تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قراردادهای شرکتهای خارجی + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

معاملات تجاری در سطح بین‌المللی یک فعالیت رایج در همه کشورها می‌باشد که دارای قواعد و اصول کلی است که تمامی کشورها ملزم به رعایت آنها هستند. همچنین تجارت با شرکتهای خارجی یا به تعبیر دیگر هر شرکت غیر ایرانی مستلزم عقد قراردادهایی است که شرایط و مقررات خاصی برای انعقاد آن نیاز است و با قراردادهای داخل کشور تفاوت‌های بسیاری دارد.

تهیه و تنظیم این نوع قرارداد شرایط و ضوابط خاصی را به همراه دارد که تعدادی از این قواعد مورد نیاز در تهیه قرارداد شرکتهای خارجی شامل ذکر مشخصات دقیق دو طرف معامله، قید کردن موضوع قرارداد تجاری خارجی و تضامین آن، مدت زمان و مبلغ قرارداد، مشخص کردن ارز مورد معامله در پرداخت‌ها و نحوه پرداخت آن، چگونگی حمل و نقل و تبادل کالا، قوانین حاکم بر قرارداد تجاری، شرایط لازم برای حل و فصل مسائل و چگونگی فسخ قرارداد در صورت بروز اختلاف، حق فسخ و سایر شرایط می‌باشد.

هر کدام از شرایط و قوانین ذکر شده در بالا نیازمند درج توضیحات و نکاتی حین تنظیم قرارداد است که دارا بودن دانش حقوق کافی برای تنظیم قرارداد شرکتهای خارجی اهمیت دارد. همچنین ممکن است که شرکت خارجی طرف قرارداد مشغول فعالیت خدماتی یا تکنولوژی باشد که در این صورت تنظیم قرارداد نیازمند اطلاعات و الزامات دیگری است که می‌بایست در نظر گرفته شود. با این اوصاف تنها یک وکیل قراردادهای شرکتهای خارجی می‌تواند تنظیم قرارداد را به بهترین نحو ممکن به انجام برساند.

عقد قرارداد با شرکتهای خارجی منافع بسیاری برای کشور دارد و یکی از راه‌های جذب سرمایه به حساب می‌آید؛ از طرفی سرمایه‌گذاران ایرانی با هدف یادگیری علوم جدید از شرکتهای خارجی بسیار به این قراردادها علاقه نشان می‌دهند و متقابلاً طرف خارجی نیز با هدف کسب سود بیشتر به این قراردادها واکنش‌های مثبتی نشان می‌دهد. با این وجود عقد قرارداد با شرکتهای خارجی مستلزم دانش حقوقی بین‌المللی است و بهتر است برای کسب نتایج بهتر عقد قرارداد تحت نظارت کارشناسان حقوقی ویژه مانند یک وکیل قراردادهای شرکتهای خارجی تضمینی صورت بگیرد تا ضمن ارائه مشاوره حقوقی، طرفین را در پیشبرد اهداف مربوط به همکاری دراز مدت یاری کند.

قرارداد با شرکتهای خارجی بسیار تخصصی است و طرف ایرانی که اقدام به همکاری با کشورهای خارجی می‌کند، باید نکاتی از قبیل بروز اختلاف همکاری، احتمال وقوع ضرر و زیان مالی، از دست دادن سرمایه و زمان و همچنین کاهش اعتبار را مد نظر داشته باشد؛ ولی چنانچه هر دو شرکت طرف قرارداد از طریق یک مجموعه حقوقی، به اطلاعات کافی در مورد جنبه‌های حقوقی معاملات تجاری بین‌المللی، دعاوی مربوط به قراردادهای خارجی و جزئیات همکاری دسترسی داشته باشند، احتمال بروز اختلاف کاهش یافته و رسیدگی به امور بهتر صورت می‌گیرد.

تنظیم قراردادهای شرکتهای خارجی نیازمند رعایت قوانینی است که موسسه حقوقی بین‌المللی تهران وکیل انجام صحیح و قانونی آن را به طور کامل بر عهده گرفته است. تنظیم موضوع قرارداد خارجی به مدارک و الزاماتی نیاز دارد که مجموعه تهران وکیل با کمک گروه وکلای مجرب خود به تفصیل برای طرف داخلی قرارداد و حتی شرکت خارجی توضیح می‌دهد. از این رو آگاهی از دانش زبان بازرگانی و استفاده صحیح از اصطلاحات تجاری کاملا محرز و ضروری است و در صورت رعایت کامل نکات و اصول حقوقی طی قرارداد با شرکتهای خارجی احتمال شکست یا متحمل شدن خسارت به طرز قابل توجهی کاهش می‌یابد.

بهترین وکیل قراردادهای شرکتهای خارجی موسسه تهران وکیل اقدامات تجاری و بازرگانی در سطح بین‌المللی را به بهترین نحو مدیریت کرده و در تجارت با هر شرکت خارجی، استانداردهای لازم را رعایت می‌کند و به این ترتیب احتمال بروز هر گونه مشکل حقوقی را به حداقل می‌رساند. راه برقراری ارتباط با وکیل مربوط به امور تجاری شرکتهای خارجی تهران وکیل شماره تماس‌های09100911179 و 09100911179 است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *