تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

بر اساس قانون ، دیوان عالی کشور در تهران دایر می باشد و در هر موردی که ، رئیس قوه قضائیه صلاح بداند ، توسط شعبی از دیوان رسیدگی شود . ریاست دیوان ، با رئیس شعبه اول دیوان عالی کشور می باشد ، که بر طبق اصل 162 قانون اساسی ، باید فردی عادل ، مجتهد ، آگاه ، به تمام امور قضائی باشد . لازم به ذکر است که : رئیس قوه قضائیه ، رئیس دیوان را به مدت ۵ سال انتخاب می کند .

قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، در خصوص وظایف دیوان باید ذکر نماید که ، وظایف دیوان به این شرح می باشد :

۱ / رسیدگی به اتهام رئیس جمهور : در هر مورد که رئیس جمهور ( در طول دوران خدمت خود ) اقدامی بر خلاف قانون نماید ، که بر طبق قوانین موضوعه ، آن اقدامات جرم باشد ، دیوان می تواند در این خصوص ، به اتهامات او رسیدگی نماید .

۲ / صدور آراء وحدت رویه : در دیوان ، در هر مورد که در دادگاه ها در مورد یک موضوع مشابه ، آراء متفاوتی صادر گردد و یا حتی در مواردی که ، قانون به قدر کافی دارای صراحت نباشد ، قضات مجبور به برداشت هایی مختلف و متفاوت در این خصوص ، می شوند . بنابراین در چنین مواردی هر شخص می تواند موضوع را به نظر رئیس دیوان برساند . که در چنین صورتی ، رئیس دیوان عالی کشور در این خصوص به بررسی می پردازد ، و در نهایت رای صادر می کند .

۳ / نظارت بر اجرا شدن صحیح قوانین در محاکم ( دادسرا ) : از با اهمیت ترین وظایف دیوان نظارت بر اجرای صحیح قوانین در محاکم می باشد ، به این صورت که دیوان ، احکام صادر شده از محاکم را بررسی می نماید و چنانچه آنان ضد قانون عمل نموده باشند ، آن حکم را نقض ، و اگر مطابق با قانون عمل نموده باشند ، ابرام می نماید ‌.

۴ / اعاده دادرسی : در برخی موارد امکان دارد به هر دلیلی در دادگاه ها ، آراء قطعی شود و فرد در دراز مدت در این خصوص ، به مدارک و اسنادی دست یابد که می تواند با استناد به آنان ، منجر به تغییر دادن حکم صادره در محاکم شود .

قاضی بازنشسته دیوان عالی

مشاوره با قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور

در خصوص قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، باید به این نکته اشاره کرد که : هنگامی که قاضی دیوان ، بازنشسته می شود می تواند تجارب بسیار زیادی را که در طول مدت خدمت خود در این حوزه کسب نموده و در اختیار افرادی قرار دهد که به آن نیازمند می باشند . تا این افراد ، با اتکا بر دانش و تجربه قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، با دیدی وسیع تر به حل مشکل خود بپردازند. قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور، در خصوص دیوان باید ذکر کند که : در سطح شهر، هم اکنون 52 شعبه دیوان وجود دارد که علاوه بر تهران ، برخی دیگر از شعبات دیوان در قم نیز ، مشغول فعالیت هستند . هر شعبه دیوان ، دارای ۳ کارمند می باشد ( یک نفر قاضی ، یک مستشار و در نهایت یک معاون ) . لازم به ذکر است که : تعداد معاونین شعبه ، بر طبق نظر رئیس دیوان عالی کشور ، تعیین می شود . همچنین باید افزود که : در دیوان ، حق انشای رای ، با رئیس شعبه دیوان و یا مستشار او می باشد ، و حکمی که توسط شعب صادر می گردد نیز ، به افراد ابلاغ می شود .

دراین نوشتار به پژوهش طریق اخذ مشورت کردن در پرونده های دیوان بهتر مرز و بوم از حکم کننده بازنشسته دیوان بهتر سرزمین میپردازیم .معمولا دارای اسم و رسم میباشد که معمولا شایسته ترین قضات مرزو بوم در دیوان خوب سرگرم به فعالیت هستند. این قضات خلال این که شایسته ترین هستند در‌حالتی که بازنشسته شوند با‌یقین خلال تجربیات و علم و مهارت خویش ، دارنده تجربیات بسیار بهتر در پرونده های دیوان خوب مملکت نیز می باشند.

وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور

فکر کنید شما دارنده یک پرونده در مرجع قضائی دیوان عالی می‌باشید ، تنها کسی که می تواند به شما کمک کند که بهترین تصمیم را بگیرید، وکیل متخصص دیوان عالی است که در‌این قضیه به شما امداد می کند. اگر بدانید در کنار خود یک قاضی بازنشسته را دارید که تجربه زیادی در طول سالها قضاوت  کسب کرده ، چه احساسی دارید؟

چرا قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور بهترین مشاور حقوقی است ؟

باتوجه به مطالب بالا ،عموما قضات بازنشسته دیوان بهترین مشاور در مسائل حقوقی بوده و چرا که تجارب فراوانی در سالها خدمت بدست آورده اند و پرونده های مختلفی با شرایط منحصر بفردی را دیده اند. کسی که سالها با افراد مختلف در پرونده های مختلف سروکار داشته و می داند نتیجه هر اقدام در پرونده چه خواهد بود، فلذا قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور بهترین مشاور حقوقی می باشد.

وکلای مجرب و با تجربه تهران وکیل ، از زبده ترین قضات بازنشسته دیوان عالی کشور می باشند که سال ها در این زمینه فعالیت نموده اند ، و بیش از صد ها پرونده موفق را ، کسب کرده اند . هموطنان محترم می توانند با برقراری تماس با این مجموعه ، و یا به صورت حضوری یا آنلاین ( ۲۴ ساعته ) ، با زبده ترین وکلا مسائل خود را در میان بگذارند ، و از تجارب و دانش آنان ، در این خصوص بهره مند گردند .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *