تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

تایید رای طلاق

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در خصوص دادخواست تجدیدنظرخواهی آقای ………. فرزند ……….. با وکالت …………………. نسبت به دادنامه شماره مورخ صادره از شعبه ………………. به طرفیت خانم ……….. فرزند ……………… با وکالت ………..

و اینکه تجدیدنظرخواه در بیان اعتراض خویش عنوان داشته که شرایط مندرج در بندهای ۷ و ۹ نکاح نامه تحقق نیافته و وی اعتیاد به مواد مخدر نداشته و فقط یک بار به اتهام خرید و فروش مواد مخدر به زندان رفته و شلاق خورده و حال دیگر اعتیاد نداشته و فردی پاک است. دادگاه اعتراض مذكور را وارد و موجه نمی داند زیرا:

اولا: مطابق پاسخ استعلام بعمل آمده تجدیدنظرخواه به اتهام خرید و فروش و اعتیاد به مواد مخدر از نوع تریاک به مدت یکسال در زندان بوده شلاق خورده و جزای نقدی پرداخت نموده است.

ثانيا: به لحاظ اینکه اعتیاد به مواد مخدر و محکومیت وی به حبس و شلاق به اساس زندگی خانوادگی آسیب می رساند و مغایر با حیثیت و شئون خانوادگی زوجه می باشد لذا شرایط مندرج در سند نکاحنامه محقق گردیده است و در مانحن فيه زوجه می تواند به وکالت از ناحیه زوج خود را مطلقه نماید.

ثالثا: از آنجائیکه دادنامه تجدیدنظرخواسته براین اساس صادر گردیده است خدشه ای بر آن وارد نمیباشد و دلیلی که موجبات از هم گسیختگی دادنامه معترض عليه را ایجاب نماید وجود ندارد فلذا مستند به ماده ۳۵۸ قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب ۱۳۷۹/ ۱ / ۲۱ ضمن رد درخواست تجدیدنظرخواه – دادنامه صدرالاشاره را که در محور استواری قرار دارد عبنا تایید مینماید. رأی صادره قطعی است.

رئیس شعبه ………. دادگاه تجدیدنظر استان ……………      مستشار دادگاه …………..

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

 

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *