر گونه سوالی که در این زمینه داشتند را پاسخ دهند.

به همین دلیل هر یک از شهروندان که نیازمند مشاوره حقوقي رایگان با بهترین وکیل قاچاق کالا و ارز باشد می تواند با ما در موسسه تماس بگیرد تا راهنمایی های لازم را در اختیار او قرار دهیم.

ما در ادامه در مورد خدماتی که بهترین وکیل قاچاق کالا می تواند در اختیار مردم قرار دهد نکات بیشتری را ذکر خواهیم نمود. در این راستا لازم است اشاره ای به قانون امور گمرکی داشته باشیم.

وکیل تضمینی قاچاق کالاوکیل تضمینی قاچاق کالا

قانون امور گمرکی

یکی از مهم ترین قوانینی که به تصریح مواردی می پردازد که به عنوان قاچاق کالا محسوب می شوند قوانین امور گمرکی می باشد. یک وکیل متخصص قاچاق کالا به خوبی با این قوانین آشنایی دارد.

اما شما هم باید بدانید که بر اساس این قوانین موارد زیر جرم محسوب می شود:

  • وارد کردن کالا از طرق غیر مجاز
  • وارد کردن کالا بدون طی تشریفات گمرکی
  • خارج نکردن کالا در مهلت مقرر از گمرک
  • خارج کردن کالا از گمرک بدون تامین حقوق ورودی

ممکن است شما در هر یک از موارد ذکر شده در بالا نیازمند مشاوره با وکیل متخصص کالا باشید تا ضمن بیان قوانین گمرکی (و مجازات تعیین شده برای تخلف در هر یک از این موارد) بهترین راه حل را برای تخفیف مجازات و با برون رفت از مشکلات به وجود آمده در اختیار شما قرار دهد.

وکیل تضمینی قاچاق کالا

در راستای ادامه بحث های قبل، در این بخش ضمن معرفی انواع کالا با اشاره به دسته بندی آن ها از نظر قانون تلاش می کنیم تا اطلاعات بیشتری در زمینه مجازات قاچاق کالا در اختیار شما قرار دهیم. توجه داشته باشید که موسسه می تواند در صورتی که نیاز به بهترین وکیل تضمینی کالا و ارز برای مشاوره و طرح سوالات خود داشته باشید اطلاعات جامع تری برای مجازات تعیین شده برای هر یک از انواع کالا و محصولات وارداتی و صادراتی مجاز مشروط یا سایر مسائل در اختیار شما قرار دهد.

کالای مجاز

کالاهای مجاز به انواع کالا گفته می شود که در صورتی که فرد وارد کننده و یا صادر کننده تشریفات گمرکی را در واردات و یا صادرات آن ها رعایت کند نیازی به اخذ مجوز برای آن ها نخواهد داشت. در واقع مجاز بودن یک کالا به معنی عدم نیاز به دریافت مجوز (البته در صورت طی تشریفات گمرکی) می باشد.

نکته ای که در مورد این کالاها وجود دارد این است که به دلیل مجاز بودن آن ها مشکلات کمتری در ارتباط با اتهام قاچاق برای افراد به وجود می آید و در صورت مشاوره با وکیل قاچاق کالا  به شما خواهد گفت که مجازات عدم رعایت تشریفات گمرکی در این حالت کمتر از مجازات در نظر گرفته برای کالاهایی می باشد که در بخش بعد بررسی خواهند شد.

شماره تلفن وکیل قاچاق کالاشماره تلفن وکیل قاچاق کالا

کالای مجاز مشروط

کالای مجاز مشروط به گروهی از کالاها گفته می شود که فرد برای صادر کردن و یا وارد کردن آن ها علاوه بر رعایت تشریفات گمرکی باید مجوزهای لازم را کسب کند (وکیل قاچاق کالا به شما خواهد گفت که این کالاها کدام هستند و مجازات عدم رعایت قانون در این مورد چیست).

نکته: در صورت به وجود آمدن هر مشکلی در ارتباط با وارد کردن و یا صادر کردن این کالاها می توانید از بهترین وکیل متخصص قاچاق کالا در موسسه تهران وکیل برای حل مشکل خود کمک بگیرید.

کالای ممنوع

بعضی از کالاها هستند که وارد کردن و یا صادر کردن آن ها ممنوع است. به این معنی که هیچ مجوزی برای ورود و یا خروج این کالاها صادر نمی شود و حتی از طرق قانونی و با طی تشریفات گمرکی نیز نمی توانید این کالاها را وارد و یا خارج کنید.

مجازات وارد کردن و یا خارج کردن این کالاهای ممنوعه از کشور بیشتر است و شاید حتی بهترین وکیل متخصص قاچاق کالا هم به سختی بتواند از افرادی که مرتکب این جرائم می شوند دفاع کند. با این وجود شما می توانید با مشاوره با یک وکیل تضمینی قاچاق کالا بیشتر در مورد راهکارهای قانونی برای پیشگیری از بروز مشکلات قانونی در ارتباط با صادرات و واردات کالا کسب کنید.  

بهترین وکیل برای کالای قاچاق

با توجه به مطالبی که در بخش قبل گفته شد در صورت نیاز به وکیل برای کالای قاچاق ابتدا باید ببینید برای کدوم گروه از کالاهای ذکر شده در بالا به دنبال بهترین وکیل کالای قاچاق هستید، تخصص و اشراف کامل یک وکیل به کلیه قوانین و آخرین اصلاحات و تغییرات صورت گرفته در آن ها بسیار مهم است و می تواند کمک زیادی به کسانی که به دنبال وکیل برای کالای قاچاق هستند بنماید.

برای مثال اصلاحاتی در این قوانین در سال 1394 صورت گرفته است که یک وکیل متخصص قاچاق کالا به طور حتم از آن ها آگاه است.

همچنین به طور مرتب دیده می شود که کالاهایی از لیست کالاهای مجاز به لیست کالاهای مجاز مشروط و یا کالاهای ممنوع منتقل شوند یا برعکس ممکن است کالایی که قبلا صادرات یا واردات آن ممنوع بوده در حال حاضر در لیست کالاهای مجاز مشروط قرار گرفته باشد. یک وکیل قاچاق کالا از این تغییرات در لیست کالاها نیز آگاه است.

بهترین وکیل قاچاق کالا در تهرانبهترین وکیل قاچاق کالا در تهران

این موارد ساده ترین اطلاعاتی هستند که یک وکیل برای کالای قاچاق به عنوان بهترین وکیل متخصص کالای قاچاق باید بداند.

بهترین وکلای پرونده های ظن قاچاق کالا و ارز

شاید با مطالب گفته شده به خوبی بدانید که مجازات قاچاق کالا می تواند سنگین باشد و تا چند برابر ارزش کالا تعیین شود. به همین دلیل است که بسیاری از کسانی که در معرض اتهام قاچاق هستند به دنبال بهترین وکلای پرونده های ظن قاچاق کالا و ارز می باشند تا بتوانند خود را از اتهامات وارد شده رها کنند.

نکته: در صورتی که فردی یک کالای مجاز را بدون تشریفات قانونی وارد کشور کند علاوه بر این که اصل کالا ضبط خواهد شد، جریمه های نقدی نیز برای او تعیین می شود که می تواند تا دو برابر ارزش کالای ضبط شده باشد.

مسئله وقتی جدی می وشد و نیاز به بهترین وکیل قاچاق کالا را بیشتر می کند که بدانید در مورد کالاهای مجاز مشروط و یا کالاهای ممنوع این مجازات ها بیشتر می شود و در این موارد نیاز به یک وکیل متخصص کالا و ارز بیشتر می شود.

اگر در ارتباط با مباحث گفته شده نگرانی دارید، ما در بخش های بعد خواهیم گفت که می توانید در صورت نیاز به بهترین وکیل قاچاق کالا در تهران و یا شهرستان ها با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین وکیل قاچاق کالا در تهران

تهران یکی از بزرگ ترین بازارهای تولید و مصرف در کشور می باشد که هر روز حجم بالایی از کالا به آن وارد و یا از آن خارج می شود. در صورتی که به عنوان یک فعال اقتصادی در بازار واردات و صادرات در حال فعالیت باشید، ممکن است به بهترین وکیل قاچاق کالا برای مشاوره نیاز داشته باشید.

شرکت های زیادی هستند که نیاز به مشاوره وکیل متخصص قاچاق کالا هستند و با این مشاوره ها سعی می کنند تا خود را از قرار گرفتن در معرض پیگیری نهادهای نظارتی حفظ کنند و فعالیت های خود را با توجه به ضوابط قانونی انجام دهند.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه مشکل به منظور آگاهی بیشتر از ضوابط واردات و صادرات کالا برای مشاوره با بهترین وکیل قاچاق کالا در تهران با ما در موسسه تهران وکیل تماس بگیرید.

وکیل قاچاق کالا در شهرستان ها

موسسه حقوقی تهران وکیل امکان ارائه مشاوره به فعالان اقتصادی در شهرستان ها را نیز دارد و شما می توانید برای مثال در صورت نیاز به مشاوره با بهترین وکیل قاچاق کالا در اصفهان با ما تماس بگیرید تا مشاوره های لازم را با استفاده از بهترین وکیل متخصص قاچاق کالا در موسسه در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین وکیل متخصص وتضمینی قاچاق کالابهترین وکیل متخصص وتضمینی قاچاق کالا

به طور حتم علاوه بر تهران، در اصفهان و سایر شهرهای بزرگ نیازمند ارائه خدمات مشاوره ای در ارتباط با قوانین قاچاق کالا و ارز می باشیم تا به بسیاری از فعالان اقتصادی کمک کنیم بهتر موفق به انجام فعالیت های خود و واردات و یا صادرات کالا بدون مواجهه با مشکلات قانونی شوند.

در پایان شما می توانید از طریق راه های ارتباطی سوالات حقوقی خود را در مورد قاچاق کالا با بهترین وکیل تهران در میان بگذارید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *