تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قراردادهای تعمیرات و نگهداری تاسیسات + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

تاسیسات ساختمان دارای دو دسته کلی مکانیکی و برقی است که در مجموع بخش برقی شامل همه امور مربوط به روشنایی ساختمان شامل لامپ‌ها، کلیدها و پریزها، پروژکتور، سیم‌کشی برق ساختمان، درب‌های اتوماتیکی، آسانسورها و سایر تجهیزات و وسایل برقی می‌شود‌ و بخش مکانیکی که به تجهیزات مکانیکی، شیرآلات، پمپ و فن‌های ساختمان، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، رادیاتورها و سایر تاسیسات مکانیکی مربوط می‌شود‌. قراردادهای تعمیرات و نگهداری تاسیسات نیز عبارتند از خدمات سرویس، تعمیرات، مراقبت و نگهداری تأسیسات مختلف ساختمان که مابین کارفرما و پیمانکار منعقد می‌شود.

این قراردادها دارای نقشه یا پیوست‌های خاصی هستند و موضوع آنها تعیین دقیق خدماتی است که طرفین قرارداد موظف به انجام آنها در حین کار و حتی بعد از اتمام قرارداد می‌باشند و باید نکات مهم و کلیدی به طور کامل در آن ذکر شود؛ همچنین این قرارداد شامل مشخص کردن روش تهیه مصالح و تعیین دقیق نحوه انجام پروژه با ذکر جزئیات مربوط به آن است.

در قراردادهای تعمیرات و نگهداری، مشخصات فنی مصالح و تجهیزات به کار برده شده باید مشخصاً شرح داده شوند تا از سوء استفاده از جانب پیمانکار و کاربرد مواد و مصالح ارزان و نا مناسب از نظر کیفی جلوگیری به عمل آورد. از سویی دیگر چنانچه تهیه مصالح با پیمانکار باشد، این احتمال نیز وجود دارد که کارفرما درخواست استفاده از تجهیزات خاص و گران قیمت کند که این مسئله خود برای پیمانکار ایجاد مشکل خواهد کرد.

با توجه به نکات بالا که در هنگام عقد این قراردادها ضروری هستند، توجه به جزئیات ذکر شده از سوی طرفین نیز بسیار حائز اهمیت است و همچنین آگاهی کامل از اصول حقوقی پروژه‌های پیمانکاری تعمیرات و نگهداری به تنظیم یک توافقنامه بدون مشکل کمک می‌کند. از این رو عقد قرارداد در حضور یک وکیل قراردادهای تعمیرات و نگهداری تاسیسات، می‌تواند از بروز مشکلات پیش رو و ضایع شدن حقوق طرفین جلوگیری کند.

در هنگام عقد قرارداد تعمیرات و نگهداری تاسیسات باید موارد زیادی از جمله طرفین و موضوع قرارداد، مشخصات فنی طرح، تعیین مبلغ پیمانکاری، شرایط و نحوه پرداخت، اسناد و مدارک لازم برای عقد قرارداد، مشخص کردن تعهدات دو طرف، مدت پایان کار و تعیین دیرکرد در صورت عدم اجرای به موقع تعهدات مشخص شود.

شاید مهم‌ترین قسمت در قرارداد تعمیرات و نگهداری تاسیسات ساختمان همان تعهد پیمانکار برای انجام وظیفه خود باشد که طبق این بخش پیمانکار موظف است که انجام پروژه را به صورتی که هم از نظر فنی و هم مادی مدنظر کارفرما باشد، اجرا کند. طبق این بند پیمانکار باید به دقت از تجهیزات و مصالحی که در اختیار دارد نگهداری و مراقبت کند و به تعهدات مادی، اجرایی و حقوقی خود به طور کامل عمل کند. در مقابل کارفرما نیز در قبال قرارداد و پیمانکار تعهداتی دارد که مهم‌ترین آنها وظیفه تامین مصالح مگر در صورتی که در قرارداد قید شده باشد که تهیه تجهیزات بر عهده پیمانکار است، تامین بیمه کارکنان و بر عهده گرفتن امور مالی پروژه است.

همانطور که ملاحظه می‌کنید قراردادهای مربوط به تعمیرات تاسیسات مانند بسیاری از قراردادهای دیگر شامل مفاد و بندهای زیادی است که دانش و آگاهی کامل روی آن از درک عموم جامعه خارج است و تنها یک وکیل قراردادهای تعمیرات و نگهداری تاسیسات تضمینی می‌تواند یک توافق‌نامه کامل و بدون مشکل حقوقی را تنظیم نماید. وظیفه‌ای که موسسه حقوقی تهران وکیل با کمک گروه حقوقی مجرب و متخصص خود به خوبی از عهده آن برآمده است.

مجموعه تهران وکیل با استفاده از تخصص بهترین وکیل قراردادهای تعمیرات و نگهداری تاسیسات خود، وکالت قانونی افراد طرف این قرارداد را در هر سمتی از جمله کارفرما و پیمانکار قبول می‌کند و در تنظیم یک توافقنامه حقوقی به آنها کمک می‌کند. راه‌های دریافت مشاوره از وکیل مربوطه شماره تماس مجموعه یعنی 09100911179 و 09371135179 است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *