تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق به دلیل مشکل جنسی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

نیاز جنسی مانند سایر نیازهای ضروری و طبیعی انسان باید بر طرف شود، قبول این نیاز به عنوان یکی از نیازهای مهم و تعیین کننده در زندگی، احتیاج به شناخت و آگاهی کامل و مناسبی از جنبه روحی و جسمی این رفتار دارد. چنانچه این موضوع به طور صحیح مورد توجه قرار نگیرد می تواند عوارض و پیامدهای ناخوشایندی در زندگی مشترک داشته باشد.

امروزه شکایات و مسائلی که مربوط به مشکلات جنسی هستند بیشترین دعاوی را در حوزه مسائل و مشکلات خانواده تشکیل می دهند. علت این امر به این دلیل است که مشکلات جنسی و عدم بر طرف نمودن نیاز جنسی زن و مرد، می تواند آثار روحی و جسمی عدیده ای برای آنها بوجود آورد. تشکیل خانواده و صاحب فرزند شدن و ادامه زندگی با معنای واقعی و طبیعی آن، مستلزم رعایت نیازهای جنسی و برطرف نمودن این نیاز از طریق طبیعی و صحیح آن خواهد بود.

چنانچه در بدو زندگی مشترک زن و مرد به دلایل مختلف مانند غرور، شرم و حیا، احساس خجالتی و… نیازهای جنسی خود را بیان نکنند، با گذشت مدتی از زندگی این مسئله باعث بروز مشکلاتی می شود که عمدتا” لاینحل مانده و بستر را برای اختلاف و جدایی آماده می گردانند و در نهایت زن و مرد مجبور به طلاق بدلیل مشکلات جنسی می شوند. در بسیاری از موارد این موضوع قابل مشاوره و راهنمایی گرفتن از اهل فن و یا روانشناسان بوده و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری می نمایند.

وجود اختلافات خانواده و قهر بودن زن و مرد موجب می شود تا نیازهای جنسی برطرف نشود و رابطه جنسی در این مدت صورت نگیرد، همین موضوع باعث می شود تا ناراحتی های روحی و جسمی مربوط به این نیاز هم به اختلافات موجود اضافه شود، چه بسا عدم توجه و رفع این اختلافات موجب شود تا روابط عاطفی بین زن و مرد دچار مشکلات لاینحل شده و امکان جدایی و طلاق را فراهم نماید.

اقدام برای ازدواج و تشکیل زندگی می تواند در برگیرنده این موضوع باشد که، زن و مرد می خواهند از این طریق نیازهای جنسی خود را بطور صحیح رفع نمایند. عدم توجه به نیاز جنسی زن و مرد از طرف هر کدام از آنها می تواند تضییع حقوق قانونی و طبیعی دیگری باشد. زن می تواند در صورتی که مرد برای رفع نیاز جنسی زن اقدام نمی کند این موضوع را در دادگاه مطرح نموده و در صورتی که بتواند عسر و حرج خود را اثبات نماید، تقاضای طلاق بدلیل مشکل جنسی را مطرح نماید.

امتناع مرد از برقراری رابطه جنسی با زن در زندگی مشترک می تواند به صورت عمدی باشد، این امر چنانچه در دادگاه اثبات شود می تواند شرایط دشوار زندگی را برای زن در زندگی رقم بزند، وجود عسر و حرج در زندگی زن به خاطر امتناع مرد از برقراری رابطه جنسی با وی، حق طلاق را برای زن ایجاد می نماید و با استناد به آن می تواند طلاق بدلیل مشکل جنسی را اجرا نماید.

عوامل متعددی باعث می شود تا مرد از برقراری رابطه جنسی با زن امتناع نماید. از این عوامل می توان به بیمارهای روحی و جسمی مرد، موروثی بودن اختلالات جنسی و … اشاره کرد، در این مواقع زن دچار مشکلات جنسی و روحی خواهد شد. تحمل این شرایط برای زن در اکثر موارد غیر ممکن و دشوار می شود، همین امر موجبات اثبات عسر و حرج را برای زن فراهم می نماید. زن می تواند از این طریق تقاضای طلاق نماید و دادگاه پس از اثبات این موضوع حق طلاق برای زن در نظر می گیرد و می تواند با این حق، طلاق بدلیل مشکل جنسی را اجرا نماید.

بیماری مرد از قبیل عدم توانایی در نعوظ هم می تواند مبنای عسر و حرج زوجه قرار گیرد. این بیماری مختص به زمان قبل از وقوع عقد نیست و هر زمان این مشکل بروز کند، باعث ایجاد مشکلات جنسی و بروز ناراحتی های روحی و جسمی برای زن می گردد. در این شرایط زن می تواند دشواری زندگی خود را به خاطر وجود این مشکل در دادگاه مطرح نماید و با اثبات عسر و حرج خود تقاضای طلاق نماید، موافقت دادگاه با این تقاضا در برگیرنده حق طلاق برای زن است که می تواند با استناد به آن طلاق بدلیل مشکل جنسی را به اجرا در آورد.

عملا”  وجود مشکلات جنسی در زندگی مشترک صمیمیت و روابط عاطفی را از بین می برند، زن و مرد در این شرایط دچار مشکلات فراوانی خواهند شد، چنانچه برای رفع این مشکل و درمان آن اقدامی از طرف آنها صورت نگیرد، مطمئنا” جدایی و طلاق بدلیل مشکل جنسی در انتظار زندگی آنان خواهد بود. تحمل این شرایط برای زن و مرد می تواند محصور در یک زمان محدود باشد و نهایتا” این مشکل در مراجع قضایی مطرح شده و برای طلاق بدلیل مشکل جنسی اقدام می شود.

اکثر موارد مشکلات جنسی همانطور که تا بحال بیان شد مربوط به مرد است، زود انزالی هم یکی دیگر از عوامل موجود در بحث مشکلات جنسی است که در دراز مدت، باعث بروز مشکلات جدی و لاینحلی در زندگی مشترک می شود. اقدام برای درمان این مشکل چنانچه بی اثر باشد و یا اینکه مرد برای درمان این مشکل عمدا” اقدامی نکند، موجبات اثبات شرایط عسر و حرج را برای زن فراهم می آورد. زن با استناد به این شرایط می تواند از دادگاه تقاضای طلاق بدلیل مشکل جنسی مطرح کند، چنانچه دادگاه با تقاضای زن موافق باشد حق طلاق بدلیل مشکل جنسی برای ایشان در نظر خواهد گرفت.

مشاهده می شود در برخی از موارد مرد عمدا” با زن رابطه جنسی برقرار نمی کند، این موضوع می تواند مربوط به عوامل متعددی باشد مانند: اعتیاد پنهانی، هم جنس بازی، مشکل اخلاقی مرد، وجود اختلافات خانوادگی و عاطفی و … بی شک وجود این مشکل در زندگی برای زن غیر قابل تحمل و رنج آور خواهد بود.

شاید از مهمترین روش های اثبات شرایط سخت و دشوار( عسر و حرج ) برای زن محسوب شود. زن می تواند از دادگاه تقاضای طلاق بدلیل مشکل جنسی نماید، بررسی دقیق موضوع در دادگاه چنانچه منجر به اثبات عسر و حرج زن شود، حق طلاق بدلیل مشکل جنسی را برای زن در پی خواهد داشت.

وکیل می تواند در پرونده های مربوط به مشکل جنسی ضمن تهیه مدارک و مستندات موثر در موضوع، و با استفاده از دانش حقوقی و اقدامات قانونی شرایط اثبات عسر و حرج زن را در دادگاه فراهم نماید. آشنایی با راهکارهای موجود در این زمینه توسط وکیل به کسب حق طلاق بدلیل مشکل جنسی برای زن منجر خواهد شد.

اقدامات تضمینی وکیل موجب می شود تا روند رسیدگی در پرونده های تقاضای طلاق بدلیل مشکل جنسی از سرعت بیشتری برخوردار بوده و شرایط عسر و حرج زن به دلیل مشکل جنسی برای دادگاه محرز شود، انجان این اقدامات تضمینی طلاق بدلیل مشکل جنسی را برای زن فراهم می نماید.

گروه تخصصی وکلای طلاق کلیه امورات مربوط به طلاق بدلیل مشکل جنسی را به صورت تضمینی و تخصصی با بهره گیری از وجود وکلای مجرب در این زمینه انجام خواهد داد، کسب موفقیت را در گروه تخصصی وکلای طلاق تجربه نمائید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *