تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل هک تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل هک تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل هک تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام وکیل هک تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام

هک تلگرام و واتس آپ و اینستاگرام

رعایت تدابیر امنیتی در استفاده از پیام رسانها: پیام رسان ها با نصب روی حافظه تلفن همراه، طعمه هایی مناسبی برای هکرها بوده و با هک و نفوذ در این پیام رسان ها(تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام)، امکان دسترسی به تمام محتویات تلفن همراه (فایل های ذخیره شده، مخاطبین، ارتباطات آنلاین، تراکنش های بانکی،….)برای هکر به وجود می آید. برخی روش ها برای ارتقای امنیت کاربران در پیام رسانها (تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام)، عبارت اند از: رمزنگاری پیام رسان و فایل های مهم، فعال نمودن تنظیمات امنیتی پیام رسان(تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام)، بررسی مداوم نشست های فعال و حذف نشستهای غیرمجاز، خودداری از در اختیار قرار ندادن تلفن همراه به افراد غیر مطمئن (جهت جلوگیری از ایجاد نشست جدید با نام کاربری قبلی)، خودداری از نصب نرم افزارهای ناشناس، حذف اشتراک (delete accont )قبل از حذف و خروج از پیام رسان ها(تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام)،…

وکیل هک تلگرام  وکیل هک تلگرام

در هر حال تدابیر امنیتی محدود به این موارد نبوده و به تناسب پیشرفت علوم رایانه ای مجرمین راههای جدیدی برای نفوذ در سامانه های حفاظت شده رایانه ای پیدا می نمایند که به تناسب آن تدابیر امنیتی نیز در حال پیشرفت است.

نکته مهم

به تصریح ماده ۷۲۹ قانون مجازات اسلامی(تعزیرات) شرط اساسی برای تحقق بزه دسترسی غیرمجاز یا هک این است که سامانه های مورد نظر به وسیله یک یا چند مورد از تدابیر امنیتی حفاظت شده باشند. مفهوم مخالف این جمله این است که اگر سامانه ای به هیچ یک از تدابیر امنیتی مجهز نباشد و شخص غیرمجازی یا هکر به محتویات (تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام) دسترسی یابد ، اتهام دسترسی غیر مجاز یا هک محقق نشده است گر چه ممکن است که با توجه به اقدامات بعدی متهم، مشمول عناوین اتهامی دیگری چون سرقت داده ، جعل، … در (تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام) باشد.

وکیل هک واتس آپ  وکیل هک واتس آپ

پرسش ۴:

خانم الف شکایتی را علیه آقای ب مبنی بر دسترسی غیر مجاز یا هک به محتویات (تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام) تلفن همراه خود مطرح نموده و اعلام داشته که متهم با هک تلگرام یا واتس آپ یا اینستاگرام  به عکس های خصوصی اش دسترسی یافته و آنها را در فضای منتشر نموده است. متهم در دفاع از خود اعلام نموده که ادعای خانم الف كذب بوده و این خانم عکس ها را در پروفایل خود گذاشته که قابل دانلود برای هر کسی بوده است. با فرض صحت دفاع آقای ب، آیا اتهامی به وی منتسب است یا خیر؟

پاسخ:

اولا: از آنجا که شاکیه شخصا عکس هایش را در معرض دید عموم قرار داده و برای دسترسی به این عکسها هیچ محدودیت یا تدبیر امنیتی اتخاذ نشده، تبعا اتهام دسترسی غیر مجاز یا هک منتفی است. ثانیا: از آنجا که شاکیه با رضایت خود عکس هایش را در پروفایلش قرار داده، تبعا اتهام انتشار عکس های خصوصی (موضوع ماده ۷۴۵ قانون مجازات اسلامی – تعزیرات) منتفی است. ثالثا: صرفا در صورتی که عکس ها مبتذل و یا مستهجن باشند با رعایت شرایط ماده ۷۴۲ قانون مجازات اسلامی – تعزیرات، موضوع قابل تعقیب کیفری است.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

بهترین وکیل هک تلگرام و واتس آپ و اینستاگرام بهترین وکیل هک تلگرام و واتس آپ و اینستاگرام

به نحوه ی نگارش ماده این اشکال وارد است که در ابتدای فصل اول از این قانون آمده است «جرایم علیه محرمانگی داده ها و سامانه های رایانه ای و مخابراتی» و بین واژه ها از حرف عطف «واو» استفاده شده است. اما در متن ماده ی ۱ از همین قانون مقرر شده است «هرکس به طور غیر مجاز به داده ها یا سامانه های رایانه ای یا مخابراتی…» و به جای «واو» که در ابتدای فصل ذکر شده بود، از حرف ربط «یا» استفاده می شود. حال آن که «یا» به نوعی رابط ترادف است ولی «واو» حرف عطف بوده و با وجود آن مفهومی غیر از ترادف به ذهن متبادر می شود. بنابراین شایسته بود که در این خصوص دقت نظر بیشتری اعمال میشد و بهتر بود برای تفکیک داده ها از سامانه های رایانه ای و از سامانه های مخابراتی، «واو» و «یا» را در کنار هم ذکر می کرد و بیان مینمود: “داده ها و یا سامانه های رایانه ای و یا سامانه های مخابراتی ؛ چرا که اصل بر این است که قانونگذار حکیم است و تشریع قوانین از سوی او توأم با حکمت صورت می گیرد.

استثناء قانونی: تبصره ماده ۶۸۳ قانون آیین دادرسی کیفری دسترسی به محتوای ارتباطات غیرعمومی ذخیره شده نظیر پست الکترونیکی یا پیامک را از شمول ماده ۷۲۹ قانون مجازات اسلامی(تعزیرات)استثناء نموده و مشمول مقررات راجع به شنود مکالمات تلفنی (ماده ۷۳۰ قانون ) قرار داده است. از آنجا که مجازات مقرر در ماده ۷۳۰ این قانون اشد از ماده ۷۲۹ می باشد، به نظر می رسد که مقنن با این استثناء قصد داشته که اولا اهمیت حریم خصوصی افراد را در رابطه با نامه های الکترونیک و پیامکهای آنان برجسته نماید؛

وکیل هک تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام وکیل هک تلگرام + واتس آپ + اینستاگرام

ثانیا از آنجا که افراد معمولا برای این پیام های خصوصی خود تدابیر امنیتی را لحاظ نمی نمایند مقنن خواسته که قید لزوم وجود تدابیر امنیتی برای این پیام ها را که در ماده ۷۲۹ آمده، بردارد و دسترسی به آنها را مشمول ماده ۷۳۰ نموده که چنین قیدی برای شنود قرار نداده است؛ ثالثا شنود ارتباطات مخابراتی مستلزم طی نمودن تشریفات خاص و کسب اجازه از قاضی ویژه شنود می باشد در حالی که دسترسی به محتویات رایانه ای با مجوز از قاضی پرونده ممکن است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *