تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

دادخواست متقابل تمکین زوج نسبت به دادخواست مطالبه نفقه زوجه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

خواسته یا موضوع و بهای آن تقاضای صدور حکم بر تمکین خوانده در استماع دعوی تقابل نسبت به کلاسه پرونده …… | مطروحه در شعبه… دادگاه عمومی شهرستان …… به شرح متن

 

دلایل و منضمات دادخواست(مدرک)  ۱۔ دلیل سمت / فتوکپی مصدق کارت ملی خواهان ( یک برگ) ۲- فتوکپی مصدق رونوشت سند نکاحنامه (یک برگ) ۲- فتوکپی مصدق فاکتور خرید (۳ برگ) ۴- فتوکپی مصدق شناسنامه (۲ برگ) 5- محتویات کلاسه پرونده … شعبه ……. …… دادگاه شهرستان … موضوع اصلی دعوی  تقابل ۶- ثانی دادخواست (۱۰ برگ)

شرح دادخواست        ریاست محترم دادگاه | شورای حل اختلاف

ریاست محترم دادگستری شهرستان ………. سلام علیکم / احتراما

با اجازه حاصل از مدلول ماده ۱۴۱ قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب 1۱۳۷۹ / ۱ / ۲۱ مجلس شورای اسلامی و بعنوان دعوی منقابل نسبت به کلاسه پرونده ………. مطروحه در شعبه …… دادگستری شهرستان ،،،،،،، به خواسته مطالبه نفقه معوقه ایام زوجیت با جلب نظر کارشناس به | استحضار می رساند

1- براساس سند نکاح نامه ابرازی خوانده همسر شرعی و قانونی اینجانب میباشد که از تاریخ ، بدون | عذر موجه شرعی و قانونی و با ظهور و بروز سوء معاشرت با سوءرفتار از ناحیه اینجانب و با تحریک دیگران اقدام به ترک زندگی مشترک نموده حاضر به تمکین نمی باشد، در حالیکه شرعا و قانونأ تمکین زوجه از زوج بر ری فرض و تکلیف است.

  1. 2. در مدت زمانی که خوانده در دعوای اصلی مدعی عدم دریافت نفقه از ناحیه اینجانب شد. علاوه بر پرداخت نفقه اقدام به خرید مقداری طلاجات و البسه برای خوانده نموده ام که فاکتور خرید به پیوست | دادخواست تقدیم است.

بناء عليهذا: با تقدیم دادخواست تقابل حاضر در ۶ ردیف و ۹ برگ، و استناد به مواد ۱۱۰۲ – ۱۱۰۳-f ۱۱۰۸ – ۱۱۱۴ قانون مدنی ضمن رد دعوای اصلی و رسیدگی و به عنوان دعوی تقابل، استماع خواسته و | در مانحن فیه صدور حکم به شرح متون خواسته از محضر دادگاه / شورای حل اختلاف نحت استدعاست.

با تشکر و تجدید احترام محل امضاء – مهر – اثر انگشت

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *