تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق به دلیل رابطه جنسی نامتعارف

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق بدلیل رابطه جنسی نامتعارف موضوعی است که امروزه به دلیل وجود وسائل ارتباط جمعی و امکانات اینترنتی و … بیشتر مشاهده می شود. برای توضیح این مطلب ابتدا به تعریف رابطه جنسی متعارف و تاثیرات مثبت آن بر زندگی مشترک می پردازیم، رابطه جنسی نامتعارف بستگی به علل و عواملی دارد که در ادامه به آنها هم خواهیم پرداخت.

زندگی مشترک شامل بسیاری از رفتارها و خواسته هایی است که از جانب زن و مرد اتفاق می افتد. همانگونه که در زندگی رعایت برخی از حقوق طرفین دارای اهمیت است، رابطه جنسی و زناشویی متعارف و معمول نیز جزء حقوق زن و مرد بوده و می بایست رعایت شود. رابطه جنسی متعارف مانند سایر نیازهای ضروری زندگی برای زن و مرد لازم است، و شامل انجام این رابطه به صورت معمول و متعارفی که برای برقراری رابطه جنسی وجود دارد می شود. مزیت استفاده از راه های متعارف و معمول برای برقراری رابطه جنسی توسط زن و مرد به حفظ شان و منزلت آنها در زندگی مشترک کمک می نماید.

برای جلو گیری از طلاق بدلیل رابطه جنسی نامتعارف زن و مرد باید یک سری اصول و رفتارهای پسندیده را رعایت نمایند، امروزه وجود امکانات اینترنتی باعث شده است تا برخی رفتارهای نامتعارف و خلاف اخلاق خانواده به نمایش درآید، فیلم های پورن و عکس های برهنه و … می تواند در بسیاری از موارد باعث انحراف مسیر صحیح و درست رابطه جنسی در زندگی زناشویی شود. لطمات جبران ناپذیر این قبیل رابطه های نامتعارف در زندگی می تواند باعث طلاق و جدایی زن و مرد باشد.

رابطه جنسی غیر متعارف در زندگی مشترک زن و مرد باعث رنجش و یا آزار یکی از آنها خواهد شد. در مواردی که تقاضا برای انجام چنین رفتارهایی مطرح می شود، عملا” نارضایتی زوجه را به دنبال خواهد داشت و همین امر در دراز مدت، موجب ایجاد شرایط سخت در زندگی برای زوجه و وجود عسر و حرج می گردد. زوجه می تواند با وجود چنین شرایطی تقاضای اثبات عسر و حرج در زندگی مشترک کرده و در صورت اثبات رابطه جنسی نامتعارف طلاق بگیرد.

احترام به حقوق زن و مرد از طرف هر دوی آنها با انجام رابطه جنسی متعارف تکمیل می شود. شرایط روحی و جسمی زن پذیرنده برخی از رفتارهای جنسی نیست، اقدام به انجام چنین رابطه ای نامعقول و غیر معمولی می تواند لطمات جبران ناپذیری به زن وارد نماید. در رابطه متعارف بسیاری از پدیده های اجتماعی و فرهنگی نهفته است، فرزند آوری و احساس آرامش و اطمینان برای زن ومرد می تواند متاثر از یک رابطه متعارف و پسندیده جنسی باشد.

عدم رضایت در برقراری رابطه جنسی غیر معمول و نامتعارف از طرف زن، موجب می شود علاوه بر رعایت نشدن حقوق قانونی و شرعی وی در تمکین، موجب شود تا شرایط سخت و دشواری در زندگی ایجاد شود. این امر موجب اثبات عسر و حرج برای زن شده و می تواند با استناد به این موضوع برای طلاق بدلیل رابطه جنسی نامتعارف اقدام نماید.

رابطه جنسی که از راه های غیر معمولی مانند ارتباط مقعدی و یا ارتباط از راه دهان باشد، به عنوان رابطه غیر متعارف محسوب می شود. گذشته از پیامدهای جسمی و غیر اخلاقی این نوع روابط که توصیه های پزشکی و مذهبی در ترک آنها وجود دارد، تاثیرات منفی که در روحیه زن می گذارد از اهمیت خاصی برخوردار است. با توجه به این تاثیرات و وجود این موضوع در زندگی مشترک زوجه می تواند برای طلاق اقدام نماید، اثبات شرایط دشوار و خلاف اخلاق به عنوان عسر و حرج می تواند شرایط طلاق بدلیل رابطه جنسی غیر متعارف را برای زوجه فراهم نماید.

در برخی از موارد رضایت زن در برقراری رابطه غیر متعارف جنسی وجود دارد، این امر چنانچه با رضایت باشد مانعی ایجاد نمی کند، اما به هر حال می تواند زندگی مشترک را از مسیر صحیح برقراری روابط جنسی به انجام رفتارهای متفاوت و نامتعارف بکشاند. در این قبیل اقدامات شاید جایگاه اصلی خانواده به عنوان یکی نهاد اجتماعی و تاثیر گذار فراموش می شود، و جای خود را به رفتارهای غلط و آزمایشی برای رسیدن به لذات جنسی نامتعارف و ناپسند بدهد.

vakil talagh

نیاز به یکی رابطه جنسی متعارف و پسندیده همانند سایر نیازهای زندگی می بایست مورد توجه زن و مرد قرار گیرد، احساس آرامشی که در زندگی به دنبال بر طرف نمودن نیاز جنسی از طرف زوجین اتفاق می افتد، در گرو برقراری این روابط از طریق متعارف و معمول آن است. چنانچه رفتار غیر متعارفی برای برقراری این روابط باشد، زوجه می تواند مراتب اعتراض خود را نسبت به آن در دادگاه مطرح نماید. اثبات اجبار برای برقراری روابط نامتعارف جنسی از طرف زوج، می تواند به شرایط عسر و حرج زوجه کمک نماید و با استناد به آن زوجه از طلاق بدلیل رابطه جنسی نامتعارف استفاده کند.

وجود وکیل در دعاوی مربوط به طلاق بدلیل رابطه جنسی نامتعارف، موجب می شود تا این دعوا با مدرک و مستندات معتبر و از راه های قانونی برای دادگاه به اثبات برسد. آشنایی وکیل با مراحل قانونی و نحوه تهیه مدارک و مستندات مرتبط با موضوع، سبب اثبات این موضوع در مدت زمان کوتاه تری در دادگاه خواهد شد. طلاق بدلیل رابطه جنسی غیر متعارف با وجود وکیل زودتر به نتیجه می رسد و اجرایی می شود.

وکیل تضمینی طلاق بدلیل رابطه جنسی غیر متعارف به صورت کاملا” تخصصی و تضمینی به طرح این دعوا در دادگاه اقدام می نماید. مدارک معتبر و مستندات قانونی این موضوع را از طریق قانونی تهیه می نماید، با ارائه دفاعیات موثر شرایط عسر و حرج زوجه را بدلیل رابطه جنسی غیر متعارف برای دادگاه اثبات نموده و تقاضای اجرای طلاق بدلیل رابطه جنسی نامتعارف می نماید.

اثبات وجود رابطه جنسی نا متعارف در دادگاه از دشواری و پیچیده گی خاصی برخوردار است، وکیل تضمینی به دلیل آشنایی با مراحل قانونی و اداری موثر در این زمینه، این امورات را به سهولت انجام می دهد و اجرای طلاق بدلیل رابطه جنسی نامتعارف را ممکن می سازد.

گروه تخصصی وکلای طلاق با کادر مجرب و باسابقه خود که متشکل از وکلای تضمینی در موضوعات طلاق به دلایل روابط جنسی نامتعارف هستند، هرگونه امورات مربوط به این موضوع را به صورت تضمینی پیگیری می نماید.

در گروه تخصصی وکلای طلاق به دلیل تضمینی و تخصصی بودن ارائه خدمات، وکلای این موسسه تا حصول نتیجه مطلوب و مد نظر شما در کنارتان خواهند بود.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *