تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

تعدیل و تقلیل اقساط

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

این نوشته شامل برگ تعدیل و تقلیل اقساط است. در صورتی که بهب هترین وکیل کیفری برای انحام مسائل حقوقی خود نیاز دارید، موسسه حقوقی تهران وکیل آماده همکاری با شما عزیزان است.

تعدیل و تقلیل اقساط
تعدیل و تقلیل اقساط

پرونده کلاسه: ۸۷۰۹۹۸۰۲۱۶۷۰۱۱۲۸ شماره دادنامه: ۸۷۰۹۹۷۰۲۱۶۷۰۱۴۰۸ شعبه ……… دادگاه عمومی مجتمع قضایی خانواده …… خواهان: محمد خوانده: شراره خواسته: تعديل تقسیط مهر

 

گردشکار: خواهان دادخواستی به خواسته فوق عليه خوانده بالا تقدیم داشته که پس از ارجاع به این شعبه و ثبت به کلاسه فوق و جری تشریفات قانونی فوق العاده مقرر دادگاه به تصدی امضاء کننده زیر تشکیل است و با توجه به محتویات پرونده با | اعلام ختم رسیدگی به شرح زیر مبادرت به صدور رأی می نماید.

رأی دادگاه

تعدیل و تقلیل اقساط
تعدیل و تقلیل اقساط

در خصوص دادخواست آقای محمود فرزند……………… علیه خانم شراره فرزند………… دائر بر کاهش اقساط مهر با توجه به محتویات پرونده نظر به اینکه از ناحیه خواهان دلایل | محکم و قابل توجهی مبنی بر اینکه قادر به پرداخت اقساط مهر به صورت ماهیانه یک سکه بهار آزادی را ندارد ارائه نکرده است و اظهارات شهود مبنی بر اینکه خواهان | ماهیانه سیصد و پنجاه هزار تومان درآمد دارد و اظهارات یکی از شهود مبنی بر اینکه | نامبرده ماهیانه چهار صد و پنجاه هزار تومان درآمد دارد و دارای یک دستگاه خودرو پراید می باشد نانی توانائی خواهان نسبت به پرداخت ماهیانه یک عدد سکه بهار آزادی | نمیباشد على هذا دادگاه دعوی مطروحه را وارد ندانسته نستند به ماده ۲۹۷ قانون | آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی و نیز ماده ۱۲۵۷ قانون مدنی حکم به رد دعوی خواهان را صادر و اعلام می دارد رأی دادگاه حضوری و ظرف مدت | بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر در دادگاه تجدیدنظر استان می باشد.

رئیس شعبه ……. دادگاه حقوقی خانواده ……..

تعدیل و تقلیل اقساط
تعدیل و تقلیل اقساط

نوجه داشته باشید، درصورتی که امکان مراجعه حصوری نداشته باشید می توانید از مشاوره حقوقی از طریق واتساپ استفاده کنید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

1 دیدگاه

  • باسلام واحترام
    ۶سال قبل دخترم طلاق گرفت قاضی برای هر۳ماه یک سکه تمام تعیین نمود حقوق ماهیانه زوج۲/۵ملیون تومان بود،طی دونوبت زوج تقاضای تعدیل نمودکه پس ازیکسال قاضی پرونده هر۸ماه یک سکه تمام تعیین نمودتاکنون بهمین منوال ادامه دارد.
    سئوال:زوج حقوق بگیروماهانه ۱۵ملیون تومان دریافت میکند ومجردمیباشد،ایا دخترم میتواندطبق قانون تقاضای۱/۳حقوق زوج رانماید،ویاتقاضای تعدیل مدت اقساط مهریه ازقرارهر۳ماه ۱ سکه نماید؟
    سپاسگذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *