تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیل

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع مشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیل اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

مشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیلمشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیل

قبل از انعقاد هرنوع قرارداد کاری، لازم است که حتما با یک فرد متخصص و وکیل اداره کار مشورت کنید تا از مشکلاتی که ممکن است در آینده برایتان به­ وجود بیاید جلوگیری شود. در یک مشاوره قرارداد کار، شما از یک وکیل متخصص در این زمینه کمک می­گیرید که به تمام مسائل حقوق کار اشراف کامل داشته باشد و بتواند به صورت دقیق، تمام جوانب قرارداد را بررسی نماید.

مشاور قرارداد کار به چه کسی گفته می­شود؟

مشاور قرارداد کار به وکیلی گفته می­شود که در تمام زمینه­های مربوط به منابع انسانی، روابط بین کارفرمایان و کارگران، قوانین حاکم بر قراردادهای کاری و… دانش و تخصص کافی داشته باشد و بتواند تمام مسائل و نقاط ضعف و قدرت یک قرارداد را به درستی بسنجد.

در هنگام مشاوره قرارداد کار، مشاور باید به صورت منصفانه هر دوطرف قرارداد را راهنمایی کرده و تمام حق و حقوق آنها را گوشزد نماید. همچنین باید تمام شرایط طرفین را سنجیده و آنها را از تمام جوانب قرارداد آگاه کند. در واقع می­توان گفت مشاور وظیفه دارد دوطرف قرارداد را راهنمایی کرده و آنها را از تمام مسائل و شرایطی که بعد از انعقاد قرارداد برایشان پیش خواهد آمد آگاه نماید.

قراردادهای کاری باید براساس ضوابط و قوانین خاص حقوق کار تنظیم شوند و تمام منافع دو طرف در آنها حفظ شود. بدیهی است که تنظیم چنین قراردادی فقط از عهده یک وکیل ماهر و متخصص بر می­آید که به تمام قوانین و تبصره­های مربوطه در این زمینه مسلط باشد.

 

مشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیلمشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیل

حقوق کار چیست و چه نقشی در تنظیم قرارداد کار دارد؟

حقوق کار به مجموعه ای از قوانین و مقررات گفته می­شود که برای حمایت از کارگران و تنظیم روابط کاری بین کارگر و کارفرما وضع شده­اند. متاسفانه بسیاری از افراد بدون اطلاع از این حقوق نسبت به انعقاد قراردادهای کاری اقدام می­کنند. در نتیجه بعد از انعقاد قرارداد با مشکلاتی مواجه می­شوند و برخی از حق و حقوق انها ضایع خواهد شد.

این درحالی است که در صورت کمک گرفتن از یک مشاور متخصص، طرفین قرارداد از تمام حقوق کار و شرایط قرارداد مطلع می­شوند و هیچکدام از مشکلات احتمالی پیش نخواهد آمد.

مزیت کمک گرفتن از یک مشاور متخصص در تنظیم قراردادهای کار

مهم­ترین مزیت کمک گرفتن از یک مشاور متخصص برای تنظیم قرارداد کار این است که حقوق طرفین به صورت کامل محفوظ بوده و از هرگونه اختلاف در آینده جلوگیری خواهد شد.

مشاور متخصص با بینش عمیق خود می­تواند تمام ابهامات موجود در قرارداد را برطرف کند. همچنین با تجربه و ترفندهای خاص خود، مانع از بسیاری ضررهای مالی می­شود.

مشاوره قرارداد کار شکل رسمی­تری به تنظیم قراردادهای شما می­دهد و همین موضوع باعث می­شود که حتی فکر تخلف هم به ذهن طرف مقابل خطور نکند. به این ترتیب از حق و حقوق هر دوطرف دفاع خواهد شد و یک قرارداد منصفانه تنظیم می­شود.

همچنین وکیل می­تواند با تخصص و تجربه خود قرارداد را به گونه ای تنظیم کند که حتی اگر درآینده با طرف مقابل به مشکل بربخورید و بینتان اختلافی پیش بیاید، از اختلاف عقیده­های قضایی و اتلاف وقت و هزینه مربوط به دادرسی جلوگیری شود.

یک وکیل ماهر می­تواند با نگارش دقیق قرارداد و عنوان کردن جزییات کار، نوع کار، ساعت کاری و… طرفین را از حقوق کار آگاه کرده و از هرگونه سواستفاده جلوگیری کند.

 

مشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیلمشاوره قرارداد کار+حقوق کار+وکیل

اهمیت مشاوره قرارداد کار

مشاوره قرارداد کار باعث تنظیم دقیق قراردادها شده و از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری می­کند. از طرفی دیگر با این کار به تدریج روابط کاری بین مردم محکم­تر شده و اعتماد بیشتری بین کارگران و کارفرمایان شکل می­گیرد. در نتیجه آمار بیکاری کاهش یافته و به رونق اقتصادی در کشور کمک می­شود.

نتیجه­ گیری

مشاوره قرارداد کار بهترین گزینه برای جلوگیری از هرگونه مشکل و اختلاف بعد از انعقاد قراردادهای کاری به شمار می­رود. بنابراین بهتر است برای تنظیم قراردادهای خود و اطمینان از رعایت حقوق کار، از یک وکیل ماهر و متخصص کمک بگیرید و هیچگاه بدون مشورت با وکیل وارد ارتباط کاری نشوید.

شما می­توانید به دفتر حقوقی تهران وکیل مراجعه کرده و از مشاورین مجرب و متخصص این موسسه برای تمام قراردادهای کاری خود مشاوره بگیرید. وکلای موسسه تهران وکیل از دانش و تجربه بالایی در این زمینه برخوردارند و خیال شما را از بابت رعایت قوانین و شرایط مربوطه و محفوظ ماندن حق و حقوقتان راحت خواهند کرد.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *