تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

دادخواست ملاقات فرزند مشترک پدر / مادر

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

خواسته یا موضوع و بهای آن تقاضای صدور حکم بر تعیین اوقات و زمان و مکان ملاقات با طفل مشترک… ساله به نام …….

 

دلایل و منضمات دادخواست(مدرک) 1- دليل سمت / فتوکپی مصدق شناسنامه خواهان (۲ برگ) ۲۔ فتوکپی مصدق نکاحنامه (۳ برگ) 3. ثانی دادخواست (۷ برگ)

شرح دادخواست      ریاست محترم دادگاه عمومی بخش ……………. / مجتمع قضائی …………..

ریاست محترم دادگستری شهرستان اهر / استان آذربایجان شرقی / سلام عليكم / احتراما / به استحضار می رساند:

.1. به موجب سند نکاحنامه شماره ….. به تاریخ… دفترخانه … خوانده همسر شرعی و قانونی اینجانب | اینجانبه… میباشد

٢. به دلیل وجود اختلاف در زندگی و عدم حصول و فقدان تفاهم و نفوذ، ظهور و بروز وضعیت حادث | شده به صورت منارکه (تفارق) با یکدیگر در حال گذران زندگی هستیم.

٣- ثمره… سال زندگی مشترک… فرزند… ساله به نام / به نام های / … میباشد که هم اکنون نزد خوانده میباشند

4- مع الوصف: خوانده به عناوین مختلف از ملاقات / اینجانب / اینجانبه با فرزندم مانع میشود

بناء علیهذا: با تقدیم دادخواست حاضر: و استناد به ماده ۱۱۷۴ قانون مدنی و در مقام رسیدگی به امر استماع خواسته و سپس صدور حکم بر تعیین اوقات ملاقات و زمان و | مکان آن، به شرح ستون خواسته از محضر دادگاه مورد استدعاست.

با تشکر و تجدید احترام محل امضاء – مهر – اثر انگشت

 

 

نمونه رأی دادگاه / ملاقات با طفل مشترک

مرجع رسیدگی شعبه ……………… خانواده دادگاه عمومی …………………… خواهان: خانم فاطمه خوانده:آقای محمدحسین خواسته: ملاقات فرزند

گردشکار: در این پرونده خواهان دادخواستي علبه خوانده فوق تقديم نموده که دادگاه با بررسی مجموع اوراق و محتویات پرونده ضمن اعلام پایان رسیدگی به شرح زیر مبادرت به صدور رأی می نماید. |

رأی دادگاه

در خصوص دادخواست خانم فاطمه علیه محمد حسین ….. به خواسته ملاقات فرزند مشترک بنام عاطفه که دادگاه با بررسی محتویات پرونده و دادخواست تقدیمی و فتوکپی مصدق سند نکاحيه و ملاحظه اسناد سجلی رابطه و علقه زوجیت دائم اصحاب دعوا و | رابطه ابوت و بنوت بین پدر و مادر و فرزندان مشترک را محرز مینماید و خوانده در جلسه دادرسی حاضر شده و اعلام کرده خواهان صلاحیت ندارد و در خصوص عدم صلاحیت وی مواردی را در لایحه ارائه نموده و یک سری عکس ضداخلاقی منتسب به خواهان ضمیمه | الابحه کرده است نظر به اینکه وفق ماده ۱۱۷۴ قانون مدنی در صورتیکه ابوین طفل به دلیل | طلاق یا به هرجهت دیگری جدای از یکدیگر زندگی نمایند هر یک از آنها که طفل تحت – حضانت وی نمی باشد حق ملاقات با فرزند خویش را دارد و از سوی دیگر چون ملاقات با | فرزند موجبات تقویت روحی و رابطه عاطفی بین پدر و مادر و فرزندان را فراهم می نماید و | عدم آن «موجبات تفویت، روحيه طفل خواهدشد، بنابراین دادگاه با استناد به ماده ۱۱۷۴ قانون | ملني دعوای خواهان را وارد تشخیص و حکم به ملاقات خواهان با فرزند مشترک بنام | عاطفه در یک مرتبه در روزهای جمعه به مدت ۲ ساعت از ساعت ۱۸ صبح تا ۲۰ (هر دو = جمعه یک بار) صادر و اعلام می نماید. بدیهی است خواهان مکلف است در مواعد یاد شده فرزند مشترک را جهت ملاقات در اختیار خواهان قرار دهد و حسب توافق طرفین این ملاقات با نظارت یک نفر که از طرف خوانده معرفی می شود انجام می گردد. رأی صادر شده حضوری و ظرف مدت بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر در دادگاه محترم تجدیدنظر استان ها خواهد بود.

رئیس شعبه ….. محاکم عمومی «ویژه خانواده» ……

 

 

رای دادگاه تجدیدنظر استان / اصلاح و تأیید دادنامه بدوی / افزایش مدت زمان ملاقات

مرجع رسیدگی شعبه …………، دادگاه تجدیدنظر استان ……. تجدیدنظرخواهان: ۱- خانم فاطمه ۲- آقای محمدحسین تجدیدنظرخواندگان : طرفین بالا. تجدیدنظرخواسته: دادنامه شماره ۷۳۸ مورخ ۸۹

/ ۵ / ۳ صادره از شعبه ، … دادگاه خانواده….

گردشکار: دادگاه با بررسی محتویات پرونده و مشاوره و احراز کفایت رسیدگی با استعانت از | درگاه خداوند متعال با اعلام ختم دادرسی به شرح ذیل مبادرت به صدور رای می نماید

رأی دادگاه

تجدیدنظرخواهی خانم فاطمه و آقای محمدحسین علیه یکدیگر از دادنامه شماره ۷۳۸ مورخ ۸۹/ ۵ / ۳ که متضمن حكم ملاقات فرزند مشترک بنام عاطفه میباشد نظر به اینکه ملاقات مادر از فرزند خویش یک حق طبیعی و فطری و منطقی است و هر چه این ارتباط بیشتر باشد موجب روابط عاطفی محکم تر بین والدین و فرزندان می شود و عدم ارتباط فیمابین فرزند و والدین پیامدهای ناگوار و احيانا انحراف فکری و ذهنی و اخلاقی فرزند فراهم می کند، بنظر این دادگاه ملاقات دو ساعت در دو هفته یکبار زمینه های آسایش روحی و روانی و عاطفی فرزند را فراهم نمی آورد نظر به مراتب و معنونه در فوق ملاقات مادر برای فرزند خویش برای هر هفته یکبار و از ساعت سه بعد از ظهر روز پنجشنبه الی نه صبح روز جمعه تعیین می گردد و زوج آقای محمدحسین مکلف است فرزند مشترک را در موعد تعیین شده به همسرش | تحویل نماید مکان تحویل طفل به توافق زوجین و در صورت اختلاف، نزدیک ترین کلانتری محل اقامت طفل میباشد دادگاه مستند به ماده ۳۵۸ قانون آیین دادرسی در امور مدنی – ضمن رد دعوای تجدیدنظرخواهی دادنامه تجدیدنظرخواسته را با اصلاح مذكور تأیید و ابرام می نماید. این رأی قطعی است.

مستشاران شعبه … دادگاه تجدیدنظر استان …….

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *