تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قراردادهای حمل و نقل کالا + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

با گسترش روابط تجاری و افزایش بیش از پیش معاملات و مبادلات در دنیای امروز، حمل و نقل کالا از اهمیت بالایی برخوردار شده و کسب موفقیت و مزیت در این راستا به بهره‌مندی از روش‌های صحیح حمل و نقل و عقد قراردادهای قانونی بستگی دارد؛ قرارداد حمل و نقل کالا به نوعی اجاره اشخاص نیز تلقی می‌شود که به موجب این عقدنامه، فردی که متصدی حمل و نقل کالا است موظف می‌باشد در ازای دریافت حق‌الزحمه معین کالاهای خاصی را تحت شرایط مشخصی از مکانی به مکان دیر جابجا کند.

حمل و نقل کالا به دو صورت داخلی و فرا مرزی قابل انجام است که هر یک از این دو از قواعد و ضوابط خاصی تبعیت می‌کنند و مستلزم برخورداری از دانش حقوقی کافی، رعایت برخی پروتکل‌ها و داشتن ذکاوت و هوشمندی برای گزینش بهترین روش‌ها هستند. همچنین مسئله دیگری که خیلی در امر مبادلات کالا مشاهده می‌شود، پدیده قاچاق و حمل غیر قانونی کالا است که عموماً به علت پیچیدگی قانون مربوط به حمل و نقل کالا و عدم آگاهی افراد از این قوانین صورت می‌پذیرد که همین مسائل ضرورت بهره‌مندی از وکیل قراردادهای حمل و نقل کالا را برای استفاده از تسهیلات بیشتر و جلوگیری از وقوع جرم یا اختلافات در این زمینه، روشن می‌سازد.

اصل مهم در تجارت حفظ سرعت در کنار عملکرد موفق در طول مناسبات و روابط تجاری است که این مسئله در مورد حمل و نقل کالا نیز صدق می‌کند؛ در کشور ما مقررات و ضوابط مربوط به این نوع تجارت تحت نظر مستقیم قانون مدنی است و به تبع آن رعایت اصول و قواعد کار نیز ضروری است. بنابراین در تنظیم یک قرارداد حمل و نقل کالا که از پیچیده‌ترین و پر نکته‌ترین قراردادهاست، توجه به جزئیات و شرایط خاص مبادلات تجاری ضروری است و این مهم تنها با مشاوره و کمک یک وکیل قراردادهای حمل و نقل کالا تضمینی مقدور می‌شود‌.

در حین عقد قرارداد مربوط به حمل و نقل کالا مانند هر قرارداد دیگری باید علاوه بر نکات کلی مانند مشخصات دو طرف معامله، هزینه لازم جهت انجام خدمات و چگونگی پرداخت آن، تعیین مدت زمان قرارداد و تاریخ انقضای آن، راه‌حل‌های مقابله با اختلافات احتمالی و شرایط فسخ قرارداد و سایر موضوعات مهم دیگری که برای عقد قرارداد لازم است به جزئیات بیشتری که به این حوزه کاری مربوط می‌شود، اشاره کرد؛ برای مثال تعیین مشخصات دقیق کالاهای مورد حمل، مشخص کردن مسیر انجام مبادله و مقصد تحویل کالا با ذکر جزئیات کامل، تعیین حیطه اختیارات و مسئولیت‌های اشخاص ارسال کننده و دریافت کننده در زمان اجرای قرارداد، تعیین زمان تحویل، ضمانت اجرایی قرارداد و نوع و مبلغ بیمه از ضروریات قرارداد حمل کالا است.

موسسه وکلای بین‌المللی تهران وکیل با سالها تجربه در امر مشاوره و وکالت اشخاص حقیقی و حقوقی در بخش‌های مختلف حقوق تجارت بین‌الملل و دعاوی داخلی می‌تواند به راحتی پرونده‌های مربوط به قراردادهای حمل و نقل کالا را بر عهده گرفته است. این موسسه با هدف گسترش فرهنگ کاربرد خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های تجاری و بازرگانی به جای صرف زمان و هزینه‌های گزاف فردی و اجتماعی برای حل و فصل مسائل و مشکلات در مراجع و محاکم قضایی، سامانه آنلاین مشاوره حقوقی را برای پاسخ به سوالات و ابهامات حقوقی هموطنان عزیز در داخل و حتی خارج از کشور راه‌اندازی کرده است.

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راهبردهای تعیین حقوق و وظایف دو طرف در قراردادهای حمل‌ کالا، بکارگیری اصطلاحات تجاری و حقوقی صحیح در متن پیش‌نویس است که بهترین وکیل قراردادهای حمل و نقل کالا مجموعه تهران وکیل می‌تواند تا حد قابل‌ قبولی این مسئولیت‌ مهم را برآورده سازد. برای دریافت مشاوره رایگان حقوقی از وکلای این مجموعه کافیست تا با شماره تماس 09100911179 و 09371135179 ارتباط برقرار کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *