تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل کمیسیون ماده 100 تهران

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ تهران ، با عنایت بر پیچیدگی و حساسیت های موجود در بخش های مختلف دعاوی کمیسیون ماده ۱۰۰ ، می تواند نقش بسیار مهمی در راستای احقاق حقوق اشخاص ، ایفا نماید . در واقع در تمام دنیا ، ساخت و ساز دارای قوانین به خصوصی است ، و اگر فردی قوانین را رعایت نکند ، به تبع بر اساس قانون جریمه می شود و با آن شخص برخورد می‌ گردد. کمیسیون ماده ۱۰۰ تهران ، بیان می کند که : صاحبان املاک واقع شده در محدوده شهر ، به منظور انجام دادن هر عملیات ساختمانی ، باید پروانه اخذ نمایند. چرا که در صورت عدم اخذ پروانه ، ماموران شهرداری این اختیار را دارند که از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری کنند .

لازم به ذکر است که : زمانی که ماموران شهرداری به خاطر نبود پروانه ، از فعالیت ساختمانی جلوگیری می نمایند ، باید موضوع را حداکثر ظرف ۷ روز ( از زمان جلوگیری از ادامه فعالیت ساختمانی ) ، در کمیسیون ماده ۱۰۰ تهران ، مطرح نماید .

به سبب پیچیدگی این امر ، لازم است که اشخاص پیش از هر گونه اقدامی ، با وکیلی متخصص در این زمینه مشورت نماید . در واقع ، وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ تهران ، باید به طور دقیق اطلاعات حقوقی خود را در اختیار موکلین خود قرار دهد ، و در جلسات مشاوره حقوقی ، به کلیه پرسش های آنان ، پاسخ دهد و برای مسائل با وجود آمده ، بهترین راه حل ها را ارائه نماید .

وکیل کمیسیون ماده 100

مشاوره تخصصی و رایگان در خصوص کمیسیون ماده ۱۰۰

یکی دیگر از نکاتی که وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ تهران ، باید به آن اشاره کند ، در خصوص تخلفات در کمیسیون مذکور می باشد . در واقع ، تخلفاتی که در این کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد ، به این شرح است :

۱ / تغییر دادن کاربری ،

۲ / ساختن بنا بدون اخذ نمودن پروانه ،

۳ / رعایت نکردن اصول شهرسازی ، بهداشتی و فنی .

۴ / مستحکم نبودن بنا ،

۵ / احداث نکردن پارکینگ ، و یا حتی غیر قابل استفاده بودن پارکینگ ،

۶ / تجاوز به معابر عمومی و شهری .

افراد می توانند با وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ تهران ، مسائل خود را در میان بگذارند و از مشاوره تضمینی و تخصصی در این موضوع ، برخوردار شوند و در نهایت با اتکا بر تجربه و دانش وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ تهران ، و همچنین با همراهی او ، در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب خود دست یابند .

رسیدگی به آراء قطعی شده کمیسیون ماده ۱۰۰

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ تهران ، باید ذکر نماید که : بعد از آن که رای در مرحله تجدیدنظر کمیسیون مذکور صادر می گردد ، به اصطلاح قطعی و قابل اجرا می شود . اما بر اساس بند دوم ماده ده قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری ( مصوب ۱۳۹۲ ) ، می توان در دیوان عدالت اداری ، به تصمیم قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ ، اعتراض نمود . البته همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، رای قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ ، قابل اجرا می باشد که در این خصوص می توان دستور موقت مبنی بر توقف نمودن اجرا حکم قطعی را همزمان با اعتراض به رای ، از دیوان عدالت اداری ، مطالبه نمود . وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ تهران ، باید ذکر کند که : در دیوان عدالت اداری ، رسیدگی غیر حضوری و دو مرحله ای می باشد . یعنی اعتراض به رای کمیسیون ماده ۱۰۰ ، نخست در مرحله بدوی صورت می گیرد و بعد از صدور رای ، ظرف بیست روز از تاریخ ابلاغ رای ، قابل اعتراض در تجدید نظر است .

اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ تهران ، در خصوص اعضای این کمیسیون باید ذکر کند که : اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ ، به این صورت است :

۱ / نماینده شورای شهر ،

۲ / نماینده فرمانداری ،

۳ / نماینده شهرداری ،

۴ / نماینده دادگستری : ( توسط وزیر دادگستری منصوب می شود ، که باید حتما یکی از قضای دادگستری باشد . و انتخاب فرد دیگری به عنوان نماینده دادگستری ، هیچ گونه اثر قانونی ندارد ) .

لازم به ذکر است که از میان اعضای مذکور در فوق ، تنها نماینده شهرداری ، دارای حق رای نمی باشد و صرفا باید برای ارائه توضیحات لازم ، در کمیسیون ماده ۱۰۰ حضور یابد .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *