تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

جرم خلوت با نامحرم

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع جرم خلوت با نامحرم اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

جرم خلوت با نامحرم جرم خلوت با نامحرم

همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترینموسسه حقوقی  می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

جرم خلوت با نامحرم جرم خلوت با نامحرم

خلوت با نامحرم از مصادیق ارتباط نامشروع است؟

اتفاق نظر

خلوت با نامحرم از مصادیق ارتباط نامشروع نیست و عنصر قانونی ندارد و صرف خلوت کردن، از شمول ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی خارج است؛ اما چنانچه از خلوت، ارتباط نامشروع و سایر مصادیق تمثیلی مندرج در ماده ۶۳۷ احراز شود، قابل مجازات است.

جرم خلوت با نامحرم جرم خلوت با نامحرم

موسسه حقوقی تهران وکیل با در اختیار داشتن بهترین وکیل تهران و بهترین وکیل کیفری اماده ارائه تمامی خدمات حقوقی و قضائی و کیفری بوده و شما می توانید با اطمینان پرونده های خود را به انها بسپارید . همچنین توجه داشته باشید شما می توانید از وکیل آنلاین به صورت شبانه روزی استفاده کنید.

جرم خلوت با نامحرم جرم خلوت با نامحرم

نظر کمیسیون نشست قضائی (۱)

خلوت با نامحرم در صورتی که از اوضاع و احوال طرفین احراز شود که مجالست آنها با یکدیگر به قصد التذاذ است و موجب معقول و منطقی برای حضور آنان در یک محل به صورتی که عنوان خلوت بر آن صدق کند، موجود نبوده و عرفا نیز اقدام آنان مذموم بوده و قابل توجیه نیست از مصادیق ارتباط نامشروع بوده و مشمول ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی است.

جرم خلوت با نامحرم

جرم خلوت با نامحرم

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *