تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل وزارت کار+ بهترین+ متخصص+ شماره تلفن

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل وزارت کار+ بهترین+ متخصص+ شماره تلفن اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

عملکرد اداره کار در ایران

طبق قوانین جمعهوری اسلامی ایران، کارفرما شخصی است حقیقی یا حقوقی که کارگر در ازای کاری که برای وی انجام می دهد، باید حقوقی را پرداخت کند. در صورتی که این فرد حقوق کارگر را پرداخت نکند و یا طبق قانون کار او را بیمه ننماید، کارگر حق دارد که در اداره کار از کارفرما و شرکت خود شکایت کند. به این ترتیب برای شکایت باید ابتدا احراز هویت انجام دهد و سپس در سامانه روابط کار، دادخواست خودش را به ثبت برساند. اداره کار نیز وظیفه دارد تا اطمینان پیدا کند که کارگر حق و حقوق خود را می خواهد و در حق وی ظلم شده است. در این شرایط کارفرما محکوم شده و باید حقوق کارگر را به وی بدهد. اداره کار در این سال ها پیشرفت زیادی کرده است اما هنوز هم جای پیشرفت دارد و می تواند بهتر شود. در حالت کلی قوانین این اداره به حدی پیچیده است که شما حتی با اشتباه نوشتن نام و نام خانوادگی کارفرما و یا اشتباه تایپی در نوشتن اسم شرکت، شکایتتان رد می شود و باید تمامی مراحل را از اول انجام دهید. برای اینکه زمان شما گرفته نشود و بتوانید از این فرصت برای کارهای مهم تری استفاده کنید، موسسه تهران وکیل به شما در زمینه شکایت از کارفرما در اداره کار توضیحاتی می دهد و می توانید با آن ها مشاوره تلفنی داشته باشید. این موسسه در بیش از 22 شهر ایران در حال فعالیت می باشد و در صورت تمایل می توانید حضورا به این موسسات مراجعه کنید. اما اگر فرصت کافی برای رفتن به دفتر را ندارید، از طریق شماره هایی که در زیر صفحه قرار گرفته است، برای برقراری ارتباط با یکی از کارشناسان ما، تماس بگیرید.

تجربه وکیل در حل پرونده های مربوط به اداره کار

همان طور که بارها اشاره کردیم، پرونده هایی که در اداره کار هستند به شدت پیچیده می باشند. همچنین وکلایی که شرکت ها برای خود انتخاب می کنند افراد بسیار ماهر و باتجربه ای هستند که شاید شما نتوانید به تنهایی با آن ها رو به رو شوید. به همین خاطر تجربه و مجرب بودن وکیل به شما کمک می کند تا بتوانید در برابر دفاعیات وکیل شرکت، از حق و حقوقتان دفاع کرده و سهم خود را بگیرید. پس اگر شما هم به دنبال یک وکیل با تجربه و ماهر هستید، همین حالا با دفتر حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید.

در روابط بین کارگر و کارفرما عمدتا اختلاف و عدم تفاهم دیده میشود در چنین شرایطی برای حل مشکل پیش آمده مراجعه به یک وکیل متخصص وزارت کار ضروری است. وکیل وزارت کار شخصی آشنا به قوانین اداره کار ،بیمه و دسترسی کامل به تمام شعب اداره کار است.

در دعاوی بین کارگر و کارفرما داشتن وکیل وزارت کار با تجربه و مجرب برای مطالبه حق که بر خلاف تصور عموم کاری دشوار است از ضرورت و اهمیت بالایی برخوردار است.

دفتر حقوقی تهران وکیل با داشتن وکلای مجرب با قابلیت مشاوره حقوقی به صورت آنلاین به سراسر کشور ،توانایی رسیدگی به تمامی پرونده های حقوقی ،میتواند  به ارائه خدمات مورد نیاز به کارگران و کارفرمایان برای حل و رسیدگی به اختلافات، یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

اگر شخصی کارگر که برای یک کارفرما مشغول به کار است و کارفرما در حق و حقوق او کوتاهی و قوانین را نقض کند کارگر این حق را دارد تا از طریق سامانه اداره کار اقدام به پیگیری تخلف صورت گرفته کند (شرایط برای کارفرما نیز به همین صورت است).

در هر صورت کارگر و کارفرما به وکیل وزارت کار نیاز دارند در اکثر شرایط علت اصلی مشکل به وجود آمده ناآگاهی کارگر و کارفرما از قوانین است.

شعب مربوط به اداره کار: تشخیص – حل اختلاف

تشخیص: در اولین مرحله باید اقدام به ثبت دادخواست خود کنید بعد از ثبت وقت رسیدگی تعین شده برای کارگر و کارفرما ارسال میشود که هر دوی آنها برای رسیدگی به اختلاف باید به شعب تعيين شده مراجعه کنند

حل اختلاف: پس از صدور رای کارگر یا کارفرما تا ۱۵ روز حق اعتراض دارند که این کار با اشراف داشتن به نحوه کار شعب انجام میشود در این روند داشتن وکیل وزارت کار به شدت توصیه میشود

به تازگی در برخی از شرکتها و ارگان ها دیده میشود که با دریافت رضایت نامه یا به صورت نقدی مبلغ را پرداخت و دیگر کارگر را بیمه نمی کنند این کار برخلاف قوانین اداره کار است. طبق قانون کار کارفرما موظف به پرداخت حقوق یک ماه آخر کارگر است و تاثیری ندارد که یک سال کار کرده یا چند ماه (سنوات بر اساس محاسبه قانون کار پرداخت میشود)

از دلایل مهم و قابل توجه همکاری با وکیل اداره کار

داشتن تخصص و تجربه کافی برای پاسخگویی به تمامی سوالات شما

تنظیم بهترین دادخواست ها برای شما

تنظیم قرارداد شرکت و….

آشنا بودن وکیل به دعاوی بین کارگر و کارفرما یکی از ویژگی های مهم و حائز اهمیت است موسسه تهران وکیل با تجربه بالا در این زمینه و آشنایی کامل با قوانین وزارت کار و همکاری با وکلای مجرب یاری رسان شما خواهد بود

مشکلات فراوانی در این دعاوی دیده میشود که ریشه در مسائل مختلفی دارد در بعضی موارد در قراردادی که بین کارگر و کارفرما بسته میشود نقض قوانین اداره کار وجود دارد که کارگر میتواند با دادخواستی که توسط وکیل تنظیم شده جهت احماق حقوق به دادگاه مراجعه کند

یکی دیگر از زمینه های فعالیت وکیل وزارت کار رسیدگی به شکایات حاکی از بیمه نشدن کارگر است

انتخاب وکیل متخصص و با تجربه بالا در روند پرونده بسیار تاثیر گذار و موثر است به همین دلیل پیشنهاد میشود در انتخاب و همکاری با وکلا بسیار دقت کنید

 آیا می دانید اهمیت مشاوره با یک متخصص و یا و امور اجتماعی که با قوانین این وزارت خانه به طور کامل آشنایی دارد چیست و چرا بسیاری از کارگران و کارفرمایان به مشاوره حقوقی با وکلای متخصص وزارت کار نیاز دارند؟

وزارت کار و امور اجتماعی قوانین و مصوبات خاص خود را برای ریزمجموعه های خود دارد و بسیاری از کارفرمایان و کارگران نیز با توجه به قوانین و مصوبات این وزارت خانه به فعالیت مشغول هستند. این وزارت خانه در صورتی که هر یک از کارفرمایان و یا کارگران خلاف قوانین و مصوبات اداره کار عمل کنند این امکان را فراهم کرده است تا از طریق سامانه اداره کار امکان درخواست پیگیری قانونی برای تخلفات صورت گرفته وجود داشته باشد.

وکیل وزارت کار+بهترین+متخصص+شماره تلفنوکیل وزارت کار+بهترین+متخصص+شماره تلفن

به همین دلیل در صورتی که قصد داشته باشید مشکلات خود را که در حین انجام فعالیت های تولیدی و یا اقتصادی در ارتباط با عدم پایبندی طرف مقابل شما به تعهدات خود وجود امده است حل کنید، باید از طریق سامانه اداره کار که وابسته به این وزارت خانه می باشد اقدام کنید. به این منظور به طور حتم نیاز خواهید داشت تا از دانش و اشراف یک وکیل اداره کار بر قوانین وزارت کار و امور اجتماعی بهره مند شوید تا امکان پیگیری درخواست های شما به نحو احسن وجود داشته باشد.

در این صورت اگر در تهران و یا هر یک از شهرستان ها باشید باید شماره تلفن یک وکیل متخصص وزارت کار و امور اجتماعی را برای مشاوره تلفنی و یا ملاقات حضوری پیدا کنید تا در مرحله اول امکان آشنایی بیشتر با قوانین وزارت کار و نحوه پیگیری قانونی تخلفات صورت گرفته را داشته باشید.

وکیل وزارت کار+بهترین+متخصص+شماره تلفنوکیل وزارت کار+بهترین+متخصص+شماره تلفن

دفتر حقوقی تهران وکیل از جمله موسساتی است که در صورت نیاز به شماره تلفن بهترین وکیل وزارت کار می تواند به ارائه خدمات مورد نیاز به کارفرمایان و کارگران در تهران ، کرج و کلیه بخش های کشور با استفاده از ارتباط آنلاین و ارائه مشاوره حقوقی بپردازد. البته در صورتی که شما در تهران و کرج یا شهرستان های همجوار با پایتخت هستید این امکان را خواهید داشت تا در صورتی که نیاز به مشاوره حضوری داشته باشید، با مراجعه حضوری نیز از دانش و اشراف کارشناسان حقوقی موسسه و بهترین وکیل وزارت کار در هر بخشی از تهران بهره مند شوید.

لازم به ذکر است با توجه به این ممکن است که کارگران و یا کارفرمایان سوالات متعددی در ارتباط با خدماتی که توسط یک وکیل وزارت کار در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت داشته باشند، موسسه تلاش کرده است تا در ادامه به بررسی تعدادی از این سوالات که در اکثر مواقع از سوی کارگران و یا کارفرمایان پرسیده می شدد بپردازد. شما می توانید با مطالعه ادامه متن با انواع خدماتی که یک وکیل وزارت کار می تواند در اختیارتان قرار دهد بیشتر آشنا شوید.

وکیل وزارت کار+بهترین+متخصص+شماره تلفنوکیل وزارت کار+بهترین+متخصص+شماره تلفن

آیا با کمک وکیل وزارت کار می توان بیمه شد؟

بیمه یکی از مهم ترین نیازهای ابتدایی هر فردی است (که در سنین جوانی قرار دارد و هنوز توان انجام فعالیت های اقتصادی را دارد). به طور حتم بیمه خواهد توانست در زمانی که فرد از کار افتاده می شود به او کمک بسیار زیادی بنماید و امکان امرار معاش با مستمری اختصاص یافته به افراد بیمه شده پس از بازنشستگی را فراهم کند. به همین دلیل است که بنا به قانون اداره کار، پرداخت حق بیمه کارگران توسط کارفرما اجباری می باشد و می توانید در صورت نیاز از طریق تماس با شماره تلفن یک وکیل وزارت کار و آشنایی با نحوه شکایت از کارفرما پیگیر این موضوع شوید. اهمیت شکایت در این مورد به دلیل اهمیتی است که این بیمه در تامین زندگی کارگران خواهد داشت.

در واقع مانند بیمه شخص ثالث خودرو که برای هر خودرویی اجباری است و در صورت بروز هر گونه حادثه می تواند نقش قابل ملاحظه ای در پوشش هزینه های سوانح داشته باشد، بیمه کارگران نیز می تواند در زمان بروز حوادث ناخواسته در حین کار امکان بهره مندی آن ها از خدمات شرکت های بیمه را فراهم کند و برای همین نیاز به تاکید بیشتر بر روی اهمیت تماس با بهترین وکیل وزارت کار برای پیگیری شکایت و قرار گرفتن تحت پوشش این خدمات وجود ندارد.

وکیل وزارت کار+بهترین+متخصص+شماره تلفنوکیل وزارت کار+بهترین+متخصص+شماره تلفن

مطالبه بدهی با کمک وکیل وزارت کار

در صورتی که یک کارگر و یا یک کارمند از کارفرما بابت کاری که کرده است طلبکار باشد، می تواند در صورتی که کارفرما از پرداخت حقوق و بدهی های خود به فرد مورد نظر امتناع می کند اقدام به پیگیری و تنظیم شکایت از کارفرما از طریق اداره کار شود.

به این منظور در صورتی که خود شما تجربه و دانش کافی برای تنظیم شکایت از کارفرما را نداشته باشید می توانید با تماس با شماره تلفن یک وکیل وزارت کار موفق به دریافت مشاوره و راهنمایی های مورد نیاز به منظور دریافت بدهی های خود از کارفرما شوید.

به طور حتم در این حالت اگر مدارک و ادله شما مبنی بر عدم پرداخت حقوق توسط کارفرما که یکی از آن ها می تواند پرینت حساب شما باشد را به اداره کار تحویل دهید، با تنظیم درست درخواست خود به منظور دریافت مطالبات و طلب هایی که از کارفرما دارید می توانید به هدف خود در وصول مطالبات مالی خود شوید.

آیا وکیل وزارت کار می تواند به کارفرمایان نیز کمک کند؟

همان طور که در ابتدای متن اشاره شد قوانین وزارت کار و امور اجتماعی باید توسط همه افراد که با تبعیت از این وزارت خانه به فعالیت های اقتصادی در جامعه می پردازند رعایت شود و کارگران نیز باید در این راستا به وظایف و تعهدات خود در قبال کارفرما عمل کنند.

به همین دلیل در صورتی که کارفرما بنا به هر دلیل شاهد تخلفاتی از سوی کارگر در حین انجام کار بود و یا این که کارمندهای شرکت یا هر واحد اقتصادی یا تولیدی دیگر تخلفاتی را انجام دهند، کارفرما می تواند از طریق قانونی پیگیر باشد.

در مرحله اول می توانید از یک وکیل وزارت کار در این مواقع درخواست مشاوره کنید تا امکان پیگیری این تخلفات را از طرق قانونی به اطلاع شما برساند.

وکیل وزارت کار+بهترین+متخصص+شماره تلفنوکیل وزارت کار+بهترین+متخصص+شماره تلفن

بهترین وکیل وزارت کار

به طور حتم در هر یک از موارد مرتبط با اداره کار و یا وزارت کار و امور اجتماعی که نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید (به خصوص در مواردی که در بالا به آن ها به طور خلاصه اشاره نمودیم)، ممکن است که نیاز به یافتن شماره تلفن یک وکیل وزارت کار داشته باشید.

در این صورت بهتر است تلاش خود را برای یافتن شماره تلفن بهتریت وکیل وزارت کار به کار بندید که توانسته باشد مشاوره حقوقی لازم را (با توجه به آشنایی کاملی که با قوانین وزارت کار دارد)، در اختیار کارگران و کارفرمایان گذاشته و قبل از شما نیز سابقه کمک به هر یک از این اقشار به منظور دست یافتن به نتیجه مطلوب پس از شکایت داشته باشد.

در صورت نیاز وکلای متخصص وزارت کار در تهران و یا موسسات حقوقی معتبر می توانند با بهترین وکیل وزارت کار به ارائه مشاوره حقوقی یا راهنمایی های تخصصی به اقشار فعال در عرصه های اقتصادی بنمایند، دفتر حقوقی تهران وکیل یکی از این موسسات است که همان طور که در ابتدای متن به آن اشاره نمودیم با بهره گیری از بهترین وکلای وزارت کار امکان ارائه این خدمات را به شما خواهد داشت.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *