تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

راه اندازی کسب و کار در عمان + پزشکی + پرستار

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

کشور عمان کشوری در حال توسعه بوده و برای توسعه بیشتر نیاز به زیر ساخت‌ها و همچنین جذب هر چه بیشتر سرمایه گذار خارجی دارد. با توجه به پتانسیل‌های کشور عزیز ما ایران از نظر نیروی انسانی و دانش و منابع عالی می‌توان از این فرصت به خوبی بهره برد.

درصورتی که علاقه مند به اطلاع از شرایط راه اندازی کسب و کار در عمان + پزشکی + پرستار هستید، می توانید سوالات خود را از بهترین وکیل حقوقی بپرسید.

راه اندازی کسب و کار در عمان + پزشکی + پرستار

 

آرایش و پیرایش:

این شغل هم برای بانوان و هم برای مردان درآمد بالایی خواهد داشت. خصوصاً آنکه هنر ایرانی و سلیقه بی نظیر ایرانیان همیشه سر آمد و شناخته شده بوده و به راحتی می‌توان با خدمات ارائه شده در سالن‌های زیبایی در حال حاضر عمان رقابت نماید. توجه داشته باشید برای برقراری ارتباط با مشتری و با مخاطب و آگاهی از خواسته آنها تسلط به زبان انگلیسی و یا عربی انکار ناپذیر خواهد بود.  برای تاسیس سالن آرایش می‌بایستی یک کارفرما و کفیل عمانی در نظر بگیرید. مجوز تاسیس سالن تنها به افراد عمانی؛ انگلیسی و یا آمریکایی اعطاء می‌گردد. امکان تاسیس این شغل به صورت مشارکتی و با در آمد ثبات و صرفاً به صورت سرمایه گذاری نیز فراهم می‌باشد. در برخی موارد امکان هزینه تردد+ مسکن و… از طرف کارفرما تامین خواهد شد.

مدرس:

بحث تعلیم و تربیت در کشور عمان بسیار حائز می‌باشد. مدارس در عمان دارای شهریه‌های بسیار بالا و کمر شکن هستند که حتی اهالی کشور عمان نیز از پرداخت آن کمی عاجز مانده‌اند. این مهم نشان دهنده سطح بالای کیفیت آموزش و اهمیت آن در کشور عمان می‌باشد. رشته‌های پرکاربرد برای تدریس در کشور عمان شامل: ‌ریاضیات؛ علوم؛ قرآن؛‌ شیمی و فیزیک و صد البته زبان انگلیسی و همچنین مربی شنا و غواصی می‌باشد. جهت اخذ پیشنهاد از کارفرما حتماً مدرک تحصیلی شما می‌بایست منطبق با درس مورد تدریس باشد به عنوان مثال مهندس مکانیک هر چقدر هم تسلط عالی به ریاضیات داشته باشد مورد تایید نیست و حتما باید فرد برای تدریس در دروس ریاضیات؛ مدرک تحصیلی ریاضی کاربردی؛ ریاضی محض و… داشته باشد.

تکنسین برق و مخابرات:

با توجه ساخت و سازهای فراوان در کشور عمان این نوع از خدمات در بخش‌های صنعت نفت و پتروشیمی؛ نیروگاهها؛ سایتهای مخابراتی؛ پروژه‌های انبوه سازی‌؛ بازارها و مگامال‌ها؛ هتل‌ها و کارخانه‌ها کاربرد فراوانی دارد. خصوصاً در بخش تکنسین می‌توان پیشنهاد شغلی با مزایای خوب دریافت نمود.

تعمیرات و نصب کولر گازی:

با توجه به شدت گرما در طول سال کلیه مراکز و ساختمان‌ها مجهز به کولر گازی می‌باشد. با توجه به آنکه در کشور عمان از برندهای معتبر استفاده می‌گردد؛ تسلط به نحوه عملکرد کولرهای گازی با برند با کیفیت می‌تواند در آمد بالایی داشته باشد خصوصاً اینکه قطعات اصل جهت تعویض به راحتی در دسترس می‌باشد و گاهی هزینه تعمیرات بیش از تعویض خواهد بود.

راه اندازی کسب و کار در عمان + پزشکی + پرستار

نصب دوربین و سیستم‌های امنیتی و هوشمند:‌

با توجه به اهمیت امنیت در کشور عمان و تمایل عمانی‌های  به سیستم‌های هوشمند این شغل می‌تواند بسیار سریع رشد نماید. تمامی خانه‌های و اماکن به سیستم‌های هوشمند مجهز بوده و برای راه اندازی کسب و کارها یکی از موارد مورد توجه برای مجوز نصب دوربین در مکان مورد نظر می‌باشد. با توجه به فراوانی و در دسترس بودن قطعات با کیفیت از این مهم غافل نباشید. شما می‌توانید با ثبت شرکت با اساسنامه مرتب پیشنهاد پروژه‌های بزرگ را در دستور کار خود قرار دهید.

نصب و تعمیرلوازم خانگی:

با اخذ نمایندگی از یکی برندهای مطرح جهت نصب لوازم و یا سرویس‌های دوره‌ای و پیاده سازی گارانتی این شغل اقبال خوبی خواهد داشت. تمامی قطعات با کیفیت در دسترس شماست و تنها هنر شما می‌تواند به کسب و کار شما رونق ببخشد.

جوشکاری:

نیاز همیشگی به این شغل در آگهی‌های استخدامی وجود دارد خصوصاً تکنسین در مناطق ویژه و بنادر و همچنین پروژه‌های ساخت ساز.

نمونه کسب و کارهای پر رونق در کشور عمان:

صنعت کشتی سازی:

با توجه به مناطق صحار؛ صلاله؛ صور؛ خصب … که پهلوگاه کشتی‌های زیبای تفریحی و باری می‌باشد و کشتی‌های بادبانی تا قایق‌های تندرو و لنج‌های سنتی به تعداد زیاد در این بندرگاه‌ها در حال تردد می‌باشند. بنابراین سرمایه گذاری در صنعت کشتی سازی بسیار می‌تواند پر سود باشد.

مبل سازی:

توجه داشته باید این صنعت در عمان در دستان کشور ترکیه می‌باشد ولی نه در همه بخش‌ها. اگر شما به هنر منبت کاری تسلط دارید این شغل می‌تواند بسیار پر سود باشد. همچنین اگر راهکار مناسبی برای صادرات از عمان به سایر کشورهای اروپایی داشته باشید؛ مشتری شما همیشه وجود خواهد داشت. با توجه به شرایط رطوبت در  کشورعمان شرایط را برای نگهداری چوب درانبار فراهم سازید.

 خبر های خوب

  • اخذ نمایندگی و یا خرید بیزینس آماده:

با توجه به اینکه عمان کشوری سنتی است بنابراین شناخت کافی و یا قدمت کافی از یک کسب و کار می‌تواند به سرعت بخشیدن به رونق کسب و کار شما کمک نماید. توصیه گروه وکلای تهران برای افرادی که تمایل به مهاجرت کشور عمان را دارند آن است که اخذ نمایندگی و یا خرید بیزینس آماده می‌تواند به موفقیت شما کمک نماید.

  • تاسیس کسب و کارهای مشارکتی:

اگر سرمایه کافی برای راه اندازی کسب و کارهایی مانند سالن آرایش؛ خشک شویی؛ خیاطی؛ قهوه‌خانه و کارواش ندارید امکان سرمایه گذاری کوچک در این بخش‌ها با سود ثابت وجود خواهد داشت که در این حوزه می‌توانید با همکاران و مشاوران دفتر حقوقی تهران وکیل در تماس باشید.

 

راه اندازی کسب و کار در عمان + پزشکی + پرستار

  • سایر کسب و کارهایی که می تواند موفق ویژه داشته باشد شامل :‌نان فانتزی و قنادی؛ درب و پنجره سازی الومینیومی و آهنی؛ ابزار فروشی و یراق آلات؛ نجاری و ام دی اف ؛‌تعمیرگاه مکانیکی ( خودروهای ژاپنی و آمریکایی)؛ کارگاه رنگ کوره فلزات؛ طراحی معماری سه بعدی؛کلوپ های تفریحی
  • لازم به ذکر است برای انجام مشاوره نیازی به مراجعه حضوری نیست و شما می توانید از مشاوره حقوقی آنلاین فوری بهره مند شوید.
Facebook
Twitter
LinkedIn

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *